Új hozzászólás Aktív témák

  • kranazoli

    senior tag

    Sziasztok!

    Kérdésem csak közvetett mód kapcsolódik a Cata-hoz, pontosabban ATI-hoz.
    Legyetek szívesek nézzétek ezt el Nekem! :R

    Tudja vki, vagy tud-e olyan oldalt, ahol felsorolják, hogy mik a különbségek az egyes DX API-k között.

    Nem az érdekel, hogy semmi különbséget nem fogsz látni DX9 és DX11 között; stb.. Azt tudom, hogy a DX11-es API-val jött a tesszelláció; nem szükséges külön DX10 és DX9 mód egy játékban (2db exe; vagy külön opció) - kiválasztva a DX11-es API-t DX9-es módban indul ha alatta DX9-es VGA van, ... Ezekkel nagyjából tisztában vagyok.

    Engem inkább a DX10 vs. 10.1 közötti különbségek érdekelnének. Nem kimondottan egy játékon belül, hanem úgy általánosságban. Ha jól tudom DX10.1-es API-hoz ATI kártya szükségeltetik. Gondolom inkább sebesség és optimalizációs különbségek lehetek, de nem tudom, hogy mi; mik is ezek.

    Gúgli olyanokat hoz fel, hogy a DX10.1 a DX10-es VGA-k halála; mások meg olyat, hogy 10.1-ben kevésbé terheli a VGA-t pl. az MSAA.

    Látványbéli különbséget biztos nem nagyon látni, Nekem biztos nem. De miért jó, vagy éppenséggel rossz DX10.1-es API-t választani, ha ezt támogatja a játék is. Milyen pluszt ad ez az API és mit vesz el?!

    Gondolok itt arra (de ez nem egészen jó példa), hogy DX11-el lehet engedélyezni a tesszellációt - ennek vizuális megjelenése elég vitatott. Gondolok itt a negatív oldalára, ha engedélyezve van a tesszelláció, akkor szépen zuhanhat az FPS... Pl.: Unigine alkalmazásokon belül is megfigyelhető.

    Vmi ilyesmire gondolnék.

    Köszönöm annak aki tudja.
    :R

    AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64

Új hozzászólás Aktív témák