Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Pttypang #5110 üzenetére
Vegulis ezen kivul nincs tul sok dolog. Par aprosag:
- az operatorok probalnak okosak lenni, ezert ha pl. inkrementalsz egy pointert (ami ugye egy sima elojel nelkuli egesz szam) akkor az nem feltetlen egyet ugrik, hanem annyit, amekkora annak a tipusnak a merete, amire mutat. Tehat pl. egy 64 bites double-ra mutato pointer egy 32 bites architekturan 8 bajttal novekszik, ha inkrementalod.
double ertek = 5;
double * a = &ertek;
printf("%p\n", a);
a++;
printf("%p", a);>> 09FFB28
>> 09FFB30
Ketto kulonbsege: 8- a tomb az nem mas, mint a tomb kezdetere mutato pointer
.. most jo lenne, ha konkret dolgokat kerdeznel
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- PowerWash Simulator - Már több mint 12 millióan próbálták ki
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Milyen program, ami...?
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- PlayStation 5
- Gitáros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Xbox Elite Series 2 kontroller / Gar.: 2026.01.23.
- Redragon K618 RGB Blue Switch magyar kiosztású vezeték nélküli billentyűzet - Újszerű, dobozos
- Asus RogStrix RX 5500XT 8Gb
- FUJITSU ESPRIMO D757 SFF CORE I5-6400 2.70 GHZ I 8 GB I 256 GB SSD I DVD/RW
- ZOTAC GAMING GeForce RTXTM 3060 Twin Edge OC VGA, 12GB GDDR6, 192-bit -Emag garancia 2025.januárig