Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • lezso6

    HÁZIGAZDA

    válasz Argos #7002 üzenetére

    Hatalmas tévedés. Nem a fehasználók, hanem az áram tartja el a PH!-t. Mert ha nem lenne áram, nem nézhetnétek a PH!-t. Hülyeségeket hagyjuk már, mindig lehet ezt tovább görgetni, s ebben nincs semmi konstruktív, csak okoskodás. Jó lenne egyébként ezt a konteó-logikát is mellőzni ("van az pééénz", "azé csinálják hogy fizess elő", stb), mert ez egyrészt egy primitív balkáni reakció, másrészt nem így van. Senkinek se jó, nekünk sem, hogy ilyen bughalmaz reklámok vannak.

    A reklámok felvitele az oldalra sajnos egyáltalán nem úgy történik, ahogy itt gondoljátok. A valóság az, hogy jön hirdető nagy nehezen meggyőzik a reklámfelület-értékesítők a cégeket, hogy hirdessenek itt. Szerződés, stb, hirdető fizet, a kampány bannereinek inicializációs scriptjei helyükre kerülnek. Ez az esetek túlnyomó részében több héttel a kampány előtt történnek, mivel ez a bevált bevett módszer. Ez azt jelenti, hogy mi nem tudunk semmit a bannerekről, csak azt, hogy X * Y méretű. Amikor végül elkezdenek megjelenni, akkor nem tehetjük azt, hogy "hát bocs, de ez a szemét nem kell", mert egyrészt már az egész le lett fixálva, másrészt elveszíthetjük a hirdetőt, mivel olyan partnerrel senki nem akar hirdetettetni, amelyik az utolsó pillanatban visszamondja a hetekkel előre megtervezett kampányt.

    Ilyenkor annyit tudunk és szoktunk tenni, hogy szólunk nekik, hogy javítsák. Na ez úgy megy, hogy küldök egy mailt az értékesítő kolegának, hogy bugos a banner. Ő pedig ír az ügynökségnek egy emailt, hogy nem jó a banner, s hogy ez senkinek sem jó, minket szidnak miatta, az ő hirdetésük meg emiatt kevesebbszer fog megjelenni, stb. Az ügynökség aztán ezt továbbküldi a banner "fejlesztő"-csapatnak, hogy javítsák ki. Majd ők megcsinálják, aztán visszküldik, ügynökség cseréli az adszerveren bannert, így jó lesz. Már ha sikerül egyáltalán kijavítani, s nem lesz belőle más bug vagy nem akad el. Na most ennek az egész hóbelevancnak az átfutási ideje több hét, a legjobb esetben is. Addigra meg ugye 99%-ban már lejárt a kampány.

    Szóval összefoglalva: senkinek sem jó helyzet, nem lehet előre tudni, bürokrácia van, nem a PH!-n múlik, patt. :( :O :W Néha sajnos becsúszik az ilyen, most az év végén tényleg sok volt (némítós reklám, mobilfagyasztó, CPU-killer). Annyi remény van még, hogy propagáljuk a saját adszerverünket, ami blokkolhatatlan reklámokat csinál, oda eddig jóval minőségibb cuccokat raktak fel, remélhetőleg szép lassan felfut, most épp sajnos nem nagyon használják, mert lassú a szerver, szóval már csak emiatt is jó lenne a szervercsere.

    [ Szerkesztve ]

    STOP RIOS! Állítsuk meg a moderációt!

Hozzászólok Aktív témák