Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz tasiadam #69483 üzenetére

    Gátlóból nekem egyedi gyártással vannak Katonával meg a Kárászy-val vagyok kapcsolatban. Katonával csináljuk a gátlókat egyedi elképzeléseim alapján az E60-ba most a második verzió van amivel már jobban megvagyok elégedve ( Első se volt rossz de az én elmebeteg igényeimhez puha volt ) El vannak mentve az értékek / ki be rugózásra. Teljesen felújítja keményíti egyedi be kirugózással. Eibach sportline rugókkal. Hátul a hídház szilentek strongflex PU. Elöl a nagy kitámasztó karban szintén strongflex PU. Nem mertem a sárgát berakni ( mert azt mondták utcára bőven elég de szerintem elviseltem volna ) A többi szilent gyári persze cseréltem a kis lengőkarban is a szilenteket hátul meg pluszba azt cseréltem amit kellett G szilentek nagy lengőkarok. Elöl hátul toronymerevítő van. Elöl hátul nyomtávszélesítő van a stab rudakhoz nem kellett nyúlni mert dynamic drive van alatta / aktív kormány .Teflon fékcsövek vannak rajta ATE TYP 200 fékfolyadék. Előre most lettek készek az új tárcsák fúrás / marás hátulra is lyuggatott tárcsák mennek, Most kapta meg az ultra könnyű 18-as M3-M4 felniket. Az új nagyobb turbó szettet kellene ráraknom. Megvan a másik diffim azt kellene felrakni még. Hosszabb egy picit az áttétele a PRE LCI-be 2,56 LCI-be 2,65. Futómű / fék nagyjából ennyi.Km óra átprogramozva,hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő helyett az olajhőfokot mutassa. Motorba R90 nagynyomású pumpa Downpipe 600X300X76-os cooler hibrid turbók. váltón XHP stage3. Kellene még egy kiegészítő olajhűtő meg egy full alumínium hűtőborás váltó karter mint az Alpina B7 alatt vagy az X5M az még tervben van. M5 fékek is még tervbe vannak de most egyenlőre megkapja ezt a szettet.

    E39-be szintén egyedi gátlók Eibach pro-kit szilentek kicserélgetve de gyáriak voltak nekpott PU-t. elöl toronymerevítő. Fékek ott is lyuggatottak voltak de mindig elmelegedtek azok is. gyárilag sport futóműves volt vastagabb stab rudakkal de azok is vékonyak voltak az még sokat hozott volna meg a nyomtáv is számított volna ha lett volna. Az E39 meg az E60 is iszonyat kezes. Motorban nagyobb befecskendezők 2260 turbó ( D2 30D 218LE turbója ) downpipe. 550X180X65-ös cooler. a GM váltót 1:1 be kidobtam a picsába. Alpina D10 alól kapott egy (Alpina által módosított ) ZF 5HP24-et Alpina váltóvezérlővel meg a diffivel együtt.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák