Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz club1 #732 üzenetére

    Abból a szempontból problémásak, hogy az új sim kártyát futárral, a számhordozás elindítása után küldik.
    A blue-s számhordozás menetét csak a honlapjuk információi alapján ismerem.
    De úgy gondolom, más mint a többi, mert nem ügyfélszolgálaton kell elindítani.

    Vodáhot, Telenorhoz hordozásnál bemész az üzletbe, megadsz minden adatot, aláírsz, odaadják a simet is. A határidő innen indul.

    Blue-nál felhívod az ügyfélszolgálatot, kitöltöd, feladod a papírokat. De nem ekkor indul a határidő.
    Hanem akkor, amikor a papírok eljutottak a T-hez, és a T leellenőrizte megvannak-e szükséges adatok, nincs-e az igénylő tiltólistán, stb. És a T is aláírja, mert ekkor jön létre a szerződés kettőtök között.
    Fax, e-mail esetén, ha nincs probléma, ez akkor is pár óra. Olyan, mint amikor sorba kell állni és várni kell egy pl. telenoros boltban. Én pl. a két hónapos hordozásomkor több esetben is vártam és vártam. És ez sem számítódott be a két napba.

    Ez az ügymenet lassabb, mint a közvetlen üzleti. Ahogy az internetes vásárlás is lassabb annál, mintha bemennél a boltba, megvennéd, kifizetnéd, megkapnád.

    Az meg természetes, hogy csak akkor adják át a simet a futárnak, amikor az átadó megadta a számhordozásra az engedélyt. Ha nem sikerülne a hordozás, mit érne az a sim?
    Nálam 2 hónapig volt egy T-s sim, csak épp a Telenor hibája miatt semmit sem ért.

    Ha a szükségszerű és nem jogszabályellenes többlet idő nem tetszik valakinek, akkor vagy ne ragaszkodjon a számához, vagy ne válassza a blue-t.

Aktív témák