Aktív témák

  • Maist

    senior tag

    Az alább olvasottakhoz majdnem passzol az én történetem is: Előfizetéses, hűségidő lejárt Telekomos számomat márkaváltottam (volna) Blue mobile-ra. Minden szépen, és rendben is ment, megérkezett a sim, aktiválták az új kártyát, 1777-en állítottam be jelszót, stb, online üfsz. is megy: Erre elkezdtem volna használni, de 1777, 1412 (ezeket próbáltam) kivételével semmilyen más irányba nem lehet hívást indítani, több készülékből sem. Hívás fogadás rendben megy. Régi sim nem él már természetesen. Felhívtam őket más telefonról, kivizsgálták náluk a "műszakos" kollégák ezt a problémát, és mindent rendben találtak, kur*a jól sikerült meglátásuk szerint a márkaváltás. Szerintük az van, hogy minden készülékem rossz/letiltott, a TEK által lehallgatott/biztos az enyém a 200.000 SIM kártyából az összes, stb. Tehát várjak kicsit, és ha nem történik semmi (minek is kellene, csodának?), akkor majd jövő hét csütörtökre (igen, kb. 6 nap múlva) már kapok is új SIM kártyát, mert akkor biztos az a hibás, és csak az ingyenes négy számjegyű számokat tudja hívni, a sok számtól már megkavarodik ez a szegény kis chip. Megáll az eszem ezektől komolyan mondom.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák