Új hozzászólás Aktív témák

  • Lézerparaszt

    őstag

    válasz Devas #11120 üzenetére

    Amikor be van kapcsolva a motion blur (mozgási elmosódás) akkor a felvételen szebb a kép mert kevesebb részletet kell megjeleníteni, viszont ilyen "szellemképes" lesz. Játékban lévő beállítás, nem OBS-ben lévő. Mikor először próbálta akkor CPU-val kódolt, ami nem volt jól beállítva, ez okozta az akadozást. Pl a játék elviszi a CPU idejének 70 százalékát, a felvétel pedig további 70-et emészt fel. Mivel nem tud menni 140%-on ezért amit a maradék 40 százalékban kódolna, kimarad és ezért vagy áll a kép, vagy akadozik. Az ejtett képkockák számát szoktam nézni hogy felmérjem/beállítsam a CPU terhelését. 10 perc streamelés után pl ha van 50% ejtett képkocka, akkor az adásnak csak a felét tudta kikódolni a gép és a fele kerül át a twitch/yt szerverre, tehát 10 percnyi felvételből 5-öt tudunk visszanézni. A másik eset, hogy a gép folyamatosan próbálja venni és elrakja későbbre dekódolni, de így akkora késés lesz hogy a nézők elmennek mert nem lesz élő a felvétel. Láttam már 10-15 perces késést is kezdő streamernél beállítás előtt.
    Lényeg a lényeg: CPU-val (alapbeállítással) CSAK akkor éri meg streamelni/felvenni ha nagyon erős processzorod van, mert csak akkor tudsz normális minőséget átadni. Persze ahogy észrevettem, mindenkinél más számít normálisnak :)

    A játék az nem játék!

Új hozzászólás Aktív témák