- Autodesk - Revit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Minden attól függ milyen lesz a fizika,..mert a látvány terén nagyon nagy a lehetőség.
Blancpain után meg jöhetnek a többiek, akár a WTCR is
A moddolhatóságnak viszont valszeg vége, mivel töménytelen mennyiségű modell van a piacon, a saját DLC piacukat rombolnák ha nem lennének lezárva. -
unrealnoise
senior tag
válasz guftabi96 #18 üzenetére
Nagyon nem értek egyet.
Az rFactor 2 valóban szevsz is a legjobb csomag, mondjuk a Project Cars 2 mellett...
De: Az ACC nem AC2. Ezt kell megérteni.
DLC ACC-hez? Hova, minek? Mi? Lesz majd benne Lime Rock Park? Vagy mi? Esetleg klasszikus autók, vagy pályák kerülhetnek bele, de ez egy konkrét sorozat, konkrét feldolgozása lesz.
Az ára meg miért ne lehetne 60? Az F1 sorozatnak mennyi az ára premierben? Naná, hogy 60.
Ez meg kimondottan olyan szeretne lenni, normális karrierrel, frankó grafikával, stb.
A multiplayer ranking nem nagyon érdekel, bár tuti jó, de az iRacing mindent ver ilyen téren, most két nap alatt toltam ~10 futamot, és egy, mondom egy ütközésem nem volt, a 25 perces futamok alatt általában max a füvet csíptem meg néha, és lekörözésnél is figyeltek...
Ahogy az AI megérkezik az iRacingbe, nálam szinte meghal majd a többi játék. Arról nem beszélve, hogy milyen bődületes tartalom van az iRben... és a fizika... iR-ben alapból olyan az FFB, ami kényelmes. Rohadt drága, de apránként veszek 6 pályát, aztán lecsó. Még az is lehet, hogy csak az AI-hoz lesz majd olcsóbb csomag, előfizetés, stb.
Az ACC-t ami el fogja tudni adni az a grafika, mert bizony az nagyon durva lesz, pláne HC szimeket nézve, és hát a normális karrier és AI. Mert bár az AC-ben szerintem nem rossz az AI, de borzasztóan van szintezve. Volt hogy defalut setuppal (úgy, hogy nem vagyok alien) is másodperceket vertem körönként a gépre, hiába volt ugyanaz a járgányuk és hiába volt 100%-on az AI erőssége. Ugyanezzel a beállítással, másik pályán, járgánnyal (de gyakran elég, ha csak az egyik változót cseréled másikra), meg már izzasztó volt az AI-t lenyomni, vagy a közelükben sem voltam...
Persze nehéz ennyi járgányt, ennyi pályát összehangolni, de az ACC-ben ilyen nem lesz, ezért remélem offline is fasza kihívást jelent majd.
Szívem szerint simán adnék már az elején 60 EUR-t a cuccért, mert nincs jó karrieres, official, licenszelt, játékosbarát szimulátor cucc.
A Raceroom-nál is megvettem minden pályát szinte, de kár volt, egyszerűen nem jó vezetni, szinte mindent jobban élvezek, mint azt... Persze attól még szeretheti valaki, hangokra és grafikára, pályákra, nem is lehet panasz, de az UI, a HUD a prezentáció és a fizika meg FFB az nagyon nem az igazi...
Persze kinek mi.
Nekem nagy szívfájdalmam, hogy a Nascar Racing 2002/2003 után nem jött több fasza offline nascar szim, hát az iRacing azt is elhozza nekünk, imádni fogom.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
vlevi
nagyúr
válasz guftabi96 #25 üzenetére
Az a nagy baj, hogy egyáltalán nem élethű.
Néztem a múltkor a YT-on ilyesféle onboard, meg játék összehasonlító videókat, és hát, a való életben sokkal homályosabb, életlenebb, fakóbb a kép, mint bármelyik játékban.
Mostmár a Gopro-nak kellene nagyon sokat fejlődnie, hogy visszadadja ugyanazt a képminőséget, mint amit az Assetto, PC, stb...Assetto Corsa vs Real Life | Mclaren MP4 12C GT3 @ Monza (Video & Audio)
-
Segal
veterán
válasz guftabi96 #35 üzenetére
Aztaqrva
Tetszik"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
unrealnoise
senior tag
válasz guftabi96 #86 üzenetére
Szeritem is 40-60 között lesz.
A véglegeset biztos nem adnám 60 alatt. Ha meg jó állapotban van már most is a cucc, amikor majd megjelenik EA-ben, akkor max 10 dollárt engednék.
Pedig szerintem is össze lehet vetni az F1-el, ahogyan a GTR2-vel, meg az összes olyan játékkal, ami egy szériát dolgoz fel.
Kurvára nem érdekel senkit, hogy a FIFA vagy egy Battlefield nagyobb célközönségnek készül, míg egy Dark Souls meg nem, csupán emiatt nem lesz a Dark Souls féláron kapható...
Ne vicceljünk már...
Meg lehet próbálkozni egy olcsóbb játékkiadással, van akinek be is jöhet... De ha minőségi lesz (márpedig úgy néz ki az lesz...) és karrier, meg mindenféle nyalánkság lesz benne, akkor nem is látom okát, miért kellene ezt annyira olcsón adniuk.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
Segal
veterán
válasz guftabi96 #107 üzenetére
Ez jo hir
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #151 üzenetére
tudom hogy nincs, azért írtam
Nekem is tetsyett benne az FFB leginkább azért mert megdöbbentő volt hogy mit kihoztak az rF-ből.Kormánytól is függ ahogy mondod, Meg háát kinek mi jön be, de két azonos autót érdemes öszehaonlítani futómű, tengelytáv, súly, tempó, hogy kép legyen az FFB-ről egyik és a másik játékban.
-
Motion_Blur
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #155 üzenetére
leht majd kipróbálom, egyelőre én inkább magamban keresem a hibát, mostanában kissé megemberesedtem, augusztusban kivettem egy hónap szabit.
mostanra már kissé kiengedtem, de még nem vagyok valami laza -
andrasth
tag
válasz guftabi96 #180 üzenetére
Osztom, a hud testreszabhatósága alap manapság, nagy tréség lenne ha kihagynák. Meg nem ártana valami gombra bindelhető on the fly kontroller finomhangoló sem. Ez a jobb felső sarkos értélkelő tényleg idegesítő lehet. Az ffb ről: nekem alapból nagyon nagy volt az erő, semmi mást nem lehetett érzékelni, csak a mennyiséget. Részletek nuku. Fana Gt3 rs kormányomnál bevált trükk, hogy a kormányon 90-100% a force, a játékban meg addig csökkentem, amíg a finomabb részletek is érzékelhetővé válnak. Ez itt 30-35%. Minimum force meg 10. Meg persze dampert, springet elimináltam azonnal a sunyiba. Így finomabb részletek is előjöttek, mint az AC nál, rápróbáltam egy kör erejéig, hát elég baltával faragott befőttesgumis élmény volt úgy hirtelen ugyanazzal az autóval ugyanez a pálya az AC-ban
[ Szerkesztve ]
-
-
Segal
veterán
válasz guftabi96 #216 üzenetére
Jo neked en 1.59.2 ala nem tudok lemenni
Pedig mar kerestem par setupot is a neten. Eleg durva elteresek vannak koztuk
Nincs valakinek valami nagyon jo amit szivesen megosztana?"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz guftabi96 #218 üzenetére
Igen azzal probalkozok. Par youtube-os kornel ott a setup is amivel elerte plusz par forumon is de nagyon elteroek.
Majd probalkozok meg de most is jovohet vasarnap leszek legkozelebb szabadnapos"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
koanla
aktív tag
válasz guftabi96 #229 üzenetére
Nekem - egyelőre, tényleg csak pár kör után - nem tűnik lassabbnak a Bentley. Inkább én vagyok lassú, de ez megint csak nem újdonság
Az FFB-vel meg nekem előtte sem volt bajom, sőt.
Misanot még nem néztem, mert én sem ismerem, de majd megkukkantom. Csak nálam szerintem fps probléma volt gazdagon, úgyhogy emiatt nem is nagyon erőltettem. -
SoldierL
senior tag
válasz guftabi96 #236 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Nincs ugyanarra állítva Ez volt az első tippem. Mivel ez a kormány az Xbox 360 drivert használja, ugyanúgy mint az előző Assetto-ban a gamepad opciót kell válasszam. Eddig oké, csak nem engedi a váltófülekre módosítani a váltást. Valamint szórakozni kell a csúszkákkal, hogy elfogadható beállítást kapjak. Sajnos nem olvastam el, mielőtt megvettem. Nem láttam, hogy béta. Idegen oldalról vettem a kódot így vissza sem tudom igényelni az árát. Jó lenne eladni valakinek a kódot, de nem tudom hova írjak ezzel kapcsolatban.
-
-
MODERÁTOR
válasz guftabi96 #246 üzenetére
Sziasztok!
Most megyek rajta először én is, de nekem tetszik. Tegnap meg ma 1-1 órácskát csapattam és nekem nagy vigadalom, hogy futottam egy 343. időt rajta
(#240) Win-T:
Én a lamboval vagyok így. Nem bírtam egy értelmes kört menni Nürburgringen, mert alig látom a kanyarcsúcspontokat a dimbes-dombos dombos pályán..Everybody lies.
-
guftabi96
addikt
válasz guftabi96 #257 üzenetére
Az még lemaradt, hogy ahogy látom mennek páran xbox controllerrel és nem nagyon látok ilyen jellegű problémát náluk.
Küldj a beállításaidról képet: beállítások menü, amikor kint vagy a pályán és nem tudsz elindulni, illetve driverről. (bár nem tudom, hogy xbox kontrollernek van-e egyáltalán bármilyen programja. )#KeepFightingMichael
-
SoldierL
senior tag
válasz guftabi96 #257 üzenetére
Sikerült beállítani! Gamepad-ot kellett választani. Utána átlapoztam a fülekkel a kormány opciora. Ez után a gáznál az inverted-et no-ra, a féknél pedig yes-re állítva minden úgy működik ahogy kell. Örülök. Nagyon ott van az irányítás és ezek a hangok!!! Jesszus. Viszont minden joban van valami rossz, így nem müködik a force feedback sajnos..rezgés nélkül nem akkora az élmény. Nagyon komoly szimulátor lesz ebböl!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz guftabi96 #530 üzenetére
Ki kell várni, nem szabad lesajánálni.
Én annak idején a Project Cars-t (az elsőt) is megvettem early accessben, kvázi béla tesztelőként. Első időszakban nagyon vacak volt az is, de aztán hosszú szünet után egyszercsak aztakúúú.... változáson ment át a játék.Amúgy nem csoda, hogy az elmúlt időben kevesebben vették a játékot, ezért látszhat úgy, hogy lelohadt a lelkesedés.
Az első megvehető early access 30€ volt, akit érdekelt, az azonnal megvette. Utána már jóval kevesebben gondolták úgy, hogy érdemes beszállni. Majd, ha készen lesz, és lesz reklámja, akkor majd visszatérhetünk erre a dologra.[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz guftabi96 #548 üzenetére
Car and Handling Accuracy
The attention to detail that they’ve paid to the interior of the cars is also right up there with Gran Turismo. I loved that when I changed ABS settings, the hand of the driver moved to the central dash in the Ferrari 488. Just like we do in real life.
Engine sound and gear shift sounds were also spot on.
The car braked and handled as I have come to expect, behaving really well during cornering and responded similarly to over-eager throttle application. GT3 cars have a tendency to slide slowly then snap suddenly, especially during the final phase of corner exit and they somehow nailed this in the game.
Braking was good, the demo’s had a conservative front-bias setup and I could tell immediately. This is a good thing. The moment they gave me more rear bias I was able to manipulate the car in the same way I do in real life.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
dino_m
senior tag
válasz guftabi96 #561 üzenetére
Nem árt minden új buildnél törölni a dokumentumokban az egész ACC mappát. Amíg folyamatosan változik a játék addig ez a legjobb megoldás és így mindig az aktuális állapotát kapjuk. Persze működik törlés nélkül is, csak több lehet az anomália is.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
pRoject22
őstag
válasz guftabi96 #566 üzenetére
Nekem az általam leírtakkal tökéletesen fut, mint forró kés a vajban. Te azt válaszoltad ,hogy ezeket hagyjuk akkor viszont használd darabosan továbbra is, vagy ne használd
A helyzet az ,hogy szerdán bejelentették ,hogy decemberben elkezdték a netkódot nulláról újra írni, ez sok problémát fog majd elhárítani ha sikerül nekik úgy megoldani ahogy szeretnék, az ,hogy ez mennyi csúszással jár azt nem tudni de én úgy vagyok vele ,hogy jöjjön ki később de akkor amikor kijön legyen jó.
Addig meg 2560x1080-ban minden maxon 130%-os felskálázással nekem fix 75 hz-el ( mert 75 hz-es a monitorom ) tökéletesen, akadás és szaggatás mentesen fut, elvagyok hotlappal amikor belépek, esetleg felmegyek körözgetni valami szerverre is.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #566 üzenetére
Én nem akartam hogy bejöjjön, megvenni meg akartam kíváncsiságból mg támogatásdiból. De most már ott vagyok hogy egyre többet indítom ezt. Valahol nekem is van bajom az autó működésével, a gázreakciót nem tartom elég direktnek, és a nagyobb korrigálások nem jönnek be. De úgy egyébként qva jó már, maga a vezetés komoly élmény, az autó jól mozog, a hangok és a látvány mindig hozzáad valamit...úgy összességében nagyon jó körözni. Pedig azért ennyi év szimezés után már nem nagyon tud megfogni egy pálya,..talán ezért is kezdtem inkább rallyzni az AC-ban.
..és szóval mégis, tök jó menni ezzel a játékkal. Most ugye tesztelgettem az rF2-vel is a HunRing-t,..és mégsem azt indítom el,..ez még csak-csak oké, hiszen tudom miért nem használom az rF2-t,..de indíthatnám az AC-t is ..hétvégén futamom van, 3nap éjszakást viszek..és mégsem arra kattintok, hanem erre.
Ennyi, tudja a faxom, már nem is gondolkozom a miérteken, ezt indítom el ..valami oka van azt kész[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
válasz guftabi96 #577 üzenetére
Nálam 1.0 a fék gamma, alapon. De nem is azzal van bajom, hanem, hogy olyan lagymatag. Valami olyan fékhatást várnék el, ami pl. az rF2-ben van a GT3-as autóknál. Mikor rálépek a fékre ott tényleg történik valami konkrét. Már az AC-ban se tetszett a fék lemodellezése. Valahogy, kis túlzással, olyan a fékút minden autónál, mintha egy kamiont akarnék megállítani, ráadásul AC-ban még a gumihangok is olyanok.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
pRoject22
őstag
válasz guftabi96 #579 üzenetére
De az egy komment egy másik fórumról, ha jól tudom akkor itt ezen a fórumon erről a topikról beszélünk, én is erről beszéltem, plusz nem a "multiplayer részt" írják újra hanem magát a netkódot.
De itt van a konkrét bejelentés olvasd el, más fórumokat meg amiket nem biztos ,hogy itt egyáltalán néznek felesleges ide linkelgetni
Having a look at the 0.5 release patch notes, you will find that most changes are either new content or physics related. Regarding gameplay elements – including Multiplayer features – we decided to opt for a different path, which may need some explanation for non-developers.
While developing software, especially games, you constantly invent patterns and concepts. When we built the ACC gameplay during 2018, we aimed for a certain way to write the game logic, including everything from session handling, race timing, laptimes, penalties and so on. Our solution had some amazing feats and ways of working, but we also had to learn that one of the disadvantages was making the development of Multiplayer features not as efficient as we had wished for. You may have noticed that although we met our roadmap targets on time in terms of content and features, several things involving Multiplayer were late. This is not really unusual or surprising; moving a whole development team to a new engine and framework required us to learn about the new situation as the project evolved (but we didn't know where this would happen, obviously).
In December we faced the choice to either keep proceeding like that, adding as little changes as necessary to achieve a stable 1.0 Multiplayer, and then never to touch it again.
The alternative route is a rewrite of (a lot of) the code to switch to concepts that support our current needs and the things we learned. The disadvantage is obvious; we'd have to spend a lot of work to change ACC without – seemingly – adding gamplay related features and fixes for a certain amount of time, however, the gain is a much more stable environment, where we can keep adding features and also speed up future development.I can tell it's unusual to go for a rewrite, but it expresses our approach and our plans to go on, even beyond ACC 1.0. Technically speaking, a few developers forked off the codebase and worked day and night to do the re-coding, with the goal of bringing those improvements to the main code as soon as possible. The new features on the list therefore are there, but not in this build, and we most probably will also bring them one after another even looking beyond the 1.0 release, since the development will continue to bring our audience the 2019 Season update, and more.
Being myself also responsible for ACC Multiplayer development, I needed to slow down the work on the Rating System, but likely this re-work on some of the code that we use as a foundation will help the Rating System, too, to proceed even smoother.
As a bottom line: enjoy the new content, both the car and track (in my opinion) are fabulous, and see how ACC keeps developing in the future.
I'm writing this between Multiplayer tests (on the new code), we are on a very good way – but sadly we will not see this outside the test systems for the time being.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
Segal
veterán
válasz guftabi96 #589 üzenetére
Most én is próbálgattam más kocsikat is. A Ferrari egész életképesnek tűnt a Ring után. Azon meglepődtem de a legjobb nekem is a BMW volt. Persze ezzel is egyelőre 1.37.2 jött csak össze
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #655 üzenetére
..nem minden szerveren működik jól. pl. a GTR Masters-s szerveren nem volt semmi probléma, lerak a Parabolica elé mert nem akarnak teljes formációs kört menni, aztán indulás,..de van aki nem figyel, és akkor gubanc van, mert így egy kanyarral az indulás után az eleje hamar megkapja a zöldet. általában azok miatt van gond akik még setup-ban maradtak, vagy mittomén, de nem ülnek az autóban.
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #655 üzenetére
De egyébként, és ezért is írtam hogy szerverfüggő, voltam olyan szerveren ahol berakott a HunRing célrafordító elé (egyedül voltam akkor éppen), várok..semmi, jó az autót megkaptam, elindulok, átmegyek a célon piros a lámpa, már a pálya végén járok amikor megkapom az indító szöveget, és a zöld jelzést..
szal ha ott a sggemen maradok akkor másfél percig malmozhatok mire elindít.
Van ahol meg pikk-pakk. -
Solesz84
aktív tag
válasz guftabi96 #759 üzenetére
Koszi. Vegre egy segitokesz ember! ✌✌✌
Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake