Új hozzászólás Aktív témák

  • r4z

    nagyúr

    válasz Micsurin #16848 üzenetére

    Sok motoros jön ezzel a "szabadság" közhellyel, de mit is jelent ez pontosan? :)

    A tesztem 74/75 lett, az az egy is valami környezetvédelmi szaron csúszott el - de ez semmit nem mond el a rutinról. Az oktatóm is csak dicsérni tudott a 30 óra alatt, a forgalmit hibapont nélkül sikerült letennem. Ettől függetlenül kellett 1,5 év és 10k+ km, mire kinőttem az összes kezdő hibát, de a technikám még most sem százas. Szóval ne bízd el magad ennyitől, és járd csak végig a szamárlétrát. Mindig akkor kezd hibázni az ember, amikor azt hiszi, hogy ő egy driving god.

    A veszélyre: te hiába vigyázol, ha jön egy barom, kilóötvennel fellök, és ha nem vagy olyan szerencsés, hogy csak az aszfalton csúszol végig, hanem nekicsapódsz valaminek, akkor legjobb esetben is kórház. Autóban nagyobb eséllyel úszod meg néhány horzsolással.

    Sebaj, majd felnősz, és rájössz, hogy a négy kerék az evolúció következő lépcsőfoka :))

    CJ: Nem vagyok JDM fan, csak simán petrolhead :D Az Euro amúgy jobban kedvemre való - ennek mondjuk ellent mond, hogy az LFA a legnagyobb álmom.
    R34-hez még nem volt dolgom, de a GT-R-t megkínáltam csúnyán. Nem viccelt Clarkson, amikor azt mondta, hogy ki tudja készíteni a nyakat a gyorsulás. Brutális a tapadása. Annál csak az durvább, ahogy megindul álló helyzetből.

    [ Szerkesztve ]

    I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.

Új hozzászólás Aktív témák