Új hozzászólás Aktív témák

  • stratova

    veterán

    válasz b. #51587 üzenetére

    NV duplázta az elméleti elérhető maximális FP32 teljesítményt és ne tudom jákékoknál mennyire jellemző ez a terhelés. Lehet, hogy a többi játékos pozicionáláshoz inkább mérvadó.

    Az alábbiaknál NV-nél a boost AMD-nél a vélhető game clockot az eddig ismert maximumot (lehet ez túlzás) valamint 3070 esetében a játék alatt tartott órajelet és a több AIB verzió által is elért OC-t vettem alapul.

    RX 6700 XT
    2560:160:64 192 bit
    2000 -> 2250 -> 2500 MHz
    10,240 -> 11,520 -> 12,800 TFLOPs FP32
    20,480 ->23,040 -> 25,600 TFLOPs FP16
    320 -> 360 -> 400 GT/s
    128 -> 144 -> 160 GP/s

    RTX 3070
    5888:184:96 256 bit
    1725 -> 1900 -> 2050 Mhz
    20,3136 -> 22,3744 -> 24,1408 TFLOPs FP32
    20,3136 -> 22,3744 -> 24,1408 TFLOPs FP16
    317,400 -> 349,600 -> 377,200 GTexel/s
    165,600 -> 182,400 -> 196,800 GPixel/s

    RTX 3060 Ti
    4864:152:80 256 bit
    1665 -> 1835 -> 2050 MHz
    16,19712 -> 17,85088 -> 19,9424 TFLOPs FP16
    16,19712 -> 17,85088 -> 19,9424 TFLOPs FP16
    253,080 -> 278,920 -> 311,600 GT/s
    133,200 -> 146,720 -> 164,000 GP/s

    Mobil vonalra szerintem igen jó lehet felső kategóriás megoldásnak Navi 22, legalábbis a PS5-ben lévő hasonló arányú GPU egész magas órajelet képes elérni.
    Talán 3060-at olyan nagyon visszafogni nem kell majd, ha már lesz 3070 -> 3080 mobile is. Ez pedig elvileg egy lassan klasszikus arányú lapka 1920+1920:120:64 esetleg olyat eljátszhatnak, hogy a mobil GPU megkapja a teljes verziót 2048+2048:128:64 a la GTX 1070.
    Egyébként tán maga Scarlet a példa rá, hogy ha a szükség úgy hozza AMD készíthet 4x7 WGP aka 4x14 CU-s lapkát is az eddigi 8x5 (6900XT), 6x5? (6800), 4x5 (6700XT) WGP helyett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák