- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Jelszókezelők
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Disney+
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eléggé. Az A4 Engine nem lett jelentősen átírva, ezért is fut eléggé gyorsan.
Nm a háromszögről van szó, hanem arról, hogy a GPU felé mennyi adat megy. Egy GPU-driven pipeline motornál már a leképezés előtt ki lesz vágva egy rakás háromszög, amiért compute shaderek felelnek. Ettől még mérheted a GPU-k közötti különbséget a háromszögek terhelése szempontjából, csak a nagy terhelést a culling fogja jelenteni, ami viszont TFLOPS-okat zabál.
(#40683) Petykemano: Eleve az a probléma ezzel, hogy egy rakás új játék wave intrinsics shadereket használ, és ezek még a GCN-en belül sem szabványosak, tehát az lesz a leggyorsabb architektúra, amely a legtöbb intrinsics függvényt kapja a culling kódokon belül. Mindegy, hogy a hardver mit tud elméletben, ha nem ugyanaz a kód fut rajtuk. Szóval jelentősége lesz ezeknek, csak nem a hardvertől fog függni, hanem attól, hogy az egyes GPU-kon milyen nem szabványos optimalizálásokat engedélyeztek.
A szabványosság is para ebből a szempontból, lásd a World War Z-t, ami először csinálja azt, hogy szabványosan elérhető intrinsics függvényeket használ minden hardverre a cullinghoz is. Aztán ez jól megkavarta ám az állóvizet, és nem azért ver a Vega mindent, mert annyira gyors maga a hardver. Szóval a hardver az intrinsics függvények terjedésével, főleg a szabványosokkal nem pont egy egzakt kiindulási pont, mert nagyon sok függ magától a kódtól. Az a hardver lesz a legjobb, amelyiken maga a shader, illetve ennek a fordítása a leghatékonyabban fut, ettől a hardvernek nem kell nyersen a leggyorsabbnak lennie.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Autós topik
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Tippmix
- RAM topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Ford topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen