Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #25579 üzenetére

    Mantle-ből kaptunk egy Vulkan API-t. Azzal mi a baj?
    A HSA már létezik. Az AMD-nél ROCm néven fut. Egy éve elérhető a meghajtó.
    TrueAudio 2 nincs. Csak TrueAudio van, de az valóban nem futott be, mivel nem nyitották meg. Sajnos a Sony-é volt a rendszer. Ugyanakkor a TrueAudio Next már szabványos API, ami akármilyen OpenCL 1.1-es hardveren fut, és máris bele van integrálva az Unreal Engine 4-be és a Unity 5-be.

    A DX12 terjedése egyébként nem hiszem, hogy a fejlesztőkön múlik. Sokkal inkább annak a következménye, hogy a Microsoft kihúzza a talajt a DX11 alól, és a fejlesztőeszközeiknél átrakják legacy státuszba. Ilyenkor már akkora többletköltség egy API, hogy megéri továbblépni. Ez egy kikényszerített átállás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák