- Starlink
- Milyen program, ami...?
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Videó stream letöltése
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI műholdas TV
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
válasz Cathulhu #2695 üzenetére
"a szalak kozott intenziv kommunikacio van, ami azert valamennyire rossz design"
Az "intenzív" a kérdés mert kommunikáció mindig van. Más különben két tök különálló program lenne.
Viszont ha a másik oldalról nézzük, bármilyen kommunikáció is van az mindig a relatíve igen lassú interconnect-en keresztül fog menni, tehát csak lassítani tud ez a design többszálú programon. Vagy keveset vagy többet.@HSM
"a 2+2 dizájn teljesen ártalmatlan lesz szvsz az Intel erősebb négymagosaira."
Szerintem annyira nem rossz a helyzet. A szorzózáras i5-ök nem 4-4.5GHz-en pörögnek hanem nagyrészt 3GHz aljában. Ehhez képest a Ryzenen van tuning, itt átfordulhat az órajel előny. Van SMT. És még árban is alattuk lehetnek még így is. Ez így +10-40% lehet (SMT-től erősen függ) ami talán kompenzálja a CCX-es kettévágást az említett, legrosszabbul fekvő 3-4-5 szálas játékoknál is.Bónuszként pedig a kevesebb szálas régi játékoknál ott lesz a magas(abb) órajel és jó egyszálas kraft. Párhuzamos feldolgozásnál (render, encode) pedig amúgy sem jön ki a szétvágott architektúra hátránya. Ott eleve jobb lehet mint egy sima 4/4.
Az biztos, hogy i7 killer így nem lesz. Azokhoz képest szintén az alacsonyabb órajelű, sima i7-ekhez lehet közel, csak eltolt aránnyal szvsz: jó ha egálra kijön az esetek egy részében (főleg render). A többiben meg hol kisebb, hol nagyobb lemaradásban lehet. Cserébe ahhoz képest még olcsóbb lesz. Egy jóáras, elérhető, gyengébb i7. Már amennyire egy i7-et lehet gyengének mondani.
Akinek több kell ott lesz a 6/12.
szerk: Viszont a korábbi okfejtésünk stornó. Nem lesz kérdés, hogy a 4+0 vagy 3+3 lesz gyorsabb az átlag játékokban. De azért titokban elszóltad magad: Nagyon sok mai játék használ 3-4-5 szálat renderelni
[ Szerkesztve ]