Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz julius75 #39458 üzenetére

    Kezdem nem érteni a dolgot most már. Azt írtad hogy a 18 napos szállítási idő az 23 nap lett és a késés miatt ebből nekem lett kb. 120USD plusz költségem.

    Tényleg nem világos hogy ezt akkor miért az eladón követeled. A kárt konkrétan tudod igazolni és nem volt arra lehetőséged hogy ezt az 5 nap késedelmet ne tudd kimenteni ott -járványügyi vis majorra hivatkozással, hiszen ez miatt késett- ahol realizálódott a károd?
    Hozzáteszem nincs ilyen indok az AlIExpress dispute ügyintézései közt, ami egy késedelmes vagy meghiúsult vásárlás esetén az eladó felé bármiféle kártérítési igényt realizáljon.
    A drágább szállítás igénybevétele az sem tekintendő kárnak, hiszen te döntésed volt hogy mit veszel igénybe.
    Nem vitatom azt hogy lehetséges indítani dispute-t, de a megfelelő indok nincs a felsorolásban. Ha jól értelmezem a károd fogalmát.
    Fellebbezhetsz a döntésük ellen, de az mindig valamivel alátámasztandó.

    Az értékelésre 30 nap áll rendelkezésre miután leigazolod a megérkezést vagy a vásárlást a rendszer lezárja. Ezt a tényt nem a hibás mobill app-ban kell nézni, hanem a böngészős felületen a vásárlás státuszát megnézni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák