Hirdetés

2017. szeptember 24., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-09-16 14:56:49

IT café

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3) Hunujv válasza w73istvan (#2) üzenetére


Hunujv
(tag)

Nekem eddig két vitás vásárlásom volt.

1. Rendeltem egy telefont, a fizetéstől számított harmadik napon az eladó már fel is adta a csomagot, amit kis késéssel ugyan, de végig tudtam követni. A szállítás összesen szingapúri postával 7 nap volt így a csomag 10 nap alatt nálam volt. Tehát eddig fantasztikusan mentek a dolgok. Termék tökéletes volt, egyetlen hiba volt, hogy a hirdetésben az szerepelt, hogy a készülék tartalmaz magyar nyelvet, ám a valóságban nem ez volt a helyzet. Ezért csináltam képeket, hogy bizonyítsam az igazam, majd nyitottam egy vitát. Az eladó végig korrekt volt, elismerte a hibát, majd jött az egyezkedés. Ez sem vészes, indításnak az egész vételárat követeltem vissza, mondván így nem tudom használni a mobilt, az eladó persze nem ment bele, de az alkudozásoknak meg lett az eredménye. A telefon árának 60%-t visszafizette. A telefonra pedig került egy multi-langos rom. Tehát itt jól jártam. Érdekesség, hogy mikor visszautalta a pénzt a második napra rá a számlámon volt. (Ezt azért jegyeztem meg mert a második vitához kapcsolódik.)

2. Ez a furcsább és ez még folyamatban is van. A lényeg rendeltem egy mobilt kifizettem 10.17.-én, másnap írt az eladó, hogy az aksi mizéria miatt nem tudja küldeni csak szingapúri postával, evvel egyetlen bibi, hogy fizessek még 45 dollárt ezért. Egyből vita nyitás és fenyegetés a leminősítéssel, amelyre (10.22.-én) visszautalta a pénzt. És azóta a pénz merre lehet nem tudom, mert még azóta se jött meg. Az eladó segítőkészs, de sokra nem megyek vele, hisz látom hogy elutalta pénzt, de az valamiért nem jött meg még azóta sem. Aliexpress oldalán persze 7-10 nap van írva, csak a probléma, hogy az a mai nappal letelt és ma sem ért ide. Marad a türelem, hisz mást nem tudok csinálni, Aliexpress csetroboton kívül más elérhetőség nincs, bár találtam egy mail címet amin lehet érdeklődni (buyer@aliexpress.com), de válasz még nem jött.

Ha esetleg járt már valaki így, írjon! :R

OPX

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.