Új hozzászólás Aktív témák

  • nagymisike12

    csendes tag

    Sziasztok!

    Eléggé új vagyok ebben a netről rendelős dologban, sok mindennek utána olvastam már emiatt, azonban most olyan dologgal állok szemben, amiről nem tudok dönteni megfelelő információk hiányában.

    Szóval a történet ott kezdődik, hogy rendeltem egy telefont Aliról, ingyen kiszállítással jan. 27-én. Kicsit várni kellett a kínai újév és a vámolás miatt, de végül csak ideért a telefon márc. 7-én. Viszont a gond még csak most jön. A telefonnak egy baja van, hogy nem érzékeli rendesen az akkumulátort. Erre úgy jöttem rá először, hogy nem kapcsol be feltöltött akkuval, csak töltőről hajlandó működni. Aztán kipróbáltam, hogy akku nélkül, töltőről használva mit jelez, és azt jelzi, hogy 100%-osan fel van töltve az akksija (nem pedig egy felkiáltójelet az akkun)., miközben nem is volt benne akksi!
    Beszéltem az eladóval, nagy nehezen megérette, amit mondani akartam neki, és most ott tartunk hogy kaptam egy címet, és küldjem vissza. Természetesen a postaköltséget én álljam.

    Na most ha rendelek egy telefont, amiért még ÁFÁ-t is fizettem rendesen, akkor nehogy már nekem kelljen kifizetni még a visszaküldés díját is.

    A másik dolog, hogy még 14 nap van a Purchase Protection végéig, viszont szent meggyőződésem, hogy ennyi idő alatt már nem fog eljutni a srácokhoz a csomag. Vitát még nem nyitottam.

    A kérdésem az lenne, hogy szerintetek mit lenne érdemes csinálni: visszaküldeni a telefont, hogy kicseréljék/megcsinálják, vagy elvinni egy itthoni szervizbe, aztán majd ott kezdenek vele valamit.

    Előre is köszi, nagymisike12

Új hozzászólás Aktív témák