- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Autodesk - Revit
- YouTube
- Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
debcamp
aktív tag
Nem kenem. Én voltam a balga.
Azt hittem a dispute annyi, hogy a rendelésnél/order menüben rámegyek hogy open dispute. Ekkor nekem a következő oldal/kép már alul volt ahol írni lehetett az eladónak. ahogy írtam is, azt hittem ez más a dispute része, leírtam a problémát, csatoltam képet és sendre nyomtam. Jött is választ, beszéltem pár üzenetben az eladóval, email, videó stb.. leírtam az előbb.
Mivel máig nem történt sem, néztem utána jobban a dolgoknak. Egyébként az, hogy én a dispute-ra nyomtam, a válaszod után volt, szóval bőven a 15 nap elején, nem is ez a gond és ismétlem, nem kenem rád.Az lenne a kérdés, amit a végén is megfogalmaztam: Mit lehet ilyenkor tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!