- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Synology NAS
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
debcamp
aktív tag
Sziasztok,
Azt hiszem van egy kis gond..
Rendeltem 2 kijelzőt, amiből ez egyik eltért a megrendelttől. Kértem itt segítséget tőletek. [link] és [link].
Ezt meg is tettem de azóta sem történt semmi. Párat leveleztem az eladóval. Hi my friend stb.. előszöt azt mondta hogy kompatibilis a kijelző, hiába más.. de kérte csináljak róla videót.. Csináltam. olyannyira, hogy hiába nem kompatibilis vagy épp az, a kijelző nem működik ez jól leszürhető a videóból is. Először ali üzenetben majd külön emailben az ő általa megadott email címre is elküldtem a videót linkben és az emailben külön csatolmányként, hogy ha vmi kínai blokkolás miatt nem érné el a Gdrive és egyéb linkeket, letölti ott van a videó.. illetve le is írtam neki mi van a videóban, miért rossz a kijelző.
Nos azóta nem is válaszol semmire, se email, se ali üzenet..Kicsit zavar már a dolog, mert 27$ -ról (7e ft) van szó.. ezért most átolvastam mindent a szabályzatban, nem csak a válaszra hagyatkoztam amit kaptam. Na jön a lényeg.. megtaláltam a bővebb leírást és jött a fekete leves..
Ugye első lépés
majd pedig ez kellene
De nekem az open disputra egyből alulra ugrott az oldal ahol ugye üzenetet lehet írni az eladónak, azt hittem ez már a dispute része.. írok neki magyarázatpot és oké, indul is a dolog..
Hát most derült ki nekem hogy nem...
És persze már most hiába nyomok rá a 2 kép alapján a gombra..letelt a 15 nap..
Az eladó is sunyi volt szerintem,, jól tudta nem nyitottam (ugye véletlenül) ügyet így megvárta amíg letelik a 15 nap.. és anno a válaszban sem kaptam egyértelműen hogy 2x kell open dispute ra menni..Leszögezném, sose volt ilyen ügyem, nem csináltam még ilyet.. ez most meg is látszik..
ilyenkor már veszett ügy bármit is tenni, kérni az alitól stb.. ??
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!