Aktív témák

  • adyz.

    aktív tag

    Gondoltam, jó ha leírok mindent, kezdjük is el. Előbb a vásárlás:

    2010. május 23, reggel 9-10 óra. Úgy ébredtem mint mindig.

    Mosakodás, fogmosás, szemüvegfelvétel után bekapcsoltam a gépet és furamód az első utam a használtautó.hu-ra vezetett. A szokásos keresésemet végeztem, amikor megláttam a nagy Ő-t.

    Lada 2105, 1500-ös motorral, 5 sebességes váltóval, 2107-es belsővel és kormánnyal, Miskolcon. Olcsón. És fehér, van rajta műszaki, rozsda csak felületi, tényleg jól néz ki. Mondtam már? 1993-as. Tehát még fiatal, úgymond tinédzser. (Vagy serdülő? Fene tudja...)

    Ebéd előtt telefon, megvan még, meg lehet nézni, alkuképes. Hatalmas agyalás, kocsit kerestem, amivel lehet menni érte. Akadt is. Csak nem ért ide. Délután 4-kor fel a buszra, irány Miskolc. 16:35-40-re beért a busz, irány jegyet venni a helyire. 500Ft. (Igazándiból 1000, mert oda-vissza vettem, biztonságból.) Stadionnál leszállás, telefon, mindjárt jön az autó. Pár perc után megérkezik, felismerem a rendszámot, hátulról szép. Oldalról is. Előröl is. Kicsit trágya szaga van (A volt tulaj belement valami füves izébe...), de jól néz ki. Aláfekszek, alja nem rohad, küszöbök egybe, a motor kegyetlenül mocskos, de semmi friss olajfolyás. Új karburátor, benzinszűrő, gyertyák, gyújtáskábelek, elosztó. Ígéretesen néz ki.

    Gyors megbeszélés, az autóval jöhetünk haza. (Ugrott a buszjegy...Na mindegy.) Tulaj házához menvén feltűnik két hatalmas nagy zörgés, csattogás. Első kerékcsapágy kuka, hátul valami szilent...

    Remek, picit elment a kedvem, de az autó jól megy, nem zörög a motorja, váltója nem akad, fékezni lehet vele, szóval jónak ígérkezik. Kitöltjük az adásvételit, papírok hozzám, a pénzösszeg a volt tulajhoz... Hazafelé megejtettem egy tankolást, Shell V-Power Racing ment bele, picit talán átmossa a rendszert. 10 liter elég a hazajutáshoz.

    Hazafelé az autó a már ismert zajokat produkálta, a váltója isteni, a karburátort be kell állítani, mert rosszul nyit a második pillangószelep, félgáz után megtorpan az autó, majd hirtelen megindul, mély búgó hanggal.

    Másnap jobban megnézzem az autót...
    Több dolgot cserélni kell majd,semmi gond, számítani kellett rá.

  • adyz.

    aktív tag

    Úgy gondoltam, ideje végre rendbe hozni a kocsit.

    Kívülről, szétszedés nélkül ránézésre két küszöb csere, maga a kaszni, elemek rendben van.
    Nos, nagyjából marad is ez a felállás, csak szétszedés után jött a keserű szájíz. Az autó beázott valahol. Durván. Na de ne szaladjunk ennyire előre.

    2011. Január 14.

    Kezdjük ott, hogy egy szép január 14-ei délelőtt beugrott, hogy ideje lenne elkezdeni. Kérdezzem Jani barátomat, (aki egyben osztálytársam is, ismét köszönet a sok-sok segítségért!) hogy ráér-e, kezdjünk el szerelni. Belement és úgy nagyjából délután egy óra felé hazafelé sétálva egy újabb jó barátom, Krisztián (aki szintén osztálytársam és szintén sok-sok köszönet illeti!) csatlakozott hozzánk, segít ő is.

    Gyorsan átöltözés, indulás a garázsba. Na, hol kezdjük? Szedjük ki az üléseket, rendben. Szedjük le a kárpitokat, rendben. De hoppá, a padlókárpit nem jön le, vajon miért. Hát persze, ketté van vágva középen, de elül és hátul egyaránt fogja az üléssín. Oké, szedjük le a sínt. Hoppá, nem megy rá se a villás, se a csillag. A francba, crova kell rá. De várjunk, nincs is crovakészletem... Sebaj, tegyük amit még tudunk.

    Hoppá, itt elakadtunk, nem tudunk haladni. Oké fiúk, irány haza, majd holnap.

    2011. Január 15.

    Reggel 10-kor kelés, 11-re már a garázsban vagyunk. Sínek gyorsan leszerelve, padlószőnyeg kivéve. A büdös picsába, ez beázott! De nem is akárhogy, állt bent a víz. Pár sor káromkodás, mindegy, szedjük ki a maradékot. A gyári filcszigetelés teljesen szétmállva, berohadva. Sebaj, haladjunk. Hoppácska, kátránnyal tele van az alváz. Na üsse kő, fogjunk hozzá. Se spakli, se hőlégfúvó. Marad a kalapács és a csavarhúzó.

    Hárman elég jól haladtunk, ki is fáradtunk. Lejött az összes kátrány, látszik maga a fém. Hátul egybe van, sehol egy rozsdafolt, fellélegzek. Elöl viszont vannak bajok. A taposók rohadnak, de még nem lyukasak. A küszöbök eleje rohad, cserélni kell őket. Végül is, nincs szarrárohadva, mondjuk úgy, hogy egybe van.

    Lényegében ennyi történt a mai nap folyamán, illetve még kisepertük a sok koszt, kátránydarabot, illetve a vizet kitöröltük.

    Ja, még valami: Jani barátom jóvoltából a sógora vitt egy kört a VFTS-ével. Hatalmas élmény volt, köszönöm!

  • adyz.

    aktív tag

    Január 25.

    Kis pihenő után ismét nekiláttunk a további bontáshoz.

    Lökhárítók, vonóhorog, szélvédők, maradék belsőelemek kiszedése. Ez volt a cél és majdnem minden sikerült, csakhogy...

    Most jön a jó rész...

    Vegyük le előbb a hátsó lökhárítót. Oké, csavarok kiszed, nem jön, rángatás, nem jön. Tanácskozás, hoppá, a vonóhorog hozzá van csavarozva. Meg az aljához.

    Oké, aláfekszek, négy csavar, simán lejön. Aha, csak be voltak rohadva, három csavar nagy nehezen kijött, a negyedik szinte egybe van, a csavarnak már nincs feje, elnyírtuk. Oké, majd levágom, semmi gond, félretettük a hátulját.

    Akkor, hogy haladjunk is, hátsólámpák, csomagtérfedél, maradék belső. Ezek könnyű munkák, a lámpát négy csavar fogja, a csomagtérfedelet szintén. Ennyi volt a szerelés, kezdjük el pucolni az alját. Kesztyű fel, flex beindít, eltelik egy perc, majd fulladozás. A büdös életbe, ez porzik rendesen, kell valami maszk. Hoppá, de nincs maszk, mi legyen? Fogtam egy rongyot, az orrom elé kötöttem, majd drót korongoztam tovább.

    Rendben, a rozsda lejött, taposók nem lyukasak, haladjunk. Hoppá, a festéket nem szedi le. Oké, keressünk rossz részeket, csavarhúzó a kézbe, ütögetés, és akkor a küszöbnél átment. Még egyszer. Megint, és megint. Végül lett egy 10cm-es lyuk, nem vészes, de nagyon rossz helyen van, nehéz lesz befoltozni.

    Ezzel vége is volt a napnak, kocsi betol, irány haza. Az ezután következő hetek gondolkodással teltek el, rossz idő volt, esett a hó is, hóba nem jó szerelni...

    Február 12.

    Napsütéses reggel, ideális nap a folytatáshoz. Pénteken már megbeszéltem apával, segít kivenni a szélvédőket.

    Szombat reggel (12-e.) Apát felhívom, kellene a crovakészlet és a kisflex rögzítőanyája. "Oké fiam, vidd nyugodtan, gyere le, elmegyünk."

    Elblattyogtunk a garázsig, autó kitol, majd a két szélvédő szintén kitol. Talpal. Nem kicsit lepődtem meg a módszeren, de bevált, röhögve kijött.

    Vonóhorog utolsó csavarja levágva, lejött végre, kijött a lökhárító is. Köszi apu. Még az első lökhárító csavarjainál és a motorháztetőnél segített, utána egyedül dolgoztam tovább.

    Első lámpák, oldalvillogó, hűtőrács, műszerfal. Oké, kezdjük szépen, sorjába. Bal első lámpa: Három csavar fogja, röhögve kijön, semmi gond. Hűtőrács: Három csavar fogja (A négy helyett...), ráadásul különbözőek...(Ismét köszi, volt tulaj...) Oké, haladjunk, jobb oldal. Szintén csavarok fogják, de hoppá, nem jön ki. Hmm-hmm, beleakad a rács tartókonzoljába. A fenébe, a búra körül van nyomva valami pasztával, nem fér ki tőle. Sebaj, van kalapács, óvatosan megütögetem kijön. És kijött, sérülés nincs rajta, remek, menjünk tovább. Oldalvillogók: Ezek még nem a csavarosak, hanem a műanyagpatentos fajtájúak. A jobboldali nagyon könnyen kijött, elég volt megtolni belülről (A doblemez felől, persze a csatlakozó lehúzása után.).Egyszerűen a műanyag szétporladt, a foglalat szétrohadva, hát ezért nem világított ez. Oké, ez mehet a kukába, menjünk a baloldalra. Hmm, ez már érdekesebb, szintén szétrohadva a csatlakozó, de a műanyag elég keményen fogja. Egy életem, egy halálom, úgy is újat kell venni, nekiálltam csavarhúzóval kifeszíteni, kipattant, eltört, de úgy is új kerül a helyére, kuka. Rendben, eleje kész, menjünk beljebb.

    Műszerfal: Mivel a szélvédő már nem volt a helyén, a kormány maradhatott, kiemelem kívülről. Négy anya fogja (Belülről, plusz kívülről pár csavar.) Csavarok ki, anyák le, műszeregység ki, csatlakozók széthúz, műszerfal kiiemel. Így leírva nem nehéz meló, de a szűkös helyek, a kiálló fémrészek eléggé neheíztik a munkát, pár vágás garantálva van. A kábelekkl nem törődtem, úgy is újra lesz húzva minden.

    Ezzel el is ment a nap, még drótkorongoztam ahol tudtam, majd irány haza.

    Lényegében most már egyedül haladok a géppel (Oké, az elején segített Krisztián és Jani, de most már jóformán egyedül haladok és ez fura módon jó érzéssel tölt el.).

    Jövőhéten, ha jó idő lesz, kivesszük a motort, utazik apuval és elkezdi(-jük, én is szeretnék okosodni és tanulni.) csinálni. Ezután kis pihenő, várom a fizetésemet és következik a lakatolás.

  • adyz.

    aktív tag

    2011. Február 19.

    Szokás szerint hétvége, irány a garázs.

    Tervnek a kábelköteg, a padló csiszolása volt a cél.

    A kábelkötegről nem írnék, nem nagy meló, ugorjunk.

    Tetőkárpit: Egyszerű munka, de pepecselős, a sok kis szorító bizbasz levétele miatt, ezek fogják a kasznihoz az éleket. Ezek utána feszítők kipattintása jött, előre kell tolni a fémrudat és kicsúszik az egyik vége a műanyagból, utána kihúzható az egész. A kárpit és a tető között van hangszigetelő, érdemes elrakni.

    Ezek után csiszolókorong fel, irány melózni. Kesztyű, szemüveg kötelező, repkednek a szilánkok és a szikrák rendesen. Igazándiból a rozsdás részeket könnyű csiszolni, viszont ott, ahol még fent van a festék és a kátrányos valami, na az nagy szívás.

    Egy korong el is ment a kátrányos cucc miatt, na mindegy. Érdemesebb drótkoronggal leszedni a trutymót és utána nekiállni a csiszolókoronggal.

    A képek nem nagyon adják vissza, de ahol lecsiszoltam ott fénylik a fém, egyelőre még csak nagyjából mentem át rajta, majd jövőhéten.

    Lekaptam a sárfogókat is, kikerült a fűtésdoboz is, alatta lekapartam az alvázvédőt, takarítgattam.

    Ennyi történt ma, jól elment a délután, következő héten folytatás.

  • adyz.

    aktív tag

    2011. Február 20.

    Tegnapi megbeszélés alapján (19-e) eldöntöttük, vegyük ki a motort.

    Reggel kilenckor elindultunk, kcosi kitol, kezdjük el.
    Lekerült a hűtő,a tartályok, a generátor, az önindító, levegőszűrő, szépen kikerülgetek a váltó csavarjai is, illetve a motortartó bakoké.
    Kis pihenés, kötéllel motor körbeteker, szögvas átdug, bakokról leemel, ez volt a könnyebbik mutatvány. Ismét egy kis pihenés, motort teljesen kiemel, földre lerak. (Köszönöm Apa és Karesz˛/nevelőapám/!)

    Ezek után én szépen nekiálltam a kábelkötegnek, kikerült az is, lejött a biztosítéktábla is.
    Aztán valahogy beugrott, hogy már akkor vegyük le a váltót is, így oldalára került a kocsi. Váltó, kardán, kipufogó, szépen, sorjába lekerültek.
    Ezek után autó vissza a talpára, garázsba elpakol, autó betol és irány haza.

    Jövőhéten ismét drótkorongozás, csiszolás, illetve a maradék alkatrészek kiszedése. (Már ami még benne van).

  • adyz.

    aktív tag

    2011. Február 26.

    Megint szombat van, irány a garázs. Már nem sok minden van az autóban -tank, fűtőradiátor, maradék szellőző-, ezek kivétele volt a cél, majd a folyamatos fémig pucolás.

    A radiátor könnyen kijött, négy anya fogja belülről, kettő a motortérből, gyerekjáték. Kicsit óvatosan kell levenni, a maradék víz nehogy kifolyjon belőle. Ezután következett a tank. Benzincső lehúz, belülről a beöntőnyílásnál egy gumi fogja, óvatosan le kell húzni, majd a tankot rögzítő pántot szétcsavarozni és kiemelhető az egész tank.

    Ezután -ha már hátul voltam- leszereltem a tanknyílás ajtaját is, mentem előre. Az ajtók csavarjait sima csavarhúzóval lehetetlen meglazítani, így azokat békén hagytam, inkább kiszereltem a két tükröt.

    Ezután a motortérből a csavarokat, anyákat, tartályfogókat kiszereltem, következhet a drótkorongozás. Könnyű munka, csak a sok por, meg minden egyéb eléggé eldugítja az ember orrát. Sikeresen lejött az alvázvédő, amit felkentek, most már csak a festék/fém látszik, bár nemsokára úgy is le lesz az egész mosva gőzborotvával.

    Utána a belseje következett. A maradék alvázvédődarabkákat ledrótkorongoztam, utána csiszolókorong következett, a bal oldala nagyjából készen van, legközelebb a jobb oldala jön, utána a csomagtér következik és fémtiszta lesz belülről. Az első köténylemezről is leszedtem a rozsdát, sajnos egy részen szinte teljesen átette magát a rozsda, foltozni kell majd.

    Sajna találtam még a jobb oldalon lyukat, most már biztos, hogy a küszöböt cserélni kell, a kis lyukból is lett egy jó nagy, plusz a doblemeznél is van illesztési lyuk (???), azt is rendbe kell majd hozni. Sőt, lehet még a tornyokat is cserélni kell..

    Ennyi történt ma, jövőhéten folytatás.

  • adyz.

    aktív tag

    2011. Március 10.

    Na, elég rég írtam, azóta nem nagyon történt változás.

    Kikerült az ablaktörlő-mechanika, lekerültek a kaszniról az ajtópántok, próbáltam az aljáról leszedni az alvázvédőt és a kátrányt, de hiába, nagyon vastagon van rajta.

    Most hétvégén leveszem az ajtókat, leveszem a kuplungmunkahengert, a főfékhengert, kikerülnek a pedálok, ha pedig szerzek bakokat, akkor valamelyik futómű is.

    Most csak ennyit írok, szombat délután írok a fejleményekről, addig is, üdv.

  • adyz.

    aktív tag

    2011. Március 12.

    Na, eltelt egy újabb munkanap, lássuk mit haladtam ma:
    Lekerültek az ajtók, nehéz meló volt. Ugye van nekem ütőkulcsom (nagyon jó kis szerszám, beállítod merre forogjon, majd hatalmasakat rácsapsz a végére és elkezdi forgatni a bitfejet ami benne van), szóval a pántokat fogó csavarokat nem nehéz kivenni (a francokat nem, szenvedtem vele rendesen...).
    Ezek után egy-egy csavart bent kell hagyni, majd kiütni a szeget ami az ajtóhatárolót fogja. Csavarhúzóval alulról benyúlsz majd kalapáccsal kiütöd, után jöhetnek a maradék csavarok és lejön az ajtó (pár cm-el megemelkedett az autó, van súlyuk rendesen...).

    Ezek után nekiálltam a féknek. A vákuumdobon a főfékhengert két csavar fogja, ezeket könnyű kicsavarni, előzőleg pedig már kivettem a fékfolyadék tartályát, így az sem volt útban, jöhettek a fékvezetékek, utána kijött az egész cucc.

    Ezek után csiszolásztam, lyukakat keresgéltem (találtam is sajnos...), majd unalmamba kivettem a kerékíveknél a gumi betéteket, három csavar, nem nagy ügy.

    Ennyi történt ma, legközelebb már valószínűleg vágás és hegesztés is lesz.

  • adyz.

    aktív tag

    2011. Április 3.

    Az autó mosása. Béreltünk egy trélert, lehúztuk a Tűzoltóságra majd gőzborotvázás.
    Más nem történt ma, végeztünk és vissza garázsba, majd lista az alkatrészekről:

    The List
    2db toronymerevítő
    2db komplett küszöb
    2db perfor lemez
    2db fenéklemez javító
    homlokfal, orrlemez
    2db első sárvédő
    2db hátsó sárvédő javító
    tank és pótkerék alatti lemez
    2db nyúlvány javító

    Érdekes lesz...

  • adyz.

    aktív tag

    2011. Április 9.

    Ismét szombat, remek az idő, irány a garázs.

    Nekiálltam a váltónak, lepucoltam ahogy tudtam, az olajsár jó része eltűnt, már sokkal pofásabban néz ki. Elment rá egy kis WD40, de megérte. Jól telibe locsoltam, majd csavarhúzóval kiszedtem az összes sarat, utána le drótkorongoztam ahol tudtam.

    Utána nekiálltam a karburátor leszedésének. Csöveket lehúztam, majd a négy anya leszedése, gázrudazat kiakasztása és már kézbe is van. Le akartam venni szívó- és kipufogócsonkot is, de nem volt nálam a crova (az is csak toldóval ér be odáig) ezért azokat hagytam.

    Ezek után a lökhárítókról levettem a tartókonzolokat, kis tisztítás és fényképezés, majd lepucoltam a kipufogót is, majd az is fényképezés. Unalmamba még leszedtem a maradék üregvédő-darabkákat, meg lyukakat kerestem továbbra is, hát meg is lett az eredménye: A jobb hátsó sárvédő aljáról leszakadt egy jókora darab fém...

    Ennyi volt ma, folyt köv.

  • adyz.

    aktív tag

    üdv.

    alakul az autó, hamarosan lesz kaszni, így nem kell lakatolni, csak festeni.
    ha minden óraműpontossággal történik, 15-én kapom meg a pénzemet és irány a kaszniért, utána pedig sürgősen össze kell rakni az autót. :)

    ha már itt vagyok: eladó a régi kasznim. papírok, üvegek, ajtók, futómű, minden nélkül, csak maga a váz. sajnálom méh-be leadni, valaki mentse meg.

  • adyz.

    aktív tag

    alakulunk, ha az istenke is úgy akarja, szombaton irány az autóért. :)

  • adyz.

    aktív tag

    válasz adyz. #13 üzenetére

    meg is vagyunk :)

    majd lövök pár fotót róla :))

  • adyz.

    aktív tag

    Mai eddigi "élményem": a lengőkar+rugó páros ma majdnem levitte az egész kezem. :shock:

    Tettem fel a tárcsát meg a nyerget, egyszer csak a talpasokról leszakadt a menet, az egész jobb első futómű meg paff, majdnem rá a kezemre. :shock:

    Jó nagyot tud csattanni... :?
    Elmorzsoltam egy imát és inkább hazajöttem, nemsokára megyek vissza összerakni. Remélem túlélem. :D

  • adyz.

    aktív tag

    ma is haladtam. övek kiszedve, vonóhorog, kipufogó levéve, hátsó lökhárító konzolok is.

    holnapra: fűtés, ablaktörlő.
    hétvégén pedig kormánymű, egyéb dolgok.

    [ Szerkesztve ]

  • adyz.

    aktív tag

    fűtés kiszedve, maradék hangszigeteléssel együtt. holnap ablaktörlő motor, spricnik, meg takarítás.

  • adyz.

    aktív tag

    régi bódé - folytatás.

    tegnap az első futómű volt a az előétel.
    először kerék le, féknyereg, tárcsa, kerékagy. ez könnyen ment.
    utána a tengelycsonk felső talpasát kivettem a felső lengőkarból, de előbb a rugót össze kell húzni, így kijön a helyéről a csonk. természetesen az alsó lengőkar megemelve krokodillal.
    ezek után felső lengőkar ki, majd a lengéscsillapító. utána egy kis emelés az autón, az alsó lengőkart le kell nyomni és szépen kijön a rugó a helyéről. ezzel a jobb oldala kész, haladjunk.
    ugyan ez a módja, csak itt elkezdett szakadni az eső, így az alsó lengőkar a helyén maradt.
    majd holnap.

    mai nap: folytatás. alsó lengőkar ki, bölcső ki, kormánymű kezdés. félig szétszedve, zuhé megint. nagy-nagy káromkodás, összepakol, be mindent a kocsi csomagtartójába, irány a garázs. ott kipakolás, majd hazaérkezés.

    ennyi volt ma, kb. másfél órát tudtam dolgozni a remek időjárás miatt. :W

  • adyz.

    aktív tag

    régi bódé - finish

    hátsóhíd levéve, garázsban pihen.
    szépen szétszedtem, difi, féltengelyek, féke becsomagolva. tartaléknak jók lesznek. :K

  • adyz.

    aktív tag

    itt a folytatás :R
    elég gyors leszek, leirkáltam mi lett kész az adott napon.

    Június 19.

    Megvan az új kaszni.

    Július 19.

    Kormánymű betéve, talpasok cserélve, belseje felpucolva.

    Július 21.

    Kormánymű a helyén, összekötők, gömbfejek berakva. Végre van kormány! :)

    Július 26.

    Ajtók és motorháztető a helyén, kezd autó formája lenni. :)

    Augusztus 5.

    Nyomtáv megvan, tőcsavarok egy része szintén. Alakul a futómű.

    Augusztus 10.

    Első fék szétszedve és felújítva.

    Augusztus 11.

    Fékek összerakva, rend csinálva a garázsban. Van hely! :)

    Augusztus 18.

    Új motorháztető a helyén.

    Augusztus 21.

    Első kerékagyak levéve, tőcsavarok beletekerve.

    Augusztus 27.

    Tőcsavarok behegesztve a kerékagyakba, féltengelyekbe.

    Augusztus 28.

    Kerékagyak, féltengelyek a helyükön.

    Szeptember 24.

    Orrlemez, köténylemez, sárvédők levágva.

    Október 1.

    Orrlemez a helyén, sárvédők felpontozva. Alakulunk. :)

    Október 23.

    Köténylemez felhegesztve, sárvédők szintén. Kész az eleje. :)

    Október 25.

    Motor darabokra szedve... :)

    Október 26.

    Hengerfej szétszedve, alkatrészek bedobozolva.

    November 1.

    Motorháztető pereme megcsinálva. Hátsó dolgok befoltozva, de lyukak találva. Cserés a hátulja is... :(

    November 14.

    Karburátor darabokra szedve, elpucolva.

  • adyz.

    aktív tag

    pfű, ezer éve nem írtam....

    rengeteg minden változott, öregedtem legalább öt évet a sok munka miatt :) , rengeteget változott az autó is. befeketedett az egész hátulja, minden elem újra lett cserélve. nem kis munka volt, de megérte, így az igazi a kasznizás. :)

    pár szó a karosszériázásról: mivel elég sportos futómű lesz alatta, ezért megcsináltunk pár erősítést is. a bölcső felfogatása átmenőcsavarosra lett csinálva, az egész meg lett támaszta 2-2 persellyel, meg egy rendkívül vastag szögvassal, just in case :)
    a tornyok is kezelés alá estek, doblemez kivágva, 3-as lemezből erősítés behejlítva, végigvarrva. ez biztos nem fog kiszakadni. :)
    jelenleg a nyúlványok erősítésén megy a munka, oda "csak" 2-es lemez kerül, most úgy állunk, hogy le kell takarítani az alvázvédőt, sablon odailleszt, tökéletesre igazít, majd lehet vágni a lemezt, utána hegesztés. ezzel az eleje teljesen le lesz tudva.
    még hátravan a belsőtérben az üléseknek a zártszelványek berrakása, utána az is kész.

    ezek után jön a futómű szétszedése, erősítése, közbe pedig gittelés, csiszolás, csiszolás, csiszolás, majd alapozás. végül a fényezés. :)

    holnap homokszórjuk a lengőkarokat, hengerfejett, meg amit kell. zárt ruházat ajánlott :)

    majd jelentkezem... ;)

    ui.: lassan épül a motor is... :P

    [ Szerkesztve ]

  • adyz.

    aktív tag

    motortér fémtisztára poucolva, holnap az eleje jön, indul a gittelés :))

Aktív témák