Új hozzászólás Aktív témák

  • metrichye

    csendes tag

    Sziasztok!

    Kérlek segítsetek nekem, kezdő vagyok Adobe Premiere Pro CC 2014-ben, de azért az informatikához konyítok; a problémám az, hogy Nokia Lumia 920-al készült Full HD mp4 videókat (20Mbit/sec, ~29,97 FPS-es variable frame-rate kép, 48Khz, 256 kbit/s stereo hang) szeretnék összevágni gyengécske PC konfigommal, ami amúgy tökéletesen játssza a full HD videókat (Pentium Dual Core E6600 3,06 GHz, 4GB DDR2 1066 MHz, Nvidia GT430, 3TB SATA3).
    2 db forrás mp4 videót minden gond nélkül be tudtam importálni Premiere-be, játszotta is a progi a képet és a hangot folyamatosan, de a vágás és a videók vége felé észrevettem, hogy csúszik a hang a preview ablakban, ezt a gyenge gépemnek tituláltam, de a renderelés után rájöttem, hogy más a probléma, ugyanis a kész videón is csúszik a hang. Az elején még alig, de később egyre több a csúszás mértéke, tehát nem lehet egy konstans értékkel eltolni a hangsávot, ezekkel nem is akarok kísérletezni.

    Utánaolvastam külföldi fórumokon, azt írják, hogy az Adobe nem szereti a variable frame-rate-et, megpróbáltam az ajánlott Handbrake szoftverrel constant frame-rate-re konvertálni, de az így létrejött videók meg akadnak a preview ablakban! Hogy tudnám elérni, hogy ne akadjanak; proci terhelés nincs 100%-on, csak 80 körül!? Érdekes, mert ha bármilyen lejátszóprogrammal kipróbálom, nem akadnak sem az eredeti file-ok, sem az újrakódoltak, csak az Adobe-val. Hiba elvileg nincs, timeline-on sárga csík van.
    Az igaz, hogy a handbrake program is csak mp4-be tud kódolni, meg mkv-be, viszont mkv-t nem támogatja az Adobe :(