- Adobe Lightroom topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
100 éve amikor lóról átültünk automobilra nem lőttük le a lovakat. Most igen. Betiltunk valamit ami jól működik, ami olcsón előállítható, kiforrott és környezetkímélő. Nem elírás. A nem buherált euro6d autók környezetkímélőek. A dízelek is. Senkinek sem az elektromosra váltással van problémája inkább azzal ahogyan váltunk. A világ többi része ésszel teszi, na mi nem.
Az pedig, hogy urbanizálódik a világ és a zsúfoltságuk okán élhetetlenek lettek a nagyvárosok nem újdonság. Én sem véletlenül léptem le a fővárosból. -
cucka
addikt
Világos, hogy valóban vannak súlyos, megoldandó környezetvédelmi problémák. Ezt józan ember nem vitatja.
DE
Azért ne feledd, az ember által okozott klímaváltozás kb. a 60-as évek óta része a közbeszédnek. Azóta az összes katasztrófával fenyegető jóslatról elmondható, hogy nem jöttek be.Szóval hadd legyek egy kicsit szkeptikus, amikor elvárás, hogy balta arccal komolyan vegyem annak a szakmának és szaktekintélyeknek a jóslatait, akiknek eddig soha nem jöttek be a jóslataik.
-
cucka
addikt
Arra gondolok, hogy mondjuk Magyarországon túléltük a pestist, a tatárjárást, a kis jégkorszakot, a második világháborút. De bármely országról lehetne ilyen listát mondani.
És akkor ezek után nehéz őszintén hinni abban, hogy mondjuk ha további 2 fokot növekszik az átlaghőmérséklet a köv. 80 évben, az egy megoldhatatlan kihívás lesz az emberi civilizációnak, és gyorsan azonnal tenni kell valamit, mert mindmeghalunk.
Ismétlem, hátha a gyengébbeknek nem jött át. Nem tagadom, hogy valóban változik a klíma. Ennek a hatásaival, és az emiatt felmerülő problémák méretével vagyok szkeptikus.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
. ezt a 700 bar-t nem tudom honnét vettétek... nem rakétát kell indítani.
Oké, csak akkor írjál konkrétumokat!
.. kérdezz meg egy villanybringaszerelőt ha nem hiszed.
Azt hiszem, hogy ez személygépjárművekre vonatkoztatva nem lenne releváns. Egy kerékpárnál a méret és a súly extrém módon szempont a tervezés során, ez nyilván kompromisszumokat szül mondjuk a megbízhatóság terén. Egy autónál ez egészen biztosan sokadlagos feltétel (mármint a súly és a méret). És tényleg, villanymotor, évszázados, kimunkált technológia. Mármint nem látom azt, hogy bárki is a villanymotorokon rugózna bármely elektromos verda esetén.
A Toyota felvetése, miszerint nincs elég erőforrásunk igaz vagy hamis?
Hát, első körben tisztázni kéne, hogy mit értenek erőforrás alatt. És a tippem az, hogy nem véletlenül használták ezt a buzzwordot konkrétumok helyett.
[ Szerkesztve ]
-
sirály12
őstag
"ezt a 700 bar-t nem tudom honnét vettétek... nem rakétát kell indítani."
A Toyota Mirai 700 báron tárolja a hidrogént a tartájaiban, ez gyári adat! Tehát innen vették, és azért kell ilyen nyomáson tárolni, hogy eleget tudjon magával vinni a még így is elég nagy tartályaiban. Ebben cikkben elég sok adat van felsorolva, ami gyári adat: [link]
A gázpalackban nem hidrogén van, és a hidrogén nagyon más, mint a gázpalackban lévő gáz! A Miarai pedig ugyanúgy elektromos autó, tehát abban is bennevan az elektromos motor.Ha arra gondolsz, hogy belsőégésűbe használni hidrogént, akkor pedig elég nagy baj van, mert ez már a BMW-nek sem jött be sok éve. Nagyon drága lenne!
Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
-
Noukoum
veterán
A teslánál annyira nem az energiatárolás a probléma, hogy simán megtudnák növelni a hatótávot 50%-al egyik napról a másikra.
A benya meg katasztrofális energiaforrás, nem véletlenül nem az van már a legmodernebb telefonokban, laptopokban, fűnyírókban, rollerekben, motorokban, az autókban, kamionokban és már a hajók és repülők is célkeresztben vannak.
Csak ott hagyják meg ahol nem tudják kiváltani árammal.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#54625216
törölt tag
A pénz az emberek közötti együttműködés szabvány mértékegysége.
Tehát amikor az egész világot érintő problémák megoldásáról beszélsz, akkor tök mindegy, hogy emberek koordinált munkáját vagy pénzt emlegetsz, mert a kettő ez esetben tök ugyanaz.
Olyan nincs, hogy jól meggyőzünk embereket, hogy áldozzák fel az idejüket és a munkaerejüket egy ügy oltárán és cserébe ne kapjanak semmit.
Illetve van, kommunista diktatúrának hívják, ez esetben a meggyőzés alapja az, hogy ha nem teszi meg "önként", akkor megölik.[ Szerkesztve ]
-
consono
nagyúr
A népesség csökkenni fog, már látszik, hogy laposodik a görbe rendesen, a kérdés az, hogy elég gyors e ez a folyamat... HA jól emlékszem a prognózisok ~10-11 milliárdos csúccsal és utána erős visszaeséssel számolnak. De olyant is láttam, hogy 30 éven belül 9 milliárd lesz a teteje.
[ Szerkesztve ]
"In God we trust. All others must bring data"
Új hozzászólás Aktív témák
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Peugeot, Citroën topik
- Elektromos autók - motorok
- Háztartási gépek
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Spórolós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fallout 4
- Adobe Lightroom topic
- További aktív témák...