Új hozzászólás Aktív témák

  • Hi!King

    őstag

    válasz Tapsi #21 üzenetére

    Szlovákiában volt hogy Magas-Tátrában is voltunk egy naposat, ott már azért nagyobb a távolság, ráadásul ha Budapestről nem Kassa felé mész autópályán, hazafelé vadveszélyes (konkrétan volt már ebből balesetünk), szóval nem biztos hogy célszerű késlekedni és sötétben hazaindulni. Illetve Ausztriában is akadt eset, hogy egészen távolra mentünk egy napost, talán Lugauer volt a legmesszebbi, de 2 naposnál is ha első nap túra, nem fér bele egy vagy két töltés is, ráadásul mivel társasházban lakunk, előre is gondoskodni kellene valahol a töltésről.
    Chopoknál egyébként hétvégén nem fogsz tölteni míg állsz, mert örülsz ha egyáltalán találsz parkolóhelyet, az út szélén állnak olyankor végig sorban a kocsik, kivéve talán a síszezon után nem sokkal tavasszal, de nyár, ősz és tél ilyen ott.

    A másik, hogy az sem mindegy hol állsz meg, tehát ha mondjuk félúton van egy jó hely pihenésnek, pisilésnek, sofőr váltásnak, de ott nem tudsz valamiért tölteni, akkor már lehet hogy 2 megállás lesz belőle. Vagy télen 3 vagy 4.

    Egyébként a Tesla a 600+ km-ével már kezd vállalható lenni, csak a Tesla-nál más dolgok kevésbé vállalhatóak (pl. cuccolás, túl alacsony hasmagasság). Még a Model 3 18 milliós ára is kezd vállalható lenni. Ha kombi lenne, elgondolkodnék rajta, mint következő autó.

    Igen, egyetértek hogy idővel fejlődni fog az infrastruktúra, de én a jelenlegi állapotról beszélek. De amúgy nem annyi, hogy a meglévő töltőállomásokat upgrade-eled, hanem több fog kelleni, csak abba gondolj bele, hogy nyári turistaszezonban mennyire tömve vannak a pihenőhelyek, pedig nem mindenki áll meg sűrűn, és nem mindenki sokat, ha csak 15 percre sokkal több autó állna meg, mert mind elektromos lenne, már egy-egy ilyen pihenőhelynek is többször akkorának kellene lennei vagy több pihenőhely kellene.

Új hozzászólás Aktív témák