Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    Pedig szerintem is a WMR a jövő mert számoljunk egy kicsit :

    Rift és Vive felbontása (szemenként) : 1080*1200 = 1296000 db pixel
    Samsung Odyssey (szemenként - AMOLED ) : 1440*1600 = 2304000 db pixell (77 % al több)
    Sima VMR eszköz ( LCD szemenként) : 1440x1440 =2073600 db pixel - (60 % al több annyira ez se lehet rosz)

    77 % al több pixelt jelent! Nem csoda, hogy a Steam VR támogatást még pofozni kell. Meg kell hagyni viszont , hogy ennél gyengébb WMR startot még nem láttam.. Sebaj ha november végére megkapom a Samsungot addigra csak alakul valami .. mint púpos gyerek a prés alatt.
    Sajnos az Oculus és a Vive alkalmatlan filmezésre webezésre VR -ban , viszont a WMR pixele már elegendő lehet..
    Láttam teszteket nyilván ha hátad mögé nyúlsz kihagy a kontroller érzékelő , de ezt leszámítva használható ..
    Jobb lehet mint a Vive wand de rosszabb mint a Touch mert nincs új követése.
    Az viszont érdekes, hogy mivel 77 % al több a pixel ezért a Steam VR alatt a gépigény is megnő? vagy mint a Pimax 8k esetén látjuk egy egyszerű felskálázás lesz? Minden esetre itt a képerányok rendben lesznek, mert 110 fokból kell 105 vagy 110 fokot csinálni tehát a kép nem torzul.. Vagy csak szimplán ahogy a monitorok esetén láthatjuk az ultra hd monitort is tudod full hd be használni.. ( amit már régen mondok lehet a hardver felbontást növelni )
    Akkor is szebb kép lehet belőle ..
    Na majd elválik kíváncsi vagyok bár ekkora blamát hogy a startra nincs steam VR támogatás régen láttam már..

Új hozzászólás Aktív témák