- Aliexpress tapasztalatok
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hálózatokról alaposan
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Mikrotik routerek
- Synology NAS
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
válasz Raymond #5968 üzenetére
Ez egy kicsit régi hozzászólásra lesz válasz, de érdekes lehet. Abban Star Wars asset-es videóban amit linkeltél az egyik fazon John Gaeta. Nem kis név a szakmában, vfx guru. Hozzá köthető a Matrix-ból ismert "Bullet Time" és a trilógia többi durva vizuális effektjei.
Azért olvasom a topikot ritkán, mert még mindig kevésnek érzem az igazán nagy AAA húzócímeket, pedig mennyi idő telt már el megint. Sajnos az "accessibility" elég nagy kerékkötője a VR-nak ahogy látom. Be kéne vállalni a HC dolgokat, amit lehet nem bírna mindnki biológiailag. Nagyon régen még a DOS korszak tele volt olyan tartalmas és nehéz játékokkal ami nem kegyelmezett, ha nem voltál jó nem bírtad végigvinni. Én azt mondom ez volt helyes, legalább fejlődött az ember. Ugyan nem VR persze, de amíg pl. az Another World-ben mindenféle segítség nélkül embertelen nehéz volt kisgyerekként megfejteni mit kell csinálni egyáltalán, nézzünk rá mondjuk egy PuBG-re, mi ez a s*ar?! Vagy mondjuk nem jön össze egy Stalker 2 még konzolra sem? Sajnos a VR-ral is csak az tud történni ami az egész ipart jellemzi.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n