Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz Csavez™ #4034 üzenetére

    Ahogy en per pillanat latom az Oculus-nal (mint ceg) a room scale inkabb uzleti problema. A Touch csomagban 2 kontroller es 1 plusz kamera jon. Az idealis megoldas 2 kontroller es 2 kamera lenne, de akkor mar kell az egeszhez 4 darab USB3 port ami talan nem olyan felhasznalobarat. Es dragabb szallitani. Ezert inkabb abba az iranyba mentek hogy ket kamera ketoldalt elol es "standing experience" bla bla bla. Aztan egy harmadik hatul ha "room scale" kell. Ugy nez ki ez sajnos a szoftverre is kihatassal volt, mivel sima tracking helyett van bizonyos elvart konfiguracio a jatekoknal - ha ket kamera van akkor elol ketoldalt kett az elvaras, ha harom akkor elol ketoldalt ketto es valahol (idealis esetben kozeppen) hatul meg egy. Negy kamera pedig a negy sarokban. A SteamVR eseteben ez lenyegtelen (meg ha Rift-et hasznalsz is), ott azt nezi hany szenzor van es mindegy hol vannak, a tracked area aszerint van beallitva amit te definalsz es belatnak a szenzorok. Mukodik a "room scale" ket szenzorral is (pl. [link]), de lehet nem akar a ceg errol diskurakat igy hivatalosan 3 kell hozza es persze a hivatalosan tamogatott jatekok a ket szenzor elol felallast fogjak nyomni. majd meglatjuk mik lesz a reakciok olyan 6 het mulva amikor a nep is megkapja a cuccot.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák