-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Akkor tényleg nem tűnt fel, igaz nem is voltak túlzottan nagy költségű vásárlások. Köszi mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
日本 - ダイレクトストリームデジタル
-
barcalaci84
őstag
válasz bunnyhu #26340 üzenetére
a felbontás nagyobb így a gépigény is + még gondolom valami erőforrás kell a decompressióhoz is
viszont mivel OLED panel így 2 subpixel van (LCD-nél 3) így nagyobb a screendoor + az Oled kijelző gyönyörű feketéje ezt még ki is emeli
a homályosabb képet szerintem a decrompressió még fokozzaez szimulátoroknál feltünő , mert ott fontos igazán a képélesség a screendoor hiány látótávolság...
Asgard pl tetszett quest+kábellel is , ott nem voltam erre érzékenyilletve szimbeülve egyből látod is h mennyivel rosszabb hisz a műszerfal olvasása , és mondjuk valami app olvasása komoly probléma volt ismét
kb cv1-es kinézetnek tűnt emlékeim szerint[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz szente #26350 üzenetére
Na, ugy latszik valaki eljatszott az Nvidia Inspectrol-al
VRS (Variable Rate Shading) : How to enable it on custom Games (Not listed by Nvidia)
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
barcalaci84
őstag
válasz barcalaci84 #26352 üzenetére
itt folytatom
amúgy nagyon jó kis eszköz a quest és ahol nincs erős PC és nem akar költeni rá az ember ott kiváló szórakoztató eszköz...
elképsztő szmomra h a kis 2 éves mobil hardverből milyen eszközt rittyentettek
pl thrill of the fight cross buy így azt kipróbáltam natívan a questen , link kábellel (óvatosan , mert csak 3,8m a kábelhosszom) és ALVR-ral is..
a natívan tetszett a legjobban...
mondjuk a jobb touchom folyamatosan elrepült a legkeményebb ütéseimnél (gondolom a fentebb taglalt elemelmozdulás miatt) és jediként hívtam vissza a kesztyűt...de nagyon fun voltAlVR késleltetése (nálam olyan 60-65ms)gyorsmozgásos játékoknál
Danc Colleiderben még szódával elmegy , de beat saber -ben nagyon zavaró h a kard le van maradva a kezemhez képest...így is ment hiba nélkül pár expert szám , mert hozzá tud igazodni az ember , de elég gagyi így (natívan a demoban tzeljesen jó volt és elég a 4 kamera is h ne veszen követést még ha a hátam mögöttre is kerül a controller)
Thrill of the fightnál szintén érezhetően lemarad a kesztyű a kezemhez képestlink kábellel a beat saber is jónak tűnt tehát a késleltetés nem olyan vészes , de nagyobb mint pCVR eszközöknél , ezt szimekben érezni)
szóval link kábellel egész jól el lehet játszogatni , de inkább PCVR való Pc-s játékokhoz
a kényelem nem olyan vészes , viszont thrill ofte fighnál megfájdult az orrom , mert folyamatosan elmozdul az orrom a gyors mozgásnál és a lencstartó kemény részébe verődik
máshol viszonylag kényelmes volt , legalábbis rosszabbra számítottama touch sokkal tovább bírja elemmel viszont a headset elég gyorsan merül...
kézkövetés egyelőre van , de minek kategória (ha bekapcsolod az eszközt akkor mindenképp kell a touch és kikapcsoláskor is ) illetve elég nehézkesnek is érzem a használatot még menüben is ...touch-csal könyebb gyorsabb minden
akinek nincs erős pc annak ajánlott vétel , mert fasza kis eszköz
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz barcalaci84 #26358 üzenetére
"a kényelem nem olyan vészes , viszont thrill ofte fighnál megfájdult az orrom , mert folyamatosan elmozdul az orrom a gyors mozgásnál és a lencstartó kemény részébe verődik
máshol viszonylag kényelmes volt , legalábbis rosszabbra számítottam"
Ellensulyt rajtal fel hatula? En meg mindig ezt hasznalom [link] de van most itt harom C-s meretu elem amit majd a hetvegen valahogy raeszkabalok egy tokkal es tepozarral.rPrivat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz barcalaci84 #26358 üzenetére
Na, kíváncsi voltam a tapasztalatokra. Mi lesz a sorsa? Megy vissza és jön valamilyen PC VR?
Én már kezdtem azt hinni azért nem írsz mert DC-ben örjöngve ugrálgatod épp körbe a teljes nappalit azt kiáltva hogy "Freedoooom".
De akkor ezek szerint annyira nem jött be a dolog.
Pedig a 60-65ms teljesen jó, nekem is annyit mutat, szóval jól van minden beállítva.
Érdekes hogy ennyivel jobban megcsinálták Carmackék a Linket, akkor várok még idén tőlük egy wireless megoldást is ahol szintén szeletekben küldik át a képet.
Kényelemre visszatérve: nagyon ajánlott a hátsó szíjakat kipárnázni. Nekem az sokat segített. Előtte egy óra után megfájdult a tarkóm.
Thrill of the fightnál simán előfordulhat hogy a natív jön be legjobban mert ahogy nézem a PC-s verzió sem rendelkezik olyan álleejtős grafikával. Nálam ez az egyetlen natív app amit használok, minden más PC-s.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Peace
nagyúr
Hali!
A profilomnál szereplő konfighoz van értelme egy használt Oculus Rift CV1-et venni? Half-Life: Alyx miatt gondolkoztam el rajta. Mondjuk nem tudom, hogy egy játék miatt megéri-e, max eladom utána. GTX 1060-al mit fogok tapasztalni valószínűleg? Rusnya lesz vagy akad? Látom, hogy az ajánlott az inkább a 1080-as.......
-
bunnyhu
senior tag
válasz barcalaci84 #26358 üzenetére
Köszi a részletes infót! Én 99%-ban DCS tehát szimezek CV1-ben, és a natív adatok alapján úgy nézett ki a quest a felbontása miatt ideálisabb lehet mint a riftS. De ezekszerint ismét bebizonyosodott, hogy a papír és a valóság távoláll egymástól RiftS-t nem tudom meg akarom-e lépni vagy inkább kicsit még győzködöm magam egy HP reverb irányába, de akkor a Quest-et hanyagolom.
A CV1-ben egyelőre a VR zoom-mal megoldottam a műszerek leolvasását, ráraktam egy gombra - parasztos de működő megoldás És igyekszem nem kipróbálni a reverb-et ...https://divecenter.hu
-
Márton
nagyúr
mivel nem jelent meg, senki nem tudja
én a helyedbe lecserélném min. 1660ti-re, ami 1070 szint.
Azon már csak elfut valahogy, főleg ha lesz rendes vrss a turing miatt.
Ha van pénz lóvéra akkor 2060/70/80Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
Fog kelleni hozza egy Inatek USB3.0 kartya az AMD-s konfig miatt, de egyebkent vallalhato. Az hogy a HLA hogy megy majd rajta nem mondja meg egyelore senki, de szerintem egy grafikus kartya upgrade elengedhetetlen lesz. Mondjuk az mar most se artana amig massal jatszol a HLA eljoveteleig AMD-s vonalon maradva ugy nez ki a tesztek szerint hogy az 5700-as sorozat szepen teljesit, nincsenek mar lemaradva a konkurenciahoz kepest ugyanabban a kategoriaban igy egy 5700 ott van kb ahol egy 2060S. Itt megnezheted, legalul van osszesito tablazat [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Peace
nagyúr
válasz Raymond #26366 üzenetére
Áhhh, szerintem elengedem. Új játékok (Borderlands 3, The Outer Worlds, Fallen Order....) szépen mentek 1080p-ben a gépen. Sajnálnék rá pénzt áldozni. Ez a használt Oculus még okés lett volna, de ha ennyire határeset a 1060 teljesítménye VR alatt, akkor lehet nem forszírozom. De köszi Nektek a válaszokat!
Az a bajom, hogy érdemi változást egy 2080-as hozva, az meg botrányos áron van....
[ Szerkesztve ]
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Dyingsoul #26267 üzenetére
Tegnap meglestem közelebbről és az én rift s-es touchom elemtartója már teljesen más, mint cv1 . Ezeknél is fennáll ez a jelenség?
Itt az elemtartó fedél alá nem igazán lehet bármit rakni, mert nem érintkezik az elemmel.
Így a készülék belső részére raktam, úgy viszont nagyon fura volt játszani: a kontroller rezgése kb 50%-75%-kal gyengébb lett, tompítja. Hogy most ez jó-e így, hát...
Ezenfelül kipróbáltam a Skyrimet. Hát nem egy túl élvezetes cucc. Előbb kipróbáltam volna, lehet refund.
We are only Stardust...
-
Raymond
félisten
Annyira nem tragikus a 1060 se, igy 2020-ban mar en inkabb azt mondanam hogy nem art feljebb lepni, meghalalja magat kepminosegben.
A masik dolgo a hasznalt CV1. Azt mar csak akkor vennek ha tenyleg olcso es tudom hogy jo allapotban van. Az oka hogy van ket ismert problemaja. Az egyik hogy idovel eltorik a fejpantban levo audio szalag kabel es nem lesz hang az egyik beepitett fulesben. Ezt meg lehet oldani otthon is barkaccsak vagy kulso fulessel igy ez nem akkor problema. A HDMI kabel viszont igen, ugyanis a HMD reszben egy speci csati van amit a beszallito mar nem gyart igy ha elromlik a kabel (megtorik stb.) akkor lottek az egesznek. Meg akkor se egyszeru az Oculus-tol szerezni masikat ha nem masodkezbol van a cucc.
Szerk: sima 2070 is nagy valtozas lenne, foleg VR-ban ott jobban elojon a Turing elonye. En pl. 1070-rol valtottam 2080-ra es boven eszrevenni. Egy 1060 -> 2070 ugyanugy meglatszana.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #26370 üzenetére
Erről beszélsz? Célszerű mondjuk havonta pár centit arrébbhúzni a kábelt, hogy máshol törjön?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
válasz Márton #26371 üzenetére
Nem csak ez, barmi. Lattam orulten megtekert kabeleket a PC es a HMD kozott, van akinel olyan volt mintha kicsavarta volna mint a vizes torulkozot. Mondjuk az enyem nem olyan, szep allapotban van, de en is atmentem mar rajta parszor a szekkel es azert kivert a hideg mindig olyankor
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
tobias88888
őstag
válasz Márton #26364 üzenetére
Bőven nem éri meg lecserélni, tapasztalatból mondom. A játékok 90%-a nem lett észrevehetően szebb CV1-nél GTX1060ról RTX2070re váltással. Bőven használható azzal a konfiggal a CV1 a legtöbb játéknál, legalábbis én több mint 2 évig meg voltam vele probléma nélkül
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
válasz tobias88888 #26374 üzenetére
Fura, én is tapasztalatból mondom
De a vrss meg most kezdődik..Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz tobias88888 #26376 üzenetére
meglássuk, majd még reszelnek rajta, remélem
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Bagoly81
aktív tag
válasz tobias88888 #26374 üzenetére
nekem ellenkező a véleményem, úgy, hogy 1060 6gb ről mentem 2070 8 gb re, és igen is számottevő a különbség, de 2070-nt nem vennék ma már 2070s a minimum, itt most nem csak vr fejszett miatt kell, pl 4k-t még a 2070 sem birja, azt hittem de , de nem (60 fps) és nekem a 1060 as vga nál egy csomo bugom volt, mert egyszerűen gyenge volt, , jah plusz még az fps sem elég benne, igazán nagy kártyán jön le a különbség, pl nem kapsz hányingert az első 5 perc után, mert bár folyamatosnak látod, de attol még nagyon nem az, és a szemed erőlködik. ez a saját véleményem
-
barcalaci84
őstag
válasz tobias88888 #26376 üzenetére
Ez a vrss nem arról szól h közepen nagy supersamplinget tol, a széleken meg marad a sima felbontas?
Ezért a nagyobb gepigeny
Ahozz képest jobb a gepigeny h ha az egész képen menne a nagy supersampling[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz tobias88888 #26376 üzenetére
Te nagyon félreértetted a VRSS-t és a grafikont szerintem, de ezt már a (#26326) Dyingsoul-ben is megírtam neked...
Itt a Boneworks grafikonon azért n a 4x VRSS performance, mert 4x supersample-höz van hasonlítva és nem 1x Supersample-hez... Ez a feature arra való, hogy sokkal nagyobb supersample-t tudj használ, mint eddig. Mert enélkül mikor egy SS értéket beállítasz, az egész képernyőre rákerült az SS, mindent nagyobb felbontásban rendereltél ki. A VRSS-el csak a képernyő közepére tesz SS-t, körülötte nincs SS. Eredményképp: eddig használt SS érték beállítása VRSS-ben kevesebb erőforrást használ, azaz több fps-ed lesz, vagy sokkal nagyobB SS értéket használhatsz, de csak a képernyő közepén (ez a VRSS) ugyanakkora teljesítmény szükséglettel, azaz fps-sel.
Tehát a supersampling nélküli (azaz 1.0 SS) beállításhoz képest a VRSS-sel kevesebb fps-ed lesz, mint nélküle... ami érthető, hiszen a VRSS is több mintát vesz rendereléskor a kép alkotásához a képernyő közepén.
Elméleti példa:
Tegyük fel, hogy a VRSS kétszer annyira hatékony, mint az SS.
Béla eddig 2.0 SS értéket használt Robo Recallban, az átlag 60 fps-sel ment neki.
Béla rátesz egy 8x VRSS-t, átlag 45 fps-sel fog neki menni, de sokkal szebb a kép középen.
Bélának nem tetszik, hogy kevesebb fps-sel fut, ezért 4x-es VRSS-t használ. Így már 75 fps-sel fog neki futni a Robo Recall. A kép középen szebb lesz, mint korábban 2xSS-sel és még fps-t is nyert a VRSS-sel!
De bélánknak nem elég a 75 fps, leveszi a VRSS-t 2x-re. Így a képernyő közepén ugyanúgy 2-es SS lesz, mint a korábbi beállítással a VRSS megjelenése előtt, de nem 60 fps-sel fog futni ahogyan 2xSS-sel, hanem 90 lesz az átlag fps-e.De ott a dinamikus VRSS beállítás, ami a leírtak szerint azt csinálja, hogy dinamikusan állítja a VRSS értéket egészen addig amíg nem esik be jelentősen az fps.
Ezért mondtam, hogy az oculus debug tool-lal tesztelj, és először nézd meg SS és VRSS beállítások nélkül, mert úgy nagy performance headroomod lesz és ezt látod a grafikonon. Majd mikor ráteszed mondjuk a 2x VRSS-t, majd látod, hogy mennyivel csökken a performance headroom és aszerint tudod magadnak adagolni 4x, 8x akár egész addig amíg van performance headroomod.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #26380 üzenetére
Szerintem az tortent hogy a szerencsetlen megnevezes miatt osszekeverte a VRS (Variable Rate Shading) es a VRSS (Variable Rate Super Sampling) dolgokat. Nem segit hogy a VRSS ugyanarra a hardveres funkcionalitasra epul mint a VRS, csak "forditott" iranyba. Amig a VRS azt csinalja hogy adott pixel szamot kevesebb raforditassal renderel le mert osszevonja tobb pixelt 1x2, 2x1, 2x4, 4x4 stb csoportokba amiket egykent szamol, addig a VRSS egy adott felbontasnal egy bizonyos reszt nagyobb felbontasban szamol, tehat egy pixel helyett mondjuk 4 vagy 8 pixelt szamol es annal az egynek abbol a 4-bol vagy 8-bol lesz meg a vegso szine.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
tobias88888
őstag
válasz Raymond #26381 üzenetére
Nem kevertem össze. Pontosan tudom hogy melyik melyik, a probléma ott van hogy az Nvidia nem irta le egyértelműen hogy hogyan müködik.
"Bélának nem tetszik, hogy kevesebb fps-sel fut, ezért 4x-es VRSS-t használ. Így már 75 fps-sel fog neki futni a Robo Recall. A kép középen szebb lesz, mint korábban 2xSS-sel és még fps-t is nyert a VRSS-sel!"
Ezt hogy állitod be? Mert van a játékban egy MSAA beállitás meg a játékon kivül egy VRSS always on, adaptive vagy off, a mértékét állitani nem tudod.
Ha van 4xMSAA + VRSS adaptive, akkor a szélen 4szeres, középen 8szoros lenne a te leirásod alapján, ha elfogadjuk hogy az VRSS középen fixen +4x-et ad hozzá. Vagy az MSAA értékével állitod belül a játékban a belső rész
Este kipróbálom, hogy mi történik ha a 4xMSAA + VRSS Off-ot hasonlitom össze a 0xMSAA + RSAA Adaptive-al. Lehet hogy úgy nem romlik a képminőség középen, de csökken a gpu használat.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz tobias88888 #26382 üzenetére
"a mértékét állitani nem tudod"
A VRSS merteke az MSAA-tol fugg, ezert "0xMSAA + RSAA Adaptive-al" beallitassal semmilyen VRSS nem tortenik.
"Ha van 4xMSAA + VRSS adaptive, akkor a szélen 4szeres, középen 8szoros lenne a te leirásod alapján"
Azok a szamok csak peldak voltak, se a VRS-re se a VRSS-re nem az egesz lista vagy leiras. Egyebkent eleg vilagosan leirta mi tortenik:"The center mask region can be super-sampled up to 8x to optimize image quality. The maximum shading rate achieved is limited to the MSAA sample count per pixel, so 8x supersampling is enabled via 8x MSAA, 4x supersampling is enabled via 4x MSAA, and so forth."
Innen van: [link][ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
tobias88888
őstag
Értem. Akkor azt állitjátok, hogy ha robo recallban beállitom maximumra a játékban a grafikát, rátolok 4xMSAA-t, akkor VRSS adaptive-al, de még always on-nal is kevesebb gpu-t kellene használnia mint VRSS off-al. Mert nem ez a helyzet, sőt, 50%al több gpu-t használ.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz tobias88888 #26384 üzenetére
Hmm, nem ertem mit nem ertesz. VRSS hasznalata mellett nem fogsz soha kevesebb GPU eroforast hasznalni, nem is arra van. Arra van hogy ha van szabad eroforras (pozitiv a performance headroom) akkor javitja a kepminoseget egy bizonyos regiot jobb minosegben szamol. Van egy alap kep, mondjuk 1344x1600 render target 4xMSAA-val. Ennek kell X kakao. Ha aktivalod a VRSS-t akkor abbol az 1344x1600-bol a kozepen egy bizonyos mennyisegu pixel 4x lesz szamolva a tobbi pedig ugyanugy 1x es 4xMSAA mint eddig, tehat az eredeti X terhelesre pluszba jon meg valami.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
barcalaci84
őstag
válasz tobias88888 #26384 üzenetére
Tolj rá utána 4.0 sima SS - t Oculus debug tollal vagy Ott - vél... :)
Lehet nem is lehet ekkorát :)
Na ehhez mérd a százalékot majd :) -
tobias88888
őstag
"4x supersampling is enabled via 4x MSAA" - Azt azért leirhatnák hogy mi az istenért csináltak ilyesmit, miért nem lehet külön állitani az értékét kintről.
Ha jól értem akkor Gpu használat szempontjából akkor az alábbit lehetne összehasonlitani Robo Recallban:
1. MSAA 2x, VRSS off, Pixel Density 2.0
2. MSAA 2x, VRSS adaptive, Pixel Density 1.0Elvileg a kép középen az 1. és 2.-nál azonos minőségű lesz. A széleken a 2. rosszabb, de elvileg azt nem látni és kevesebb gpu-t eszik.
Plusz persze az alábbi kettőt is érdemes talán, hogy melyik szebb / eszik többet:
1. MSAA 4x, VRSS off, Pixel Density 1.5 (legtöbb játékban ezt használom)
2. MSAA 2x, VRSS adaptive, Pixel Density 1.5[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
Viszont az eléggé sokat sejtető h mennyivel is lesz jobb közepén latvanyilag, ha tobiasnak fel se tűnt h sokkal élesebb a kép közepen, széleken meg ugyanolyan mint korabban ...
Jó dolag az SS - es, de bizonyos érték felett nincs értelme, mert már nem hoz látható javulast
Pl 1.5 felett már nem látni különbséget szerintem...hiaba tolod feljebb, a kijelzo fizikai felbontasa a szűk keresztmetszet...[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz barcalaci84 #26388 üzenetére
Persze, de iracingben 2.0ás pixel density mellett néha még a 2x-es AA-t sem birja. Lehet hogy igy majd fogja 1.0ás pd-vel és VRSS-el. Ha a kép ugyanaz és a gpu fogyasztás kisebb, akkor elérték a céljukat.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz tobias88888 #26387 üzenetére
"mi az istenért csináltak ilyesmit, miért nem lehet külön állitani az értékét kintről."
Mert az MSAA hardvert hasznalja a funkciohoz igy ahhoz van kotve a VRSS felbontasa hogy milyen adatok erhetok el a samplerek-ben.A RR-nal szerintem annak van ertelme hogy PD 1.0 mellett legyen jobb kepminoseg igy az a lenyeg hogy pl. 4xMSAA PD1.0 es VRSS adaptive mellett milyen a kepminoseg. A VRSS lenyege az lenne hogy ne kelljen en bloc feltolni a PD-t.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
tobias88888
őstag
Gyors teszt alacsony pixel density-vel hogy jobban lássam a különbséget. Robo Recall, minden maxon, képminőség szerint sorrendbe állitva szubjektiven:
1. Pixel Density: 1.0, MSAA 4x, VRSS adaptive -> 60% gpu
2. Pixel Density: 1.4, MSAA 2x, VRSS off -> 60% gpu
3. Pixel Density: 0.7, MSAA 4x, VRSS adaptive -> 40% gpu
4. Pixel Density: 0.7, MSAA 2x, VRSS adaptive -> 35% gpu
5. Pixel Density: 0.7, MSAA 4x, VRSS off -> 40% gpuÉrzésre megéri használni, bár ha nem támogatott a játék lehet belőle probléma, iRacing esetén is irták hogy a Two Pass Trees-t ki kell kapcsolni.
A 3. beállitás képminősége középen nem kellene hogy jobb legyen mint a 2.-é? Ugye ugyan úgy 1.4 a PD, de nagyobb az MSAA.[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz tobias88888 #26391 üzenetére
Szep munka! Az eredmenyekbol itelve akkor az eleve legjobb kepminoseget ado elso kombinaciora meg mehetne PD1.2 is es meg mindig beferne a kartya teljesitmenyhatarai koze.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
veterán
Szerintem baromi látványos , érdemes használni, de az nvidia nem azt reklámozta hogy több fps lesz? Én 4x és 8x os msaa között nem látok különbséget.
Nehéz a vrss -t hmd-n kívűl megmutatni, de amikor sétálok a világos ablakok mellett jól látszik a padlón a különbség, nem adaptívan használtam.
[link][ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tobias88888 #26394 üzenetére
Igen, csak azt a videó nem adja vissza.
-
Raymond
félisten
válasz Csavez™ #26393 üzenetére
"az nvidia nem azt reklámozta hogy több fps lesz?"
Igen/Nem Az a Boneworks-os FPS grafikon a cikkekben es bejelentesekben a VRSS vs. SS eredmeny. Ergo az hogy SteamVR 100% + VRSS tobb FPS-t ad mint SteamVR 400% azonos kepminoseg mellett a fontos kozepso kepmezoben.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
barcalaci84
őstag
válasz Raymond #26359 üzenetére
Mar hétfőn este eldolt h elallok a vásárlástól, bár még tegnap meg ma adtam neki esélyt, de ez ilyen - amilyen PCVr eszközként...
Vissza is vittem és valószínűleg az ugyintezot meggyoztem h vegye meg majd :) , mert amúgy nagyon jo eszkoz
(eléggé feltorlodott a sor is annyira érdeklődött)
Pénzt visszakaptam , meg az amazon.de - tol is meg érkezett már tegnap a rift S ára (amúgy az oculus support meg azóta sem reagált pedig nekik is írtam szombat este)Scan.co.uk - n találtam rift S-t úgyhogy meg is rendeltem pár perce
(mindenhol készlethiány van belőle Európában)[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz Raymond #26396 üzenetére
A lényege ennek az egésznek szerintem az alábbi configoknál jön majd ki:
1. Pixel Density: 1.0, MSAA 4x, VRSS adaptive -> 60% gpu
2. Pixel Density: 1.5, MSAA 4x, VRSS off-> 75% gpu
Jobbnak éreztem 1.0 PD-vel mint 1.5-el miközben kevesebb gpu-t használt. Szélen recés tud lenni, de azt meg nem nézi úgy se az ember. -
Raymond
félisten
válasz barcalaci84 #26397 üzenetére
Nekem holnap kuldik a hivatalos Link kabelt, gondolom pont hetfon er ide amikor mar kb nulla idom lesz melo miatt, jo lett volna ha EU-ban is szallitjak decembertol. Meh, ez van.
Epp ma jutott az eszembe hogy a HL Alyx-ot mar a 4 eves CV1-emen fogom jatszani ha kibirja addig
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- BestBuy topik
- Óra topik
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...