- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- Mobilinternet
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
Nekem 2 kérdésem lenne:
1. hol lehet DK2-t szerezni és kb. mennyiért ?
2. Mivel Rift mellé úgysem kell a tévé, ezért az nem megoldás, hogy amikor ezzel játszol, akkor közelebb ülsz a géphez? Elvégre kb. mindegy, hol ülsz, ha a fejeden van a cucc.
Csomó kiadást és macerát megspórolsz vele.[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
szia
1. Most is van pár hírdetés ahol árulnak dk2-őt igaz ezek picit drágák (130-140). Néha itt hardveraprón is szokott lenni de nagyon iparkodni kell mert ha jó áron van akkor azonnal viszik. Jelenleg szerintem 110-120 a reális érte. Én 110ért vettem. Esetleg ott az ebay ahol már cv1-et is lehet kapni de csak saját felelősségre nézz árakat
2. Azóta tőrtént némi előrelépés az ügybe az usb rész már megoldódott mivel rájöttem hogy ha másképp vezetem el a kábelt meg nem ragaszkodok az oculus leírásába szereplő 1.5 méteres távolsághoz akkor nem kell kábelt hosszabítani. Tehát ez a része megoldódott de a hdmi része még él. Egyelőre úgy döntöttem hogy holnapután egy hdmi toldót veszek az ugyis filléres és van itthon másfél meg 2 méteres kábel megnézem mit szól egyáltalán azokhoz.
A javaslatod azért nem megoldható mert a tv mögött van a számítógép és mellette derékszögbe meg a szekrénysor és az ki van zárva hogy minden egyes riftezésnél elhúzzam az egyik elemét a szekrénysornak hogy hozzáférjek a gép végéhez és cserélgessem a hdmi kábelt. A másik hogy így a kanapéból tudnék autó szimulátorozni a másik esetben meg csak egy székről.
Egyelőre megmarad ez a toldós megoldás aztán meglátjuk."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
clyvejhamma
aktív tag
-
Dyingsoul
Topikgazda
Speciális problémákra speciális megoldások. Én inkább valamiféle újratervezést ajánlanék neked a szobádban, mintsem HDMI toldást.
Persze teljesen más eset, de én pl a Logitech Z506 5.1-esem két hátsó hangszóróját akartam toldani. 3 hobby elektronika boltban voltam és mikor azt mondtam, hogy Audio RCA kábel toldót keresek úgy néztek rám, mint egy ufóra. Így e-bayről rendeltem is hozzá 3 ezer/darab áron két 5 méterest, de annyit gyengült a jel (kb 20 db-t), hogy az amúgy is gyengébb hangzást sugárzó hátsó hangfalakból alig szólt valami.
Szerintem a Te esetedben is hasonló lesz a hátrány, de ne legyen igazam. A probléma az, hogy iszonyat minőségi kábelek kellenének toldáshoz, de egy újabb próbára nem adnék ki ettől több pénzt, hogy talán az sem váltja be a hozzá fűzött ígéreteket.
Remélem egyébként sikerül megoldanod a problémát! Ha így lesz, légyszi írj róla, hogy esetleg a későbbiekben kérdezőknek is tudjunk segíteni ezzel kapcsolatban.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Komplikato
veterán
válasz clyvejhamma #1503 üzenetére
Hmmm, azért vannak különbségek, de jó pár infó van benne amit érdemes elolvasni ha valaki nem tudja Rift vagy VIVE kell neki.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
clyvejhamma
aktív tag
Egy egyszerű, de nagyszerű magyarázat "Jakeman"-tól az oculus developer fórumról a Rift és a Vive tracking mechanizmusáról:
The Rift and Vive tracking systems are literally opposite each other. Just imagine that the Rift headset is itself a lighthouse basestation but with IR LEDs instead of a broad sweeping laser.
Rift:
HMD says, "I am shining my LEDs, do you see me?"
Camera says, "I see you. I know where you are."
Vive:
Lighthouse says, "On my mark I am going to do a laser sweep of the room. Ready? Go!"
HMD says, "Ok. After 2 milliseconds from your mark your laser hit me in the eye, and based on that timing I know where I am."Riftnél
Sisak mondja: villogtatom a LED-jeimet, látsz engem?
Kamera válaszol: Látlak, tudom merre vagy.Vive-nál
A Lighthouse kocka mondja: A jelzésemre csinálok egy lézeres pásztázást a szobáról. Kész vagy? Megy!
A sisak válaszol: Ok, 2 ms-al a jelzésed után a lézered az xy érzékelőmbe világított, ebből most már tudom merre vagyok.Kis kiegészítés, hogy a sisakon lévő érzékelők pozícióját és a jelzéstől eltelt időt felhasználva kalkulálja a pozíciót és irányt, ezért írtam oda az xy érzékelőt.
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1506 üzenetére
A Rift metódusát alkalmazza a TrackIR is, kiválóan működik...
www.smart-bus.hu
-
Komplikato
veterán
válasz clyvejhamma #1506 üzenetére
Ettől még a lézeres pontosabb lesz, meg ahogy a cikkben írják az Oculus megoldása 180 fokos, a Lighthouse meg 360 fokban lát téged. Nyilván több kamerával megoldható lenne a Riftnél is, de minden plusz eszköz növeli a késleltetéseket.
[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
veterán
válasz clyvejhamma #1506 üzenetére
illetve ez nem tartalmazza azt, hogy noha tényleg kell a külső pont(ok)ból való figyelés, a pozíciós adatok oroszlánrészét tudtommal mindkét HMD esetén egy-egy belső IMU szenzor végzi.
Komplikato: ahogy írják, azért 180 fokos, mert a második kamerát kissé munkaigényesebb hátra helyezni (hosszabbító kell hozzá). Nagy hatékonysággal működne ez ugyanúgy 360 fokban is, amennyiben valaki veszi a fáradtságot hogy elvezesse a szoba túlfelére a második kamerához szükséges usb kábelt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
BiP
nagyúr
válasz Komplikato #1509 üzenetére
2 kamera helyett nem lenne egyszerűbb, ha a Rift hmd hátsó részére is tennének ledeket y(picit más kombinációban), és akkor a kamera tudja, hogy háttal állsz, meg is van a hiányzó 180 fok.
-
veterán
van a riftnek hátsó ledsora. A második szenzor nem a szemüveg detektálásához kell, arra teljesen elegendő lenne egyetlen kamera is, ahogy volt már a crescent bay óta. A második szenzor a touch kontrollerek miatt kell, mert ott már valós probléma hogy kitakard a testeddel őket. Ez ellen pedig szembenálló kamerákkal lehet a legjobban védekezni.
A fent mutatott képen is az látszik, hogy a zöld területen mindkét kontrollerre rálát mindkét kamera, a narancssárgákon már csak az egyik (ez még elég), míg a pirosnál már egyik sem, ekkor viszont már megakadna a touch kontroller (illetve persze a vive-é is, ott is ugyanez a helyzet). A szemüvegnek lényegtelen, azon 360 fokban vannak ledek, és nem takarod ki a testeddel őket.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
clyvejhamma
aktív tag
360 fokos trackelésnél az átfedés, kitakarás a Riftnél és a Vive-nál is ugyanakkora probléma.
A linkelt cikkben pont azt írják, hogy a Rift (touchal és a plusz kamerával) ugyanúgy használható 360 fokra, mint a Vive, csak az oculus inkább a 180 fokos játékteret javasolja.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz clyvejhamma #1513 üzenetére
Így van. Azaz én teljes mértékben elhiszem hogy a Vive megoldása robosztusabb és kisebb számításigényű, sőt talán egy szinten megbízhatóbb (kamera felbontás, stb), illetve mivel wireless, ezért sokkal egyszerűbb megoldani azt hogy a szoba túloldalára tegyünk egy szenzort, egy átlag szobában, toldással várhatóan nagyon hasonló szinten meg lehet oldani a room scale-t. Legalábbis általában nem 50-100 nm-es szobákban próbálja az ember. De igen, alapvetően az Oculus (sőt amúgy a sony is, bár nekik nincs is más választásuk egy kamerával) az ülő vagy álló, de 180 fokos felépítést ajánlja.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz Menthirist #1514 üzenetére
És az a poén, hogy anno az oculus azért maradt a kameránál, mert olcsó és hatékony megoldás. Ehhez képest kiderült ügye, hogy a lighthouse tracking is filléres dolog. Ráadásul még pontosabb, reszponzívabb is, mint a kamera.
-
veterán
válasz clyvejhamma #1515 üzenetére
az hogy mennyire filléres dolog, ne menjünk bele, mert azért forgó rotoros kiegyensúlyozott rendszerről beszélünk, aminek az előző verziója még zavaró módon búgott pörgés közben. Most ha jól tudom olyan motort kapott a detektor forgatásához, amit a vinyókban használnak. Aztán majd meglátjuk hogy bírják középtávon, leesésekkel mondjuk. Illetve persze ott vannak azok a felületek is, amik pont a lézernek nem kedveznek, tükrök, üvegek, stb. No meg az állatok sem feltétlen vannak oda értük.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz Menthirist #1516 üzenetére
Olcsónak olcsó, hogy mennyire tartós az egy másik kérdés.
"An anonymous, former Valve employee told me that Lighthouse is pretty cheap to build, too. We couldn’t get an official number, but it sounds like it’ll be almost negligible to add this kind of tracking tech to VR headgear and peripherals in the future.
Which is exactly what Valve wants. The company says it will make the tech freely available to any hardware manufacturer interested in building it out, as a public service of sorts."
-
sto1911
veterán
Sziasztok, ez a motion tracker mukodokepes lehet kijelzo meg egyeb hozzavalok nelkul? Tehat ha magaban felcsapom a fejemre akkor fog trackelni vajon? Ill. a jatekok fel fogjak ismerni? Ha felismerik, akkor a monitorra ket kepet fogok kapni vajon?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #1519 üzenetére
Ha időd és hangulatod engedi, nincs kedved kipróbálni, hogy DCS alatt, hogy működik a DK2?
www.smart-bus.hu
-
veterán
-
-Solt-
veterán
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Menthirist #1512 üzenetére
"míg a pirosnál már egyik sem, ekkor viszont már megakadna a touch kontroller"
Piros esetén nem értem miért probléma a takarás. Egyfelől a másik oldalán lévő ledek látszanak, abból akár ki is lehet számolni a túloldali ledek pozícióját. Plusz ha az egyik kontroller kitakarja a másikat, az azt jelenti, hogy a pozíciójuk Y tengelyen egyező, X és Z tengelyen pedig egyértelmű a másik kamera által. Rosszul gondolom?
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
veterán
válasz Dyingsoul #1523 üzenetére
Az ábra a fedett területet mutatja, a kontrollerek épp ettől még látható tartományba esnek. Ettől függetlenül el lehetnek takarva, akkor van ez az eset, amikor háttal vagy mindkét kamerának, és a kontrollerek is a tested előtt vannak, ezáltal árnyékolva a kameráktól. Ráadásul elmondják hogy ha magasra teszed a szenzorokat, akkor ez a piros terület valójában a csípődnél egy kis terület, nem a teljes pirosan látható rész (de hát 2d-ben ilyen ábrázolni)
Szóval átellenes detektorok esetén nagyon kicsi az a terület ami le van árnyékolva, ez a legideálisabb megoldás két detektorral, ugyanakkor így elhelyezni nem olyan egyszerű mint a másik két esetben.
Teljesség igénye kedvéért itt a teljes részlet:
Multiplatform VR - Shipping a Vive, Oculus and Playstation VR title in Unity
De az egész videó érdekes.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Menthirist #1524 üzenetére
Igen hát lehetnek ilyen speciális esetek, de az az ábra tényleg nem a legjobb. Így már értem mit akar ábrázolni, de mondjuk a legdurvább eset, ha Neonak vagy más akcióhősnek képzeli magát az ember és háttal állva mindkét kamerának a melléhez szorítja mindkét kontrollert. Tested csinált is ilyet, persze nem tudatosan csak úgy poénból így ott nem is volt gond ebből mivel pont nem háttal volt a kamerának, de ez az eset a legdurvább amit szerintem elképzelhetünk tracking elvesztésére.
Megoldás: 4 szenzor minden sarokba, átlónként egyik pár fentről figyel, másik pár lentről. Vagy 8 szenzor és minden sarokban egy fent egy lent és akkor ott tartunk, hogy csak laborkörülmények között lehet használni, nem pedig egy átlagos szobában...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Milonavi
csendes tag
"A Rift metódusát alkalmazza a TrackIR is, kiválóan működik..."
Milyen messzire szoktál ülni a TrackIR kamerától? 60 centi, 1 méter?
Minél messzebb, annál rosszabb a felbontása és annál remegősebb a kép (hacsak fel nem tolod az égbe a smoothingot, akkor viszont lassú), és annál jobban bezavar az infra háttérzaj.Ezért vannak sokaknak kétségei a Rift roomscale képességeivel szemben. A beépített IMU persze sokat megold, de sajnos összességében kevésbé robosztus és skálázható megoldás.
A Lighthouse-nál a távolságnak csak annyiban van jelentősége, hogy elég erős-e az infrajel ahhoz, hogy érzékelje a szenzor: a szögfelbontás 30 centi és 3 méter távolságból pont ugyanaz.
-
-Solt-
veterán
-
veterán
-
Dyingsoul
Topikgazda
Én is így vagyok vele, bár én nem vagyok "öreg". Irodában melózom, így jót tesz a mozgás, de ezért inkább kondiba járok jelenleg és inkább járok oda mert az az egy két lépés a nappaliban plusz ácsorgás nem váltja ki az aktív sportot. Persze jobb, mint az ücsörgés, de ha én leülök a gép elé, kikapcsolódni szeretnék és nem egy újabb nyűgöt.
Persze ettől még érdekesnek találom a roomscale-t, de egyelőre nem nekem találták ki a szobám adottságai és terveim miatt sem.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-Solt-
veterán
-
hangszoro
tag
Ez az ami engem is vonz. De fps game-et sem akarok állva játszani.
Amiket eddig láttam roomscale videókat, azok nekem behatárolják a játékteret, aminél nekem több kell azért egy játékban.
Egy Star Citizennel mit kezdenék roomscale-ben? Cak ülve tudom elképzelni, hogy fps-ben játszom, még ha nem is tudom, hogy lesznek ezek megvalósítva.[ Szerkesztve ]
-
clyvejhamma
aktív tag
Újabb fail az oculustól, nem engedi a VR alkalmazásokat csak a c:\Program Files\Oculus mappába telepíteni
Gondolom vagyunk néhányan akiknek korlátozott méretű SSD-n van a rendszere.Ez pedig egy érdekes szavazás, ki milyen HMD-t tervez vásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz clyvejhamma #1536 üzenetére
jó kérdés, nekem perpill van 40 gigányi vr appom az f:\-emen
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1536 üzenetére
We plan to enable installing downloaded VR applications to another location in a future release.
Miért érzem úgy, hogy neked az oculus böki a csőröd?
www.smart-bus.hu
-
hangszoro
tag
válasz clyvejhamma #1536 üzenetére
Mondjuk ez elég csúnya, de azért nagy problémát nem jelent.
Erre találták ki a linkelést.A szavazás meg érdekes. A HTC vezet?
Azért kíváncsi lennék az eladásokra is, mert ez csak egy pipa egy szavazásra, de vajon melyikből fogyott eddig több?[ Szerkesztve ]
-
clyvejhamma
aktív tag
Azt nem tudom, mert nekem elő van rendelve a Rift, szóval én Oculus-ék mellett tettem le a voksom. Viszont próbálok nyitott maradni (nem rift fanboy lenni) és megosztani az érdekesebb VR híreket amikbe beleszaladok.
Tény, hogy nem tetszik az a bénázás ami az utóbbi 2-3 hónapban megy az Oculus-nál ( nincs shipping date, NDA van a Riftre márc 28-ig, csúszik a Touch, stb....)
Most komolyan, 2016-ban ezt az apró installer funkciót egy későbbi verzióba kell beletenni??
Magukat fogják ezekkel az apró hülyeségekkel beszopatni. -
veterán
válasz hangszoro #1539 üzenetére
pláne annak fényében fura hogy csak 8% a psvr... reálisan vezetnie kellene a másik kettő előtt. ergo erősen szelektív hogy kik jártak épp arra amikor a szavazás készült.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1540 üzenetére
Na jó, csak amikor egy "probléma" alatt ott van, hogy "hamarosan" javítják, ráadásul még a történet nem is aktuális, akkor ezzel én úgy vagyok, hogy ez nem probléma... Most abba bele sem megyek, hogy akinek van keret OR-re, az szerintem nem vágódik hanyatt egy 250GB-s SSD-től, ha úgy alakul...
Az indulással tényleg van egy kis bénázás, ezt kár lenne tagadni... megoldható lett volna profibban is a történet.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
tikshow
addikt
válasz clyvejhamma #1536 üzenetére
Ez szerintem csak az Oculus Store és az Oculus Driverek, mivel pl Elite Dangeroust nem is lehet %appata%-n kívülre telepíteni, és a Star Citizen is eléggé össze-vissza bújik meg a gépen, valamint a játékokban lévő Oculus API-t nem igazán kellene érdekelnie, hogy az éppen hová lett telepítve.
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
Kitettem én is egy szavazást a fenti mintájára, kicsit kiegészítve a magyar valósággal.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
M@trixfan
addikt
Egyelőre a Vive-ot írtam be, mert maga a tracking robosztusabb, de fej-fej mellett versenyzik az Oculus. Én azért belenéznék egy PS VR-ba is, megnézném milyen a rendes RGB stripe. A vezérlők terén ne feledkezzünk meg a STEM System alakulásának követéséről sem! Egyébként egyre jobban úgy látom, hogy a Lighthouse telepíthető legjobban egy tech rajongó nappalijába, mert nem kell közel lenni a moduloknak. Ha pl. van házimozi a nappaliban akkor a gondola szerkezetébe simán beépíthető, stb...
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Segal
veterán
válasz Dyingsoul #1504 üzenetére
Sikerült megoldani a kábel hosszabítást és írom is a fejleményeket hogy a késöbbi vásárlóknak már erről is legyenek információi
3 felé bontom a témakört mivel a DK2-nek 3 csatlakozása van a számítógéppel.
1.
kamera usb-je:
Ez a legrosszabb az egészbe itt még az 1 méteres usb hosszabítóval is azonnali hibajelzés. Mese nincs ennek a megjelenítőnél kell maradnia.
2.
Szemüveg usb-je:
Meglepően jól reagál a hosszabitásra még az 5 méteres usb hosszabítót is simán elfogadja. Tulajdonképpen még ennek sincs sok értelme a 3. pont végett de ha már ilyet vettem akkor marad az 5 méteres
3.
Szemüveg HDMI-je
Elsőre 5 méteres hdmi hosszabítót vettem amivel semmi kép nem volt. Ha rádugtam a kis téglalap alakú kis cuccra (ahová 3 másik kábel is befut) a 220-at akkor jött némi remény mert a kisablakos demo tudott futni de amint játék indult volna hol volt kép hol nem (többnyire inkább nem) de éreztem hogy a 3 méteres hosszabítóval menni fog.Összegzés
Vért izzadtam az olyan apróságokkal hogy hogyan is lehet mindenhol a legoptimálisabban elvezetni a kábelt és hova is lenne célszerű rakni a kamerát hogy a legkevesebb kábelhoszt veszítsem el. Végül a profilom becsapásával sikerült még nyerni egy kis távolságot mert rájöttem hogy ha nem a fejemmel egy magasságba van a kamera de a magasságomat átírom akkor olyan mint ha újra 1 magasságba lenne a fejemmel
Így végül sikerült elérni a kanapét 3 méteres hdmi hosszabítással aminél simán megy a kép extra 220 rádugás nélkül is.
Remélem sikerült a leendő vásárlóknak segíteni hogy megkíméljem őket a felesleges kábelek megvásárlásától.
Legvégül meg egy kis ösztönzés. Aki tudja szerezze be a cuccost mert ez valami k*rva jó. És ez ugye még a fejlesztői a végleges csak jobb lehet"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Chal
addikt
HDMI kábel kapcsán: próbálkozz minőségibb darabbal (sokszor még az árából sem derül ki hogy melyik az, de azért az jó irányadó szokott lenni)
Én 20 méteren viszek 1080p-t, 4500Ft-os kábellel, teljesen jó, de szerencse is kell hozzá hogy ne kelljen a 15 ezres kábel (adó oldal, vevő oldal, külső zajok, stb..). Érdemes olyan boltot választani ahol visszaveszik ha nem jön össze, vagy ismerőstől kölcsönkérni próba erejére.
-
Segal
veterán
20 méter az durva.
Itt esély sem lett volna a visszavásárlásra mivel zacskós csomagolása volt és ha azt feltépem akkor ugye esélytelen.
Mindenesetre egyelőre probléma megoldva aztán ha jön a végleges rift ami a qhd felbontása végett nagyobb adatot fog mozgatni akkor kezdődik elölről a tervezgetés. Usb fronton mindenképp mivel annak már 3.0 kell, hdmi fronton kis szerencsével jó lehet ez is.
Anno egyébként én is így jártam. Amikor megvettem a 4K tv-t akkor gondoltam kap egy minőségibb hdmi kábelt is. Volt itthon persze egy noname 1.5 méteres is gondoltam megnézem azzal is. Kép a noname kábellel is van de ott kb 2-3 óránként van egy pár másodperces elfeketedés a képernyőn aztán persze egyből vissza is jön míg a drágábbal stabilan van kép."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Azonnali fotós kérdések órája
- Xbox Series X|S
- Ford topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care