- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Linux kezdőknek
- Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
- Bittorrent topik
- Hálózatokról alaposan
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabi94
őstag
Sziasztok! Kaptam egy Fiat Temprát, és ki szeretném deríteni, hogy hány km van benne. Tekerve nem volt az óra, viszont ugye a digitális km órán 200 ezer már nem kijelezhető. Ha jól tudom, ki lehet valahogyan nyerni az infót, az összes lehetséges gombkombinációt kipróbáltam, és csak ennyit tudtam kihozni belőle, ami a videón látható. 01-et ír, az azt jelenti, hogy akkor az eredeti km van benne, vagyis amit ír, 170 ezer km környéke?
Köszönöm a választ előre is!A videó: [link]
-
csabi94
őstag
válasz Zozzant #2355 üzenetére
A 100 ezres helyiértékre vagy 1 megy, vagy semmi. Tehát 199.999-nél fordul az óra.
Ez azért is vicces, mert a sebességnél meg a 100-as helyiértéken elfér majdnem bármilyen szám, tehát mehetsz a kocsival 280-al is. Kicsit nagyképűség, az meg szimpla hülyeség, hogy a km számláló ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Igen, ezt próbálgatom a videóban. Mivel mást nagyon nem lehet megnyomni, és a videó készítése előtt minden lehetséges kombinációt és hosszan nyomást kipróbáltam, arra gondoltam, hogy az vonatkozik erre, amikor a km/h kijelzésnél megjelenik az, hogy 01. Gondolom, hogy ez azt jelenti, hogy így valós a km. Ebben kértem volna megerősítést.
-
csabi94
őstag
Szervízkönyv alapján 2001-ben "volt annyi km benne, mint most". És ez alapján akkor ugye már 370 ezer van benne, ami azért csodálatra méltó, mert megbízható, jó kis kocsi, nagyon szép állapotban van. Megnézem majd azt a kombinációt a könyvében, mert az a kesztyűtartóban van, most ki nem teszem a lábam a házból ilyen ítéletidőben.
(#2361) nesa: Igen, én is annyit számoltam. De akkor az ott a km/h kijelzőn az átfordulások számát írja ki? Milyen buta.
Ugyanakkor nem hinném, hogy lenne autó, amelyikben többször átfordul, azért ritka a 400 ezres benzines kocsi. Na majd az enyém.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz Geller72 #2364 üzenetére
Most találtam olyan írásos emlékeket, miszerint 2001-ben vette rokonunk 180 ezer km-rel, azóta semmilyen nagyobb felújításon nem esett át a kocsi. Sok alkatrész még a gyári benne.
Igaz, állt is vagy 2 évet.Amúgy egy 1.8-as benzines (103 lovas) Tempráról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Egyébként ugye Ti is azon a véleményen vagytok, hogy ha teheti az ember, egy ilyen idős autót (92'-es) már érdemesebb megtartani, mint eladni, mert nagyon nem jut az ember a pénzéhez? Faterom vett magának egy Toyotát, és ideadta a Fiatot, hogy adjam el, és az enyém lehet amit kapok érte. Nekem nem ér annyit az a 150 ezer Ft, amennyiért eladható. Sokkal többet ér, hogy van egy kocsi, ami megbízhatóan, szinte újszerűen teszi a dolgát, friss műszakival úgy, hogy 2 hónapja költöttek rá 80 ezer Ft-ot (csak a műszaki miatt, kipufogó felfüggesztés, féktárcsa, fékbetét csere, állítgatások, stb.).
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Sziasztok! Fiat Tempra utastéri világítását, és rendszámvilágítását szeretném ledesre cserélni, de most nincs a közelben az autó, és nem tudom, hogy mekkora égő kell. Van 31, 36 és 41mm-es verzió. Valaki nem tudja esetleg?
Köszi előre is! -
csabi94
őstag
Sziasztok! Általánosságban mennyire mondható a Tempra biztonságos autónak? Azért kérdezem ezt, mert ugye nincs benne légzsák, és én mindig ésszel megyek, de sokszor a többi autósról ez nem mondható el. Faterom egyszer a szembejövő hibájából majdnem frontálisan karambolozott vele, és akkor döntötte el, hogy vesz egy biztonságosabb kocsit. Toyota Avensis lett belőle. Egy 92-es sedan Temprának milyen a törésállósága? Egy frontális karambolnál az ölembe megy a motor, vagy alám? Azért kérdezem ennyire részletesen, mert érdekel a téma, nem azért, mert parázok. Csak szeretnék többet tudni a dolgokról.
Szerk: belegondolva nem mehet alám a motor, mert már eleve az ölemben van. Mármint egy magasságban velem. És mélyen ülök, nem úgy, mint egy Ford Galaxy-ban.
Egyébként hozzászólva az első autós témához, friss jogsi, vagy nem friss jogsi, nem kötekedésképpen, de: azért mert friss a jogsija valakinek, messze nem biztos, hogy lökhárítóval tompít majd parkolásnál, és folyamatosan padkáz, stb. 3 autót vezetek rendszeresen a családban, kisautótól a nagy családi Galaxy-ig (ezt a legtöbbet), és soha semmiben nem tettem még kárt, pedig csak 3 éves a jogsim.
Szerintem ha valaki megengedheti magának, akkor első kocsinak is vehet jobb autót, ha a felhasználás megengedi, hogy tud rá vigyázni. Az már más kérdés, hogy azért nem vennék egy szép Alfát, hogy a melóhelyen álljon hóban fagyban, és tűző napon míg dolgozom.Köszi a választ előre is!
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz zoo8800 #2413 üzenetére
Értem! Köszi a válaszokat. Csak annyi a bajom, hogy nagyon sok a felelőtlen ember az utakon. Illetve azok is sokan vannak, akik nem tudnak megfelelően vezetni. Apám ment ezzel a kocsival Veszprémbe, és a 8ason felújítás miatt 2 sáv volt csak a forgalomnak megnyitva, és nem volt a szembejövőnek elég a tábla, a sárga vonal ahhoz, hogy rájöjjön, hogy nem mind a két sáv az övé. Gyakorlatilag nem is volt tisztában azzal, hogy nem a saját sávjában megy. Apám rántotta el az utolsó pillanatban a kormányt, a szerencsecsomag meg még meg sem állt. Ekkor kapott el a Temprával egy oszlopot, ezért van kicsit megrogyva az első lökhárító.
Ha nem lett volna ennyire elemében, lehet, hogy nem jött volna többet haza.
Szerkesztés: off.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Sziasztok! 92-es Fiat Tempra megy a digitális műszerfala nélkül is? Ki kéne szednem több okból, de közben használnom kell a kocsit. Gondolom az "agya" nem a műszerfalba van építve.
-
csabi94
őstag
Ma teljesen kiszedtem a Tempra műszerfalát, mert az előző tulaj befújhatta pár évtizede valami műszerfalápolóval, ami szépen ráolvadt, és az évek alatt úgy elkezdett ragadni, hogy már portalanítani sem lehetett a műszerfalat. Fél sikerem volt, a klíma/fűtés vezérlésére szolgáló panelt szinte vadi újra sikerült letakarítani (higítóval), de a műszerfal az nagyobb falat volt, nyeklik-nyaklik ha kiszedem, úgyhogy áttöröltem, és visszaraktam, majd ha újra lesz kedvem vele foglalkozni folytatom így, hogy a helyén van. Persze a 23 év alatt megöregedett műanyagba a csavarok felét már nem tudtam visszatekerni, mert széttört kitekeréskor (vagy előtte) a menet, úgyhogy ha még kétszer szétszedem, lesz egy másik autóhoz való csavarom. Izzókat is cseréltem a műszerfalba, most mindenhol működik, kivéve amikor nem, de olyankor 1-2 nagyobb ütéstől helyre jön. Kontakt spray mehetett volna az izzókhoz talán, de mégegyszer ki nem szedem, az biztos. Egy napom ráment mire minden a helyére kerül.
Más: egy 23 éves autónál mennyire kell már félni nagyobb gázadásnál? Ez most viccesen hangzik, de az autó korából kiindulva néha félek, hogy ha nagyon pörgetem, szétesik, vagy valami elszáll benne. Meleg motornál mehet a sárgáig a fordulatszámmérő? Mert megy ám olyankor, mint a golyó (1.8, 105 ló). Fiatal korom ellenére nyugodt sofőr vagyok (már csak a fogyasztás miatt is), de néha előzésnél, vagy ha nagyon a seggembe jön valaki, van, hogy szívesen kihasználom a benzinmotor előnyét (értem ezalatt, hogy magas fordulaton kezd el húzni). Egyébként friss műszakis, rendben tartott autó, 377 ezer km-el.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Csak kíváncsiságból: miért hagyták el később a digitális műszerfalat? Ugye az én Temprám az 92-es, de a későbbiek (94-95 körüliek) már sima mutatós műszerfalat kaptak. Pedig ha belegondolok, hogy annó ez mekkorát üthetett. A mai napig néhány barátom csodálkozik ha beül mellém, mondják, hogy mennyire menő.
-
csabi94
őstag
Semmi ilyesmi nem lesz, diákként örülök hogy fent tudom tartani. Nem is akartam volna én kocsit egyelőre (igaz, hogy most egy évet dolgozok), csak jött ez a lehetőség, ingyen hozzájutottam, úgy meg nem volt rossz vétel, főleg, hogy ennek az autónak mindig gazdája volt, és nem csak tulaja. Nagyon rendben volt tartva, és 2001 óta a családban van. Szerintem egy ilyen korú autóra már nem éri meg költeni, maximum akkor, ha az ember tényleg a maximumot akarja kihozni belőle, és utána nem munkába/sulibajárásra használja, hanem hétvégi autónak, vagy autós találkozóra járni.
Néhány kép, ha valakit érdekelne (első lökhárítót egy női családtag egyszer leszakította, illetve egy frontális ütközés elkerülésekor kicsit tört a hűtőrács):
(Egyszer fordult már az óra
-
csabi94
őstag
válasz Prime110 #2470 üzenetére
Igen, minden működik benne, egy-két égő mintha kontakthibás lenne, néha rá kell kicsit vágni a tetejére, de utána egy darabig örökös (tegnap szedtem szét, és cseréltem benne pár izzót).
Egyelőre használati tárgy, de ha valami hobbi autót akarnék, akkor sem ez lenne az. Próbálok rá vigyázni, hogy még sokáig jó legyen, és ennyi. Amúgy az alatt, hogy nem akarok rá költeni azt értettem, hogy nem fogok nekiállni működő dolgokat kicserélni csak azért, hogy mondjuk jobban menjen, vagy szebb legyen. Nyilván ha valami olyan hibája lesz, ami viszonylag olcsón javítható (tehát nem egy motorcsere pl.), akkor azt meg fogja kapni.
-
csabi94
őstag
Ha még nem olvastátok volna. Hatalmas.
-
-
csabi94
őstag
Mennyire árt az autónak az állás? Alapvetően csak akkor veszem elő a (nem fűtött) garázsból, ha barátnőmmel megyünk valahova, és ez csak hétvégente van, sokszor olyankor sem. Ha egyedül megyek valahova hétközben, akkor vagy a családi kocsi, vagy robogó. Mi az, amit ilyenkor érdemes megtenni az autóval? Akksit hidegben ki szoktam venni, és beteszem az utastérbe, ott talán nem fagy, de mostanában nincsenek éjjel akkora hidegek, hogy ez indokolt lenne.
-
csabi94
őstag
Sziasztok! Fontos...
Fiat Tempra, üzemanyagszivattyú (?). Próbálok rájönni, hogy ha teletankolom a kocsit, hol folyhat ki belőle a benya, mert bizony ha csurig megy, akkor utána tócsa van alatta, ezért nem is próbálkozok inkább már a fogyasztás méréssel.
Annó az üzemanyagszivattyút fater cserélte benne, és állítja, hogy a tank tetejénél valami cillinder vagy mi, nem lett rendesen meghúzva. Szerintem nem tudom, de elkezdtem szétszedni, és csináltam pár képet. Elsősorban az lenne most a kérdésem, hogy a pirossal bekarikázott csőben mi megy? Ugyanis az el van törve, és ott simán folyhat ki bármi (hacsak nem levegő). Gyújtás ráadásakor furcsa csattogó hang jön az üzemanyagszivattyútól, indítottam is, de úgy sem láttam annak a csőnek értelmét. -
-
csabi94
őstag
Nem is az idő a probléma, hanem nincs akna, és akkora tudásom sem, hogy nekiálljak levenni a tankot. Viszont nem lett igazad, ugyanis teletankoltam, és a pirossal bekarikázott részen ömlött a benzin, úgyhogy holnap megpróbálom megcsinálni. Ha nem sikerül, akkor egy donor autóból lesz egy másik fedél, már le van beszélve.
-
csabi94
őstag
A képen be volt pirossal karikázva valami. Na, az a hiba. Ma meg is csináltam, de így házilag csak annyit értem el, hogy kisebb lett a lyuk, ezért nem ömlik kifele a benzin, hanem épphogy csak csöpög. Egyszer majd kap egy új fedelet a tank. Most összeraktam. Ha első kattanásig tankolok, akkor nem jön ki amúgy, szóval nem határidős.
-
csabi94
őstag
válasz csabi94 #2603 üzenetére
Csak most készültem el az egyelőre végleges megoldással. Képpel mutatom is, hogy milyen lett:
Ez nem benzinálló cső, hanem egy sima levegőcső, viszont ugyanakkor gumiból van, tehát egy darabig mindent bír. Szerintetek erre elég lesz? Ugyebár itt csak akkor van benzin, ha teljesen csurig van a tank, illetve ha van benne bőven, és rázkódik a kocsi (de ez elenyésző). Az én számításaim szerint ennyit ki kell ennek a csőnek bírnia (benzinállóból nem volt az autós boltban ilyen méret, és az kevésbé nyúlt volna, tehát a 2 felület méretbeli különbségét nehezebb lett volna áthidalni).
Teletankoltam, egyelőre működik, nem ereszt, nem szivárog a benzin. A tartósságát is tesztelem valamilyen szinten, mert most hétvégéig állni fog az autó, és 4 km alatt (a kúttól hazáig) nem hinném hogy annyi fogyott volna belőle, hogy ne lenne benzines ez a része a levegőztető csőnek (már ha ez az).
-
csabi94
őstag
válasz hobizoli #2981 üzenetére
Így van, én nem is a gyorsulás témához szóltam hozzá, hanem a félreméréshez.
"ha 10et csal,akkor inkább menj 90-el vagy 85-el, és abból bajod nemlehet. ha 90-el mész 100 lesz, ha 85-el akkor 95"
Szóval ha 90-el szabad az adott útszakaszon menni, akkor óra szerint 105-110 simán bele fog férni.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Meg mernétek venni egy ilyen "olcsó" Alfát? [link]
-
csabi94
őstag
válasz HussarF #3092 üzenetére
Ameddig nem írtad, hogy bixenon, javasolni akartam, hogy csapkodd kicsit meg kívülről a lámpát. Az én Fiatomnál ez heti jelenség, hogy valami nem ég. Odamegyek, megütögetem, és már jó is. Hiába, 25 év az 25 év.
szerk.: Ja, és benzines létére túl van a 380.000 km-en.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
1.8-as benzines Fiat Temprában hol van a klímakompresszor? Nincs klímám, nem kapcsol be. Az elektronikája kapcsolja, elvileg rendben van, kap a kompresszor áramot, de be már nem kapcsol. Nyilván az átlag ember erre azt mondja, hogy rossz a kompresszor. Ugyanakkor egy szerelő egyszer adott neki direktben 12V-ot, és állítólag fújta a hideget. Most egy villanyszerelő (műszaki zseni) ismerősömmel álltunk neki felkutatni a kompresszort, de sehol nem találtuk. A csövekből kiindulva talán a tűzfal utastéri oldalán, a műszerfal alatt lehet. Létezik?
-
csabi94
őstag
válasz csabi94 #3156 üzenetére
Kaptam jó, és rossz híreket is. A klíma valóban működik, csak nem kapcsol be. 3 éve lett kb. feltöltve gázzal, és még mindig van benne gáz (bár nem elég). Ez mondjuk jó hír. Még mindig jobb, mintha egy év alatt elengedte volna. Annyi, hogy az elektronika valamelyik része nem kapcsolja be a klímát. Én erre gyanakszom:
A nagyobb gond, hogy a szerelő szerint elég rossz állapotban van az autó alja, illetve a kormányzás/felfüggesztés "témakörben" is cserés elég sok alkatrész. Mire visszamegyek az egyetemre, és egy vasam sem lesz autót fenntartani, kész is lesz a verda. Fasza...
-
csabi94
őstag
-
csabi94
őstag
válasz hobizoli #2460 üzenetére
Sziasztok! Egy nagyon sürgős, és fontos kérdésem lenne, alatta pedig a történet teljes leírása, hogy aki ráér, értse, hogy miről is beszélek/kérdezek.
Fiat Tempra (92-es, 1.8-as, benzines, 77 kw) személyautónál a vezérműszíj melletti (2.) szíj mi célt szolgál??
És akkor a történet:
Szeretett autómat szerelőhöz kellett vinnem, ugyanis meguntam, hogy amit felül betöltök olajat, az szépen apránként alul kicsöpög. Olajteknőtömítést cserélt a szerelő, és ha már leszedte, kitakarította, akkor már az olajat is lecseréltettem vele. Közben vett észre szíjdarabkákat, morzsalékokat, a vezérműszíj irányából. Egyből utánajárt, hogy honnan jöttek a darabkák, a vezérlés burkolatát leszedve egy jó vezérműszíjat, és egy másik, szakadt szíjat talált. Hamar összerakta a képet, miszerint ennél az autónál külön van egy szíj a vezérlésre, és külön egy szíj, ami az olajpumpát hajtja. Felhívott, hogy innen egy métert sem, úgy kell elvontatni a kocsit, mert sajnos ezzel most nem ér rá foglalkozni (nyaralni megy). Elkezdtem gondolkozni, már szinte temettem a kocsit, mert ki tudja mennyi ideje szakadt el, lehet, hogy már elkopott a motor, stb., aztán beszéltem más emberekkel, és mondták, hogy azért annak több jele is van, ha a motor nem kap olajat, és elég hamar meg is szorul, leáll. Utána elkezdtem szerelőt keríteni, és az első ember akit felhívtam azt mondta, hogy az nem az olajszivattyút hajtja, hanem egy úgynevezett balance tengelyt, ami a motor egyenletes járását szolgálja. Állítása szerint semmi baja nem lesz a kocsinak a szíj nélkül (persze csak ha ki van takarítva a környezete, és nincsenek ott szíjdarabkák). Azt is mondta, hogy Mitsubishi tulajoknak sokszor az az első dolguk, hogy ezt a szíjat kiszedik, mert sokszor elszakad, és így nincs vele gond.
Most próbálnék utána járni, hogy holnap hogyan hozzam el a kocsit, lábon, vagy vontatva, de a cégnél net nélkül nem tudok dűlőre jutni (bizony, ezt telefonon gépeltem be, mind ). Abban reménykedek, hogy valaki itt képben van annyira ezzel az 1.8-as motorral kapcsolatban, hogy tud érdemi infót szolgáltatni. Tehát ne tartsátok magatokban tudásotok!
Köszönöm szépen előre is!
u.i.: hobizoli, remélem olvasod, mert Te biztosan tudod! Amire válaszolok, ott is írtad, hogy 2 szíj van.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz nyogo83 #3321 üzenetére
Én december végén kaptam meg az autót, és az ilyen dolgaira, mint hogy legyen benne elegendő olaj, időben legyen cserélve, legyen benne víz, stb. tökre odafigyeltem, viszont mivel már úgy kaptam, hogy időnként világított a lámpa, költeni meg nem akartam rá, így maradt. Most ha ezt teljesen túléli, meg lesz ez is csinálva (mint ahogy már csomó minden). Szívesen költök én rá, csak nem egy nagy befektetés egy 23 éves kocsira költeni a jövedelmem felét hónapról hónapra (most legalábbis, 2 hónapon át).
Amúgy ezeket találta egy barátom:
Ez alapján is egyértelmű, hogy mit csinál a szíj. A kérdés már csak az: valóban használható az autó gond és hiba nélkül nélküle?
-
csabi94
őstag
válasz csabi94 #3318 üzenetére
Sziasztok, amire válaszolok, az az előzményem (csak a tisztánlátás miatt).
Elmentem tegnap a szerelőhöz, utánanézett, és Ő is rájött, hogy valóban csak a balance tengely szíja az, ami el van szakadva. Kiszedte a darabjait, így tuti, hogy a vezérlés szíja nem tudja bekapni, felcsavarni a szíjdarabokat. Nagyon jó kérdés, hogy mikor szakadhatott el a szíj, illetve, hogy ez mikor lehetett cserélve... Maga a vezérlés az 2 éves lehet max, de egy 2 éves szíj nem szakadhat el, ráadásul olyan állapotban van maga a balance szíj, hogy ha kicsit kézzel meghajlítom, látszik rajta, hogy öreg. Most filózok, hogy mi legyen. 2-3 hete csinálja azt az autó, hogy 1-es fokozatban (ÓVATOS) indulásnál is rángat, olyan 1-2 mp-ig, majd megy rendesen. Ez az autó nagyon hajlamos a rángatásra, kicsit olyan néha vezetni hideg motorral, mint valami traktort (sose vezettem amúgy még traktort, szóval nem is tudom, hogy az milyen ), de ha óvatosan megyek vele, sosem rángatott korábban. Kicsit rá kell érezni, mert 23 éves, meg Fiat, de utána nagyon kezesbárány.
Ez a fajta rángatás viszont még új. Lehet, hogy ezt okozza az, hogy a balance tengelyek nem forognak?
Mert akkor kb. 2-3 hete szakadhatott el.A kérdés: Szerintetek érdemes a balance szíjat pótolni, vagy használjam boldogan, évekig nélküle az autót? Ha egyszer 2 éve volt cserélve kb. a vezérműszíj, és azóta ment az autó kb. 15 ezret, akkor hülyeség teljes vezérlést cserélni, ugye? A szerelőm ezt javasolta.
Köszönöm a segítséget!
u.i.: Klímás kérdésekkel kapcsolatban milyen topikba érdemes menni? Vagy fárasszam itt a közösséget? Kéne egy szaki, aki ért a különböző gázokhoz, stb.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Évek óta úgy van használatban az autó, hogy a hűtővíz a tartályból távozik (valahol lyukas lehet a rendszer, vagy nem tudom), de utána kering tovább, és stabilan tartja a hőfokot rendesen. Eddig semmit nem kezdtünk vele. Ma feltöltöttem a tartályt majdnem színültig, mondván, hogy úgyis kifolyik, akkor miért ne lehetne tele, majd mentem vele fél órát. Utána megnéztem a szintet, de majdnem leforráztam magam. Ahogy tekertem le a kupakot gőz jött ki, majd onnantól, hogy nem tömített, folyt ki a hűtővíz. Nagyjából 4-5 dl folyhatott ki. Egyből megijedtem, hogy felforrt a hűtővíz, és hogy rossz bent a műszer. Utólag visszagondolva, lehet, hogy csak az volt a gond, hogy túltöltöttem a tartályt, és nem tudott hol tágulni a rendszer, ezért nyomott ki valamennyi vizet a letekeréskor. Igazat adtok ebben nekem?
Ugyanakkor gondolom, hogy kis szerencsétlenséggel ezzel az autóban is kárt tehettem volna.
Voltak olyan aggályaim, hogy hengerfejes az autó, vagy ilyesmi, de lehet, hogy tényleg csak ennyi volt a gond, ugye?
Köszönöm a segítséget!!!
u.i.: Biztos van bent a rendszerben valahol valami biztonsági szelep, ami az ilyen szerencsétlenek motorját védi, nem?
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz Cartmenn #3392 üzenetére
Valószínűsíthető, hogy csak a fölösleget nyomta ki? Amúgy nehéz azt a tartályt maxra tölteni, mert rohadtul nem látszik, és párszor feltöltöttem, de ugye valamennyi eltűnt belőle. Lehet ezt meg kéne csináltatni...
Eddig úgy voltam vele, hogy úgyis írja a kocsi, hogy hány fokos a víz. Higgyek neki, vagy az is lehet hogy rossz a szenzor? -
csabi94
őstag
Sziasztok.
Hónapok óta úgy használom a Temprát, hogy ha a halknál egy kicsit is hangosabban szól a zene, akkor indexeléskor újraindul a rádió. Eddig azt gondoltam, hogy ez egy teljesen normális jelenség, kéne bele egy erősítő (hátul van bent 2 nagyobb*** hangkeltő a kalaptartóba építve), de most olvastam más fórumokon ilyen-olyan kontakthibákról, amik ilyesmit is okozhatnak. Mit lenne érdemes kezdeni vele?
Valószínűleg a töltéshez van köze, mert indulás után gyakrabban csinálja, ha meg már megyek egy órája, akkor ritkábban (gondolom addigra 100-ra töltött a generátor, és több feszültséget tud leadni a fogyasztóknak?).
***Szerk.: Nem ilyen rendszámtáblarezgető dologra kell gondolni, kettő ovális hangszóró, cicergővel a közepében, lehet vagy 200 W (RÁÍRVA).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen