Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz xavix13 #37155 üzenetére

    Óvatosan a yt hisztikkel, mert rendszeres, hogy egyrészt csak a panaszkodók írnak, és ha hibát keresel ezt találod meg, másrészt akinél 3 tönkrement, ott kérdés, mi a szrt csinált vele?
    Nem gyanús, ha valakinél ugyanabból 3 tönkremegy, miközben egy piackész termék? Volt akinél kiderült, a földeletlen fém cockpit okozta a hibát.
    Ez minden esetben így van, legyen az autóteszt, kávéfőző, vagy kormány.
    Senki nem csinál videót, hogy 3 napja jól megy, csak arról, 3 nap múlva tönkrement. Na, és? kicserélik gariba.

    A minőség, fogás: szerintem próbáld ki, kinek mi tetszik. Lehet neked akkor is jobban tetszik, ha más szerint rosszabb. Én azért nem TM-et vettem, mert határozottan nem akartam műanyag kormányt fogni.

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

  • GalaHU

    őstag

    válasz xavix13 #37155 üzenetére

    A nyáron nagyon jó használt árakat találtam, és G29-el és T150Pro-val is bővítettem a gyűjteményemet, így elég élénken él bennem mindkét kormány. Vagyis inkább az érzetek amiket kiváltottak...

    Az biztos, hogy nincs a kérdésedre egyértelmű válasz, mert minden esetben az egyéni preferenciák döntenek, az egyiknek ez a fontos, a másiknak meg nem. Amit eddig leírtál azok lapján ezek a megoldások körvonalazódnak:

    1. Még fogalmad sincs, hogy egyáltalán bejön-e a kormányosdi. Ez sajnos valóban probléma, és innen is csak 2 út van: Szekrény alja, vagy folyamatos fejlesztgetés. :) Korábban azt szoktuk ajánlani (különösen szerényebb keretből gazdálkodóknak) hogy vegyenek egy DFGT-t az már elfogadható ízelítőt nyújt, hogy kb mire számíthatsz. Annyi vele a baj, hogy azért ezek már mechanikailag abszolút elavultak, általában zajosak (sose voltak igazán halkak) és könnyen azt hiheti az ember, hogy "ennyit" tud egy kormány. Szerintem ez az út arra jó, hogy a kontis/billentyűs irányításhoz képest érezd a különbséget. Korábban a Forzások panaszkodtak (joggal!) hogy lassabbak lettek, nekik ment is a szekrény aljába a cucc.

    2. Az előző alváltozata a tesztelésre. Csípjél meg egy garanciális használt példányt belőlük, és ilyen módon próbáld ki őket. Ha szép állapotút találsz azt bukó nélkül, vagy 5k minusszal el tudod adni később, és lesz egy valós képed. Ha úgy veszed, bérelted őket a teszt idejére... Aztán meg azt szerzed be újonnan, amelyik igazán tetszik.

    3. Az előző "magyaros", általam nem támogatott verziója. Megrendeled webshopból a cuccokat, teszteled 14 napig aztán ha nem jön be visszaküldöd. Több forrás kell hozzá, van ahol később utalják a pénzt, erre fel kell készülni. Morálisan ingatag talaj, de létező megoldás.

    4. Általánosságban én nem tartanék kezdőként egyik pedáltól sem. Szerintem fel se tűnne a loadcell hiánya, vagy akár egyik-másik eltérő kialakítása. Erre majd pár ezer km múlva fogsz csak fókuszálni, és ha komolyan előre akarsz lépni, akkor ígyis-úgyis cseréled/faragnod kell. Ha fontos a konzolos kompatibilitás akkor kénytelen leszel azonos gyártótól beszerezni a kiegészítőket, mert egyébként gondok lehetnek. Ebben mindenképpen jobb a Thrustmaster vonal.

    5. A külön váltó esetén úgy van ahogy Arty leírta, drágábban, de sokkal jobbat ad a TM

    6. G29-T150Pro tekintetében a Logi perec tényleg jobb fogású, más kérdés, hogy a küzdelem hevében ez kit érdekel...

    7. A T300-akkal régebben tényleg voltak gondok, de egyrészt már orvoslolták azokat és az újabb szériák már semmivel sem rosszabbak, mint bármely más gyártó, másrészt szinte minden hiba egy-két napon belül előjött, és gariban szó nélkül cserélték.

    9. A 2 pedálos T300 sem az ördögtől való, megad minden lehetőséget a fejlesztésre. Sokan váltottak LC-s pedálra, és ha végre ki tudja szolgálni TM a rendeléseket, akkor mégtöbben fognak. Ezektől a sporttársaktól pedig a későbbiekben jó áron kaphatsz majd Pro pedált. Persze csak akkor van értelme, ha már van H-s váltód, addig minek? A H-s váltó is jó poénnak tűnik, de ha beránt a kompetitív szféra, ott már jobbára csak a szekis pillangó játszik, néhány speciálisan erre kiírt futamot nem számítva. Persze a magad örömére Gr.B-s autókkal csapatni igazán remek...

    Röviden, én egy alap T300-at vennék, ha futja rá újonnan, ha nem akkor mindenképp legalább 6 hónap garival! ;) Aztán ha bejön apránként fejlesztenék, ha meg nem akkor kis bukóval ki lehet belőle szállni, az egyik legkeresettebb kormány, most is alig van az Aprón.

    [ Szerkesztve ]

    Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

Új hozzászólás Aktív témák