Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD_ok
őstag
Ha jól értelmezem (nem vagyok hatalmas angolos), akkor ha a mentett állás mérete 4 mb körül van,akkor bekövetkezhet az, hogy nem tudok menteni, és megsérül az eddigi mentésem, és minden oda, ezért érdemes kimenteni az eddigi állást valahová (pendrive, stb). Így van, jól értem? Valamint ezt javítani fogják a köv. patch-ben, (febr. 18-án érkezik)... ha jól olvasom
-
Sonja
nagyúr
-
csomi1977
aktív tag
Sziasztok,olyan hülye kérdésem van,hogy a historical cuphoz milyen autót javasoltok?
-
mephi666
nagyúr
válasz
kulfoldi #1971 üzenetére
na jah, olyan másnapos vagyok, mint az állat: néhány pálinka, egész nap sör, majd este még pezsgő volt... most kezdek magamhoz térni 2 gyógysör után, aztán segítek elpakolni és megyünk haza barátnőmmel... várjuk már a gt4-et
split screen-ben nyomjuk szerintem egy darabig... (memóriakártya nincs még)
-
v!ct0y
veterán
Néztétek a TDU 2-t ? Nagyon béna lett
-
Akos96
senior tag
Van egy Mazda 787B-m, amit szívesen elcserélnék egy újabb Le Mans autóra (Főleg Audira, és csak Premium jöhet szóba).
Vagy mazochisták egy F1 Ferrarit is adhatnak cserébe. -
mephi666
nagyúr
na, meghozta a postás a gt4-et
várok egy memkártyát is a ps2-höz, szerencsére hétvégén disznóvágás lesz, így nincs alkalmam igazán játszani... még jó is, mert gondban lennék, hogy ott a játék, de mentés nuku... azért ma az otthon töltött bő fél óra alatt ki fogom próbálni
2000huf volt postával együtt és polír állapotban van a lemez+tok+könyv... a srác elsőbbségiként adta fel ajánlva... ilyen eladókat kívánok mindenkinek
-
-
mephi666
nagyúr
lehet láma kérdésem lesz, de nem találtam rá választ:
nem jött még meg a gt4, de ebben is vannak sokkörös/4órás/24órás "endurance" versenyek... itt sem lehet menteni közben?
mert mondjuk a 4órás futam még úgy-ahogy beleférne egyhuzamban, de a 24óra rengeteg... szerintem 4órás darabokban tudnám csak megcsinálni... viszont, ha közben nem kapcsolhatom ki a gépet, akkor majdnem 1 hétig mennie kellene egyhuzamban 1-1 versenynél
...kicsit hülye megoldásnak tartanám, mert ha arra akarják rávenni az embert, hogy nonstop csinálja a versenyeket, akkor a pause is hülyeség... viszont, ha van pause, akkor jó lenne mentés is, mert egyébként csak rá van kényszerítve az ember, hogy folyamatosan menjen a gépe és pazaroljon...
-
blazsey2
senior tag
Milyen jó hogy szóba hoztam a Ferrari F1 témát,erre ma jöttek új eventek ahol az egyikben csak a Ferrari F1-el lehet menni
Akinek még nincs meg az álljon neki gyűjteni -
telya
aktív tag
nem hat, amikor az a kocsi van kivalasztva es ugy kattintanal ra akarcsak az a-spec menure, kulon kiirja, hogy azzal bizony semmilyen versenyen nem tudsz reszt venni, csak practice-on mehetsz, es be se enged, ha meg ugyeskednel es a verseny elott akarnad kivalasztani, az sem egy jarhato ut.. en sem ertem amugy az okat a dolognak, talan a ferrarri csak igy engedte vagy franc tudja. egyebkent versenyekre jobb kocsi a formula gt, csak hat ez nem olyan szep piros, meg nem premium
-
AMD_ok
őstag
válasz
heihachi #1944 üzenetére
én úgy tudom, hogy a 20. szintnél kezdődik a rendes törés, aztán egyre hangsúlyosabb, egyre "jobban" törik, és a teljes törésmodell a 40. szintnél jön elő. Én 32. szinten vagyok, és itt már tényleg rendesen törik, nagyon nagy kocc után azért lehet már érezni némi vezetési problémát, és horpadások, nyomódások is látszanak
-
heihachi
addikt
Én sosem b-speceztem, azt nem tudom hogy működik. (Hazudok, egy versenyt lenyomott a pilótám
)
Az viszont tuti, hogy utolsó nap, amikor eladtam a játékot, délelőtt még nyomtam egyet. Ekkor esett meg, hogy a Mazda 787B-vel (ami prémium verseny autó, tehát elvileg törik), sikerült Monzában telibe verni az egyik földből kiálló kanyar távolság jelzőt. Nem tudom mi okból, de ezek Monzában valamiért kurva kemény anyagból vannak, ugyanis egy az egyben nullára lassítják az autót, szóval az ütközés az nagy. A kocsinak semmi baja nem lett a világon. Nem lett lassabb, nem tört le semmi, nem horpadt be sehol. Arra nem emlékszem, hogy karcolások voltak-e, talán igen, de azt azért nem nevezném törésnek.
Szóval nem tudom hogy van ez. Próbáltam olvasgatni erről a neten, de ahány oldal annyi faszságot írnak, mindenhol mást.
-
heihachi
addikt
válasz
Gebriel #1932 üzenetére
Én 27. szintig jutottam (az kb. az a szint, ahol már csak a hosszútávú versenyek vannak hátra, sőt annál több is, mert a seasonal eventek kurva sok xp-t adtak), ott még nem volt törés a karrierben. Bár egyszer láttam egy lifegő hátsó lökhárítót, de már nem vagyok biztos benne, hogy az nem egy online futam volt-e. Az tuti, hogy a 40. szinten már fullos törés van, de hogy hol kezdenek el törni az autók azt nem tudom (ezek szerint valahol 27. szint felett).
-
Gebriel
veterán
Játékban mikor kezdenek el törni az autók?
-
v!ct0y
veterán
Lassan kéne már nyomni egy közös multit.
-
telya
aktív tag
válasz
heihachi #1926 üzenetére
a falon kozlekedes nyilvan nem gyorsabb de a fuvon valo kozlekedes miert ne lehetne gyorsabb a valosagban? siman lehetsz gyorsabb a fuvon ha egy nagy kanyart vagsz le vele, stb. es ez igy meg sokkal realisabb mint forzaban pl ahol 300-al ramesz a fure es ket masodperc alatt lelassulsz tole 50-re, mert az nevetseges. a problema tenyleg ott van hogy nem buntet a jatek a fuvon menesert, azonnali disqualification vagy olyan idobuntetes kene h tutira ne erje meg senkinek ott menni.
-
v!ct0y
veterán
-
heihachi
addikt
Oldják meg, hogy ha mind a négy kerék a füvön van, vagy a lehető legkisebb mértékben koccolod a falt, akkor a köröd ne legyen érvényes soha, semmilyen körülmények közt. Most érted, indulnak több ezren, mindnek a replayet nem lehet végignézni.
Mondjuk félve említem meg, hogy az lenne a legjobb, ha egy ilyen szintű játékban nem lenne gyorsabb a füvön és falon közlekedés, mert hát a valóságban sem gyorsabb, és akkor senki sem használná.
Egy Mini versenyre emlékszem, amit én is füvön nyertem meg, meg egy JGT versenyt is elcsaltam így, miután felbaszott agyilag a sok lökdösés miatt -
heihachi
addikt
Leegyszerűsítve kb igen
Indy Road Course volt az eredeti pálya, de mivel mindenki a füvön közlekedett, ugyanis az a gyorsabb, ezért lecserélték az Eifel pályára, eredményeket törölték, kezdték elölről. Csakhogy a leleményes felhasználók rájöttek, hogy itt is lehet ám a füvön menni (mit lehet, kell) és a pálya szélét érdemes ezerrel lekoccolni. Erre ezt is lecserélték, jött helyette a Rome reverese, és egy újabb leaderboard reset. Csakhogy itt meg mindenki a falon közlekedik végig. Erre az egész második fordulót törölték, mindenkit továbbjuttattak a harmadik fordulóba, és most dolgoznak a patchen, ami meg fogja oldani azt a rohadt bonyolult dolgot, hogy a játékosok ne füvön és falon érjenek el olyan időket, amiket aszfalton lehetetlen. -
heihachi
addikt
A GT Academyben mi folyik, te jó ég...
-
sz_abika
addikt
válasz
Overlocker #1911 üzenetére
GT-R-el megvan a trophy nordon, az a lényeg
-
kulfoldi
aktív tag
Hozza lehet szokni, nem sokkal nehezebb mint egy kitapasztalt auto utan "atulni" egy teljesen ujba, az is szokast igenyel ugye, hat ez is csak kicsit tobbet. Igazabol a baj az, hogy itt hozzaszokok egy vezetesi stilushoz/aggresssziohoz es utana amikor atmennek egy PC-s szimulatorral jatszani, akkor ott eleinte teljesen idegenul erzem magam, es kozelebe sem vagyok az elozo koridejeimhez. Ez elegge zavaro, mert akkor megint sokat kell ott is gyakorolni mire visszakuzdom magam a regi "fenyembe", szoval nem igazan lehet valtogatni a ket jatek kozott sajnos.
De mondom el lehet viselni, mert vannak nagyobb hibak is a jatekban, nem mintha panaszkodni akarnek, mert most megint tetszik a jatek.
-
kulfoldi
aktív tag
Sajnos nem, ezt en is hianyoltam. Nekem ugyanis PC-n 400 fokosra van allitva, de itt 900-as az elfordulas szoge sajnos .Meg mikor kijott a jatek, emlekszem kerdezgettelek titeket, meg a gaz/fek szenzitivitas allithatosagat is, de mint kiderult ezeket sajnos nem lehet modositani a jatekban tudomasom szerint sajnos.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
Overlocker #1911 üzenetére
Nem legjobb kor, de az en videom a hosszu (Type V) Nordschlieferol.
-
v!ct0y
veterán
válasz
Overlocker #1911 üzenetére
Gt4 be 5:10 volt Minolta Toyotával de mondjuk az könnyebb is volt szerintem
-
AMD_ok
őstag
válasz
Overlocker #1911 üzenetére
Az attól is függ milyen verdával
(de gondolom ,te a legeslegjobb kört kérdezted). Én nem tudom,nem jegyeztem meg, de az X2010-el, van egy 3:36-os idő a youtube-on
v!ct0y: mindenképp érdemes beszerezni egyet, sokkal nagyobb élmény
-
Overlocker
veterán
Nürnburgring Nordschleife-n kinek mi a legjobb köre?
-
v!ct0y
veterán
Francba most én is gondolkozom a kormányról, hogy vegyek-e
Pedig nincs kedvem fel le szerelgetniNa meg lóvém sincs.
-
v!ct0y
veterán
Mi mikor fogjuk így nyomni ?
[link]
-
sz_abika
addikt
Innye, 2:10.199-et futottam Suzukában, ugy hogy eddig csak a bronzom volt meg
Végre összetettem 2 érvényes kört...na most irány az arany, mert a körök alapján 2.09.7 is lehetne -
telya
aktív tag
nem lehetetlen, csak istentelenul nehez
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Cyberpunk 2077
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Telekom mobilszolgáltatások
- ricsi99: Mire is jó az utánvét eröltetése használt cucc vásárlása esetén?
- Nem áprilisi tréfa lesz a Motorola Edge 60 Fusion
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T560 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FullHD IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 4070 Super 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest