- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Spotify
- Bittorrent topik
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1799 üzenetére
Aha koszi! Akkor rosszul tippeltem a kocsi szarmazasat illetoleg, illetve ez egy sokkal durvabb auto mint az (ezek szerint feleslegesen megvett
) M3 GTR. (Egyebkent ezt talaltad? Vagy nyerni lehet?)
Atlag koridot tudnal esetleg mondani, ha emlekszel? Mert nekem nincs meg ez a kocsi, meg a segitsegekkel is mashogy jatszunk ezek szerint. Es valszeg amit a Nissan GT-R/Honda NSX/Lexus SC430 tud az en beallitasaimmal az keves lesz ide. Kosz!
-
blazsey2
senior tag
válasz
kulfoldi #1797 üzenetére
Alapból 592le/1000kg.
De a CLK-GTR RACE CAR 98 az egy Le Mansra készített autó volt,és nem a dtm-re készült.
Az autó nagyon jól fekszi az utat és brutálisan jól megy.
De a gumit nagyon eszi ha folyamatosan forszírozod a tempót,én átlag 12-13 körig tudtam menni vele.
Az én állandó beállításom:tc-5,abs-1,skid recovery-on.a többi kikapcsolva.
Ha azt akarod hogy végig izgalmas legyen,akkor indulj valamelyik japánnal.
Például:Takata dome nsx 06 vagy Denso dunlop sc430,ezek azonos teljesítménnyel vannak a versenyen indulókkal.
Remélem tudtam segíteni -
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1782 üzenetére
Es milyen tulajdonsagu az a CLK GTR kocsi? Marmint loero/suly? En most probalkozom beloni mivel menjek vegig az 1000km szuzukan.
Eloszor probaltam a kupas GT-R-rel (480/1100) de ott csak addig voltam jo mig birtak a gumik, (azaz kb 10 kor) aztan emiatt jottek a hibak es visszaeloztek, sot ki kellett mennem boxba mert annyira elfogytak a gumik, szoval marha nagy lett a hatranyom es akkor meg nem tudtam mikor megy ki a gep, de szamolgattam es elegge megijesztett, hogy kb 10-szer kell kiallnom, mikozben a gep biztos, hogy ennel kevesebbszer, es nem biztos, hogy mindegyik koromben gyorsabb leszek, szoval eleg neces, hogy ki tudom-e autozni azt a par kiallasni hatranyt. (hibakkal nem is szamolva)
Szoval kileptem. Aztan kiprobaltam egy Mclaren F1-et, (640/1100) es azzal eleg eros tudtam lenni ahhoz hogy ki tudjam autozni a kerekcseret, de aztan a 20 kor korul kiallt a gep es onnantol kezdve hirtelen kb 5 mp-vel szarabb koroket ment az AI mint a csereje elott, igy hirtelen tul nagy lett az elonyom, amit megint nem akarok, szoval ugyancsak kileptem.
Aztan most vettem egy M3 GTR-t. (465/1120) ez elvileg a CLK GTR-hez hasonlo DTM kupas auto. Most ezt fogom megprobalni.
A lenyeg, hogy olyan kocsi kene, amivel nem kapok ki, de nem is 10 korrel nyerek a vegen, hanem csak 1-2-vel, hogy legyen izgalom, vegig oda kelljen figyeljek arra, hogy ne hibazzak.
Es te milyen beallitasokkal mentel? Neked is csak az ABS:1 volt? Mert pl egy Skid recovery bekapcsolasa ezen a palyan szerintem legalabb 5-10 mp-t is jelenthet?
Megkoszonnem ha megosztanad a tapasztalataid!
-
AMD_ok
őstag
Na megcsináltam én is a 4 órás endurance-ot Tsukuba-ban a roadsterrel, kicsit uncsi volt már a végére, csak 27 kört vertem a 2. helyezettre...
Nem sok xp-t adott, valami 190000 körül,azt hittem, több lesz,az elején meg nem néztem, na mindegy.
A seasonal eventeket én is behúztam már aranyra mindet, most 28-as szinten állok. -
wrathchild
tag
válasz
kulfoldi #1781 üzenetére
No igen, nem szoktam nagyon belemerülni az állítgatásokba
Igazából szerintem ez a játék egyetlen gyengéje számomra:
ha megvan a megfelelő autó, beállítás, akkor nincs ellenfél.
Kicsit néha így unalmas a versenyzés szempontjából. Maga az élmény akkor is 10 pont!!!
Jobb lenne, ha nem lehetne ennyi autóból választani, és az ellenfelek pl. csak kicsit lennének lassabbak az egyenesekben és nem hibáznának a kanyarokban. Így tudnám élvezni és kihívás lenne, hogy hogyan tudom a féktáv-kanyar-kigyorsítást megoldani.
Amit ebből a szempontból igazán élvezek, a special event-ek, de ott meg átesik a ló másik oldalára, mert pl mercedes-témát esélyem sincs aranyra vinni.
Nem tom, kormánnyal menne-e, de így ott nem 2 tizeden múlik az arany
Jó lett volna esetleg az a megoldás, mint néhány más autós játéknál, állítható lenne az ellenfél ereje.De egyébként kiválónak tartom a játékot, grafika nekem tökéletes
/összehasonlítva pl. F-1 2010-el, Monza durvábban szebb itt (persze tudom, az nem exkluzív, de ez mindegy, mert a lényeg maga a tény)/,
a játékélmény is, november 28 óta egy, azaz egy darab alkalommal raktam be mást, akkor Fifát, de a meccs közepén visszaraktam a GT-t -
kulfoldi
aktív tag
válasz
sz_abika #1791 üzenetére
Nekem meg mar a 3. kulonbozo F430-ast kellett megvennem ehhez a sorozathoz. Mondjuk amugy is az egyik olyan auto amiert kb. olni tudnek, igy nem bantam, gyulnek a Ferrarik. Barcsak a valo eletben is ilyen konnyu volna beszerezni oket.
A Skyline Pace cart en is megvettem csak ugy.
-
Akos96
senior tag
Jöttek új seasonal eventek:
Suzuki Cappucino - SSR5
50,000 CR - 20,000 XPMazda MX5 - Tsukaba
300,000 CR - 50,000 XPSkyline Sedan 350GT - Trial Mountain
550,000 CR - 70,000 XPFerrari 430 Scuderia - Monza
1 millió CR - 90,000 XPChevrolet Corvette - Indy Road Course
1,5 millió CR - 120,000 XPBe is húztam őket aranyra, de még mindig nincs meg a 30-as szint.
Viszont rájöttem, hogy egy a játék tényleg egy virtuális matchbox-gyűjtemény. Most vettem 3 nyalánkságot, csak úgy:-Corvette ZR1 (Collectors dealership)
-Skyline Pace Car (Szintén)
-Mitsubishi Pajero Dakar autó -
Andrew_31
Modder
válasz
nokia párti #1784 üzenetére
Nekem úgymond a 2-es számú pilótám simán megcsinálta Toyotával, még rá is vert a 2.-ra vagy 6mp-et.
A másik pilótával állandóan megszívtam.
Ez a díj.:
[link] -
N0RB3RT
tag
válasz
nokia párti #1786 üzenetére
Kölcsön adom ha kell. ID ?
-
Akos96
senior tag
válasz
nokia párti #1786 üzenetére
Az A-Spec Indy 500 beadja a Jaguar XJ13-at.
-
N0RB3RT
tag
válasz
nokia párti #1784 üzenetére
Azzal én is nagyon sokat szívtam de van benne egy trükk. Próbáld meg egy gyengébb kocsival mint a toyota 7 és akkor a chaparral 2j nem az élről rajtol hanem középről, így lesz előnyöd mire ő feljön a második helyre, így simán elhúzhatsz. Én a jaguar xj 13 csodával csináltam meg és egy 33-as szintű pilótával. Sok sikert
-
nokia párti
őstag
Ahhhh!!! Ez a History car cup (Cöde Azurt) lehetetlen megcsinálni B-spec módban.
Még ha medium-ra állítom, akkor is nekimegy a falnak. Pedig toyota 7-es max tuningal van. Annyira utálom ezt a pályát, pont erre kellett tenniük ezt a szart. -
sz_abika
addikt
válasz
blazsey2 #1782 üzenetére
4 oras mazda versenyen probalgattuk ezt a gamepad vs kormany dolgot ocsemmel, mert nem tul bonolult a palya igy stabilan lehet menni rajta.
En nekem idegen a gamepad, csak sport /nfl,fifa/-ra tartom alkalmasnak es hasznalom. Tesom meg elotte nem nagyon jatszott kormannyal.
Nekem a gamepad Tsukuban 1-1,5mp lassulast hozott a kormanyos koreimhez kepest, tesomnak a valtas kormanyra 3-4mp romlast hozott, mert sokat szarakodott vele, de sok sok kor utan is legalabb 1,5-2mpel volt lassabb, mint gamepaddal.Sztem 2x24oras nordschleiffe utan mar nem nagyon lehet kulonbseg a ket kontroller kozott, ha van erzeked hozza
-
blazsey2
senior tag
Mercedes Clk Gtr volt a kocsi,5 óra 45 perc volt és a pokolra kívántam már a végén.
Nagyon technikás pálya a suzukai és nem nagyon lehet lazítani.
És közben tartottam két félórás szünetet.sz_abika:a red bull-al adig nem foglalkozom amíg nem lesz kormányom,már csak az a kérdés hogy megtudom e valaha is szokni a kormánnyal való játszást.
Ugyanis mindig gamepad-al játszottam. -
kulfoldi
aktív tag
válasz
wrathchild #1778 üzenetére
Szegeny, ezek szerint idaig valtoattetel-modositas nelkul mentel? Hat azert az nem semmi, ha idaig eljutottal igy! Le a kalappal!
Beallitasok/valto/vegsebesseg ahogy v!ct0y is irja (csak a legjobb valto eseteben allithato asszem)
-
v!ct0y
veterán
válasz
wrathchild #1778 üzenetére
Váltóáttételt kell átállítanod Vagyis csak a top speedet lehet nagyobbra venni de automatikusan állítja az áttételeket. Settings-transmission->és innentől már meg kell találnod.
blazsey2: milyen verdával mentél és mennyi idő volt ?
-
sz_abika
addikt
válasz
wrathchild #1778 üzenetére
Hát ugy hogy állítsd át
-
wrathchild
tag
válasz
sz_abika #1766 üzenetére
Ez pontosan mit jelent?
A legjobb vásárolható váltóval is 5. sebességben zakatol végig 105-tel.
Fékeznem egyáltalán nem kell, csak kb. 0.1 mp-ig a célegyenesre fordulva.
A gázadás végig kihagy adott időközönként 3-4 mp-re /ekkor 90 körülre esik a sebesség/, majd ugyanígy 3-4 mp-ig gyorsul, akkor éri el a 105-öt, de aztán rögtön gáz el...90.... Megőrülök tőle. Bármit átállítok, attól mégjobban csökken a teljesítmény.Mindenki simán vitte aranyra a seasonal event-ek, bonus race rész-nél?
-
blazsey2
senior tag
Ma megcsináltam az a-spec suzuka endurance-ot,nagyon jól fizetett 650000xp körül adott.
Meg lett a level 33-as szint.
Most már jöhet a 9 órás tsukuba. -
kulfoldi
aktív tag
Kicsit rovid elemzes, es aranyaiban tul sokat foglalkozik a grafikaval, de eleg korrekt szerintem. Bar a vegen: "az ellenfelek hülyék, de tőlük függetlenül a verseny remek" hat ettol azert eleg nehez hosszu tavon eltekinteni.
-
sz_abika
addikt
válasz
SuNrisE010 #1765 üzenetére
Akkor piszkáld meg azt a váltót, mert az SW 150-et is megfutja és még tovább is menne fullosan sztem
-
SuNrisE010
tag
Nálam 120-at megy max tuningal
-
-
Akos96
senior tag
-
Akos96
senior tag
válasz
wrathchild #1757 üzenetére
Amit sz_abika kihagyott: Óvatosan fékezz! Van egy képem, amin sikerült függőleges állapotban lekapni az autót.
-
sz_abika
addikt
válasz
wrathchild #1757 üzenetére
A versenytarsakehoz hasonlo szintre tuningold csak ki a kocsid max es ne racing softtal menj
Bezzeg a restrictionokkel izmosabbak voltak ezek az eventek...
-
wrathchild
tag
Üdv!
Seasonal Event: VW Schwimmwagen, a lehetséges max tuninggal is kb. 1 perccel vagyok a győztestől.... A többi meg arany. Milyen fondorlatra nem jöttem rá??? -
kulfoldi
aktív tag
válasz
sz_abika #1754 üzenetére
Igen egyebkent ez nekem is fura, hogy ahhoz kepest, hogy a GT5 a PS3 huzoneve milyen keves komment szuletett idaig, pedig a jatek egyebkent pont ma van kint 2 honapja. Es milyen kevesen irogatnak ide, kb max 10 ember. Mas sokkal kevesbe hires jatekoknal sokkal tobb hsz-t lehet olvasni (PC jatekokra gondolok - gondolom a warez miatt). A PS3/Xbox only jatek-specifikus topikok eleg halottak, csak a hirekhez van irkalva tobbnyire, vagy a Nagy PS3/XBox topikokba. A multiplatform jatekoknal meg gondolom a PC topikoknal vannak a konzolosok is.
-
sz_abika
addikt
De elhalt a topik sracok. Hat senki sem jatszott a hetvegen?
En is "csak" egy Mazda Endurancet teljesitettem... -
v!ct0y
veterán
Na csak sikerült a monzai x1 es futam kemény volt de megérte 400.000xp ért
-
MAXIMIZE
tag
-
sz_abika
addikt
Licensekkel valaki foglalkozott komolyabban?
Sokat sz**tam már vele, de az A-8 Schumaher kanyart nem bírom...6 századot kéne még faragnom, de már mindenféle helppel mentem kb, de egyszerűen nem bírom :X -
Andrew_31
Modder
válasz
kulfoldi #1744 üzenetére
Probáld ki.
Azért jó darabig nem lehet ott hagyni, mert ha nem noszogatod akkor nem nyer.
Amúgy utána tényleg csak körözget és igy meg lesz a 40-es szint a teljes törésmodellel.
Én pl. nem fogom 1 hétig járatni a gépet azért ,hogy a 24 órás versenyt megcsináljam egyedül. Közbe meg bíztos jönne egy áramszünet. -
kulfoldi
aktív tag
Valahogy meg mindig nem ertem, mi ertelme ennek a B-spec modnak?
Ha jol ertelmezem annyi az egesz, hogy kivalasztod az autot, a segitsegeket, elinditod a versenyt, aztan ott lehet hagyni orakra, mert koroz magatol, aztan egyszer csak vege, nyertel x kreditet, y exp-t, z autot, es ennyi? Mi ebben a jatek? De most komolyan.
Nem ertem ezt az uzemmodot.
-
Andrew_31
Modder
válasz
nokia párti #1742 üzenetére
Azért megy az, nekem 9-24 órás versenyekre se kedvem ,se időm.
Most megy a 24 órás Red Bull x 2010-el. Van már 2db ,kopjon egy kicsit.
Itt már nem kell vele foglalkozni ,el van a game egyedül is.
Nascarba az utolsó vesrsenyt csak 9.re sikerült B-specbe, azóta nem foglalkoztam vele.
Többit simán megcsinálta aranyra. -
telya
aktív tag
szerintem nem a kocsira akartad azt mondani hogy szar, mert az a legjobb kocsi ami letezik, sem sebessegben, sem kezelhetosegben, sem masban nem er a nyomaba se semmi, sokkal jobb vezetni, mint barmi mast. inkabb valszeg azt akartad mondani hogy te vagy a szar a kocsihoz, de ezzel eleg sokan igy vannak, tobbek kozott en is, azota sem sikerult 1nel tobbet bronzra megcsinalnom
ilyen sebessegen, ilyen palyakon komolyabb hiba nelkul vezetni nem egy egyszeru feladat...
-
Andrew_31
Modder
válasz
nokia párti #1739 üzenetére
B-spec mindjárt 35-ös szintű.
Jöhet majd a 24 órás verseny. -
nokia párti
őstag
Nem hiszem el! 1 hete be se kapcsoltam a PS3-at, nem GT-ztem. Elkezdem megcsinálni a nascarosat a grand walleyon (bpec), és sikerül neki 1.-re, simán. Úgy örültem, hogy nem igaz.
Mondjuk már ideje volt 27-es szinten. Valakinek sikerült már kivinni 100%-ra?
-
v!ct0y
veterán
Ez a redbull x1 ez rakás szar...
-
blazsey2
senior tag
válasz
blazsey2 #1726 üzenetére
Amúgy meg ezek jöttek.
VW Schimmwagen
5 kör
Cape Ring Periphery
800,000 Cr. és 30,000 XPPeugeot 207 GTi
5 kör
Cote d' Azur
150,000 Cr. és 40,000 XPTVR Tuscan Speed 6
5 kör
Cape Ring South
200,000 Cr. és 70,000 XPAlfa Romeo BC Competizione
5 kör
Rome
350,000 Cr. és 90,000 XPDTM Túraautók
Nuburgring GP/D
8 kör
2,000,000 Cr. és 120,000 XP
És nincsen limit -
v!ct0y
veterán
Jöttek új seasional cuccok ?
-
Djuree
félisten
azokon még valóban nem indultam, de ki fogom próbálni, azok gondolom durvák azért a hallottak alapján
nokia párti: persze, nem egy kategória, az igaz, de játékélményben bőven ott van, és nekem ez a legfőbb, többi csak körítés
azért a shiftben mégsem voltak ekkora szarvashibák, mint a gt5-ben. nem tudom olvasol-e külföldi fórumokat (én 3-4-et rendszeresen), nem csak én csalódtam a játékban, hanem olyanok is, akik már az 1-el is tolták. ez azért valahol engem igazol...nem tudom mi van a japókkal mostanság...az ff13 is iszonyú béna lett...és jön a 2. ff13
mostmár a minőséget feláldozták a bevétel oltárán...
-
v!ct0y
veterán
-
telya
aktív tag
ne vicceljunk mar. a shift mindenben rosszabb, es nem kicsit, hanem sokkal. arra sem melto, hogy egy mondatban emlitsd a gt franchise barmelyik tagjaval. sem grafikaban, sem szimulacioban, sem jatekelmenyben, sem tartalomban, sem semmi masban megcsak a kozeleben sincs. nem is ertem, hogy hogy mondhat egyaltalan valaki ilyet. bar te voltal, aki a sajat hibaja miatti idegeskedeseben a jatekot es a fejlesztoit is osszevissza szaroztad ebben a topicban, szoval toled mar egy ilyen kijelentesen sem kell meglepodni.
azzal pedig, hogy azt mondod hogy a gt-ben nincs kihivas, csak annyit mondtal hogy sosem indultal meg pl. a formula gt bajnoksagon. vagy eppen a red bull challenge-en, van egy olyan erzesem, hogy arra mar nem mondanad, hogy nincs benne kihivas -
kisJack
aktív tag
válasz
dudikpal #1715 üzenetére
TCS?
Amúgy meg ne úgy állj neki mintha driftelni akarnál, inkább mintha pályaautóznál, aztán ha megcsúszik, megcsúszik. A hajtást én nem hagytam gyárin, ahol sokkal nagyobb százalékban a hátsó tengelyt terheli, asszem úgy 60/40 környékén volt számomra ideális. Először én is csak szoptam vele, de amikor ráéreztem már Loebre is rávertem.
-
dudikpal
senior tag
A ralli részt nem értem.
Jön a kanyar, segg kicsap, kilincs elől, és hiába állok a gázon, addig csúszik a verda, amíg majdnem megáll, és a kereke akkor kezdenek el pörögni...
Ez beállítás kérdése, vagy ilyen "élethűen" lett megcsinálva ez a része?! -
Djuree
félisten
igen sokmindenben tanulhatna pedig a gt a shift-től
sztem semmivel sem rosszabb a shift. persze arcade-abb, meg nincs benne annyi tartalom, de ezentúl semmivel sem kevesebb...én ugyanolyan jól eljátszottam a shiftel is mint a gt-vel. legalább a shiftben volt kihívás, a gt-ben nincs, legalábbis A spec-ben (max annyiból hogy ott kell előtte ülnöd, mert nincs mentés a versenyek között/alatt, de elég szomorú hogy ez benne a kihívás, nem a versenyzés, most nézem az első endurance alatt sincs megkötés hogy milyen kocsit választhatsz, biztos nehéz lesz F1-es kocsival menni a 100 lovas verdák ellen
), pont ami a lényege lenne. a B spectől meg a hajam tépem, az megint nem jó....
-
-
blazsey2
senior tag
válasz
kulfoldi #1711 üzenetére
Még egyszer utoljára a lényegre térve.
Azt bátorkodtam mondani hogyha már kivették a lehetőséget hogy a b-sec pilóta besegítsen a 24 óráson,igazán betehették volna a mentést helyette.
Mivel én dolgozó ember vagyok és mondjuk csak napi 4-5 órát tudok szakítani a játékra jó esetben,akkor 5-6 napig szépen menjen csak a ps és imádkozzak hogy nem fagy le vagy nem lesz áramszünet.
Nem mindenki időmilliomos.
Ha meg úgy érzed hogy megbántottalak elnézést kérek.
Témát részemről lezártam -
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1710 üzenetére
Ejha, jol megmondtad!
Nem szoktal te szemelyeskedni, meg rosszat kivanni masoknak, raadasul most elegge arnyekra vetodtel. Ki mondta, hogy ez a legjobb modszer! Dicsertem valahol? Olvasd el mit irtam. Tobben is hisztiztek, hogy igy nem lehet megcsinalni, meg nem kepesek (es/vagy nincs ertelme - tenyleg nincs emiatt) fentmaradni 24 orat (en sem) es igy ez milyen baromsag mar, meg igy nem lehet megcsinalni. Na az ilyen benazoknak irtam egy megoldast, mert mar fajt olvasni, ahogy egymast tullicitaljak a baromsagokkal. Igen lehet aramszunet, es? Van? A jatekban lehetne mesterseges intelligencia, es? Van? Aramszunet egyebkent akkor is erhet, ha mondjuk lehetne 8 es 16 oranal menteni es 3 reszletben lehetne lejatszani 8 oras etapokban (mint a valosagban) de a 8.,16., 24. oraban aramszuneted van. Biztos nem az lesz az elso gondolatod, hogy hu de jo, hogy legalabb 7 oraval ezelott mentettem!
De a valosagban is megallhat alattad a technika a 24. oraban is, gondold el a versenyzok fejet ilyenkor! Az meg mindig 100szor valoszinubb, mint egy aramszunet, ugyhogy sok ertelme nem volt a hozzaszolasodnak.
Ettol fuggetlenul egy szoval sem mondtam, hogy ez a vilag legjobb rendszere, sot. Lehetne benne mentes! Sot lehetne benne confirm request mielott kilepesre, vagy barmi vegzetesre kattintasz! Meg lehetne benne meg sok olyan felhasznalo baratabb opcio, ami ugyancsak nincs. De ezt a problemat meg lehet ugy oldani ahogy irtam, es erre mindenki ra johetett volna, ehelyett ment a tehetetlen hiszti, mikor meg kozeleben sincsenek a 24H-s versenynek.
De! Ha olyan szemszogbol nezed, hogy a GT5 tenyleg a valaha elkeszitett legjobb jatek lett volna, ahogy azt igertek es tenyleg olyan elvezet volna egy tobb oras verseny (nem pedig akarmilyen autoval raverek 10 es vegtelen kozotti szamu koroket a mezonyre), mint az eletben, es a 24H-s verseny pedig tenyleg a versenyek versenye volna, akkor az szerintem kihozna az atlag juzerbol az allatot, es kepes volna fentmaradni miatta, es tenyleg ugy beszelne a 24H-s versenyrol, hogy o az az 1 a 100-bol aki meg tudra csinalni.
Szoval nem ez a legnagyobb baj, azt te is tudod jol.
-
telya
aktív tag
válasz
Lacika_ #1708 üzenetére
hat, komoly kis felszerelesed van hozza, grat
majd en is probalkozok meg vele, de kontrollerrel egyelore feladtam.
egy ideig el tudom kepzelni h le tud kotni ha unatkozik az ember, de engem a gt kb 2 honap intenziv jatek utan is sokkal jobban lekot, mint a shift az elso legjobb fel orajaban. szimulatornak harmatgyenge, arkad jateknak unalmas...
-
Lacika_
aktív tag
G25 -el, a kanyarodás professional-on volt, az erőt visszavettem 1-esre. de még így is nehéz volt tartani, ha a rázókő megdobta. A japán pályát skid recovery force-al csináltam, az előzőeknél elfelejtettem bekapcsolni.
Igazából szerintem sokat hozzátesz. hogy plazmán nyomom, és nincs semmi elkenődés, folyamatos, éles a kép, és kicsi az input lag is.
Fentebb irtam, hogy átalakítottam a pedált, így finobban és ha kell gyorsabban tudok fékezni.
Az arany idők elsőre teljesíthetetlennek tűnnek, gondolom Vettel meg tudta futni (vagy egy teszter) ha ezeket a szintidőket bemerték tenni a játékba.
de nem idegesítem magam vele, élég volt a többit megcsinálniaz 1 ben az összes csillagot megszereztem, pár hétig lekötött, sikerült a g25-öt belőni lagmentesre, holtjátékmentesre, viszonylag jó volt a fizika, legalább volt benne fizika, ha kicsit furán is volt paraméterezve
-
telya
aktív tag
válasz
Lacika_ #1704 üzenetére
"Gyorsan mencsináltam a három versenyt bronzra és megkaptam az autót."
ezt reszletezned kicsit? milyen kormanyt, milyen beallitasokat hasznaltal? kontrollerrel napokig probaltam, remalmaim voltak attol a versenytol es meg kozeleben nem voltam hogy mind3 meglegyen bronzra, csak az egyik sikerult.
azt a shift 2-es dolgot remelem csak viccnek szantad
-
AMD_ok
őstag
válasz
kulfoldi #1705 üzenetére
hát nem tudom. szerintem még ez is értelmesebb, mint hogy semmi sincs,csak te magad nyomod, 24 órán keresztül (tisztán). Azt meg, hogy elbaltázza, figyelned kell, meg olyan szinten már állítólag csak jobb a pilóta. Na mindegy, semmi értelme ezen vitatkozni,mivel nem mi fejlesztjük a játékot, így javítani sem mi tudjuk azt, ami nem tetszik. Ez van, és kész, ezzel kell szenvedni, de akkor sem értem, pont amiatt,amit az előbb írtam, hogy ilyen versenyeket 2-3 pilóta teljesít, és nem 1, nem véletlenül. Ennyi
-
kulfoldi
aktív tag
Nem tamadtam en senkinek direkt irtam, hogy csak a szerencsetlenkedoknek szol.
Sokan nem jatszanak a B-Spec moddal., igy nincs B-Spec pilotajuk. En sem, pontosan 0-as, nem erdekel az a resz. De aki nyomja az altalaban szidja. Szoval ha betehedned a B-Spec pilotad akkor meg lehet, hogy az lenne a baj, mert amit hosszu faradsagos munka aran elertel magad, azt lehet hogy a B-Spec pilotad mig alszol total elszurna.
-
Lacika_
aktív tag
Megvan a Redbull x1!
B-spec 30-as szinten beadta a Vettel-es special event-et. Gyorsan mencsináltam a három versenyt bronzra és megkaptam az autót. (közben a-spec 31-ra feljöttem)
Gyakorlatilag végigvettem a játékot, megvan minden special aranyra, kivéve Vetteles, minden licens aranyra (60db) és minden futam aranyra kivéve endurancek.
Az egészben a special eventek teljesítése volt a legjobb, jól kiszámolták a gold-hoz szükséges időt, küzdeni kellett rendesen, de nem volt lehetetlen. Az AMG-s futamok voltak a legjobbak. Az a speces versenyek legtöbbszőr könnyűek és unalmasak voltak.
Már csak a hetente frissülő seasonal eventek maradtak és az online játék, meg a pénz és autógyűjtögetés. Várom a Shift2-t. -
AMD_ok
őstag
válasz
kulfoldi #1702 üzenetére
nem tudom,minek támadsz most nekem/nekünk, a probléma valós,akármennyire próbálod bagatelizálni, és igen, vannak benne más gondok is,amit javíthatnának bőven. De hogy mást is mondjak: a sógor nagy GT fan, és azt mondta, hogy a GT4-ben ezt úgy oldották meg, hogy kerékcserekor berakhattad a B-spec pilótádat, és az is nyomott annyit,amennyit te akartál, és a köv kerékcserekor "visszaültél", és onnan te vezettél (én nem tudom,sose játszottam az előző szériás GT-kel, nekem ez az első). Ez így lenne jól, de persze,ha akarod,mehetsz te végig, azt is választhatod.
-
kulfoldi
aktív tag
Ha eleg volt a jatekbol, fogod es megallitod, atkapcsolod a tevet/monitort mas uzemmodba, megnezed a filmet, alszol, melo, masnap ujra jatszol x orat, es igy tovabb x napig. Igen, nem szabad ilyenkor meggondolatlanul nyomkodni a kontrollert, igen addig nem jatszhatsz mas jatekkal, igen addig nem lehet blu-ray filmet nezni, es asztali lejatszokent sem a PS3-at. A gepnek nem lesz semmi baja, mert gyakorlatilag stand-by uzemmodban van. Ha vad grinpiszes vagy, es nem akarsz energiat pazarolni, akkor menj ki a hegyekbe epits hazat senmibol es fazz 0 emisszioval, nehogyma pont autos! jatekkal akarj jatszani.
Nem ertem mire fel ez a nagy hiszti! Ez nemi kompromisszum azert, hogy 24-h versenyt tudj jatszani. Nem kell a mentes, akkor nincs semmi ertelme. Vannak itt sokkal nagyobb hibak is...
Nem egy valakinek szol ez, hanem mindenkinek aki nem tudja feltalni magat...
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor 400 Lite - szegény ember kameragombja
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- A Galaxy M56 is szépen lefogyott
- Nubia Red Magic 10 Pro - erő van, nyelvtudás nincs
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12500 16GB DDR4 512GB SSD RTX ROG 2080 8GB Rampage SHIVA Seasonic 550W
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 Ti 11GB ASUS GT 301 FSP 700W
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest