- MinDig TV
- DIGI internet
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
Aktív témák
-
degu
senior tag
Van egy jo allas az Allianz Hungaria biztositonal!
Az informatikusuk egy kondas,es le kene cserelni egy olyan alkalmazottra,aki ert az informatikahoz!
A kotelezo gepjarmu felelosseg biztositasomat 4 eve kotottem Naluk!
Az adatbevivo geniusz elirta a szuletesi datumomat.
Ezert a kovetkezok derultek ki /4 ev utan!/ :
NINCS szerzodesem az Alliansszal /szerzodesszamot/kotvenyt bemutattam,szemelyesen az irodajuknal,mivel az Ugyfelszolgalat kepessegeit ez a szamitastechnikai/programozasi bravur meghaladta! A rendszeruk kiirta,hogy ilyen szerzodes NINCS!
Helyesbitette az egesz iroda,kozos erovel,az informatikussal egyutt az adataimat.
Ezutan postan megkaptam a 2012-es uj kotvenyemet,amin rajta volt,hogy helyesbitsem a hibas adataimat,mert a jogositvanyom megszezesenek ideje?! nincs az adatbazisukban! /Akkor hogyan szerzodtunk?/
Felleptem a netre a levelukben ajanlott linken,hogy helyesbitsem a jogsim megszerzesenek idopontjat. A gep kiirta hogy ilyen szerzodes NINCS,tehat nem tud helyesbiteni,annak ellenere,hogy AZT a szerzodesszamot,rendszamot,cimet,nevet beirtam -amit a visszaigazolo levelben az Allianz kuldott meg.
No...akkor bontsuk fel a szerzodest...ne bohockodjunk!
Nem tudjuk a fenti szamu Szerzodest felbontani,mivel ilyen szerzodes NINCS
Negy eve fizetem a biztositast,es erre kiderul,hogy NINCS szerzodesem!
Ha koccantam volna egy 8 millas autoval,akkor fizetett volna az Allianz?
Ti mit tennetek ebben a helyzetben a vallrol indithato Stringer kivetelevel?
Szoljon mar hozza egy ugyved /vagy informatikus!/[ Szerkesztve ]
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
club1
veterán
Én mint informatikus szólnék hozzá.
Leginkább azt, hogy teljesen el vagy tévedve, a topicodat ui. egy mobil szolgáltatókkal foglalkozó fórumban hoztad létre. Ezen az információtechnológiával és távközléssel foglalkozó fórumon senkit nem érdekel, hogy egy biztosítónál Marika/Sárika kinek és hogyan rontotta el az adatlapját.
Legegyszerűbb az lenne, ha újfent elfáradnál egy Allianz ügyfélszolgálatra, és tisztáznád a helyzetet.[ Szerkesztve ]
-
degu
senior tag
Bocsi!
Igazad van /az alcimet nem olvastam el/ valoban ez a tema nem ide valo!
Kernem,hogy torolje egy mod !De mivel voltal szives magaval a problemaval kapcsolatban tanacsot adni,maganban reagalnek ra...
[ Szerkesztve ]
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care