Aktív témák

  • degu

    senior tag

    Van egy jo allas az Allianz Hungaria biztositonal!
    Az informatikusuk egy kondas,es le kene cserelni egy olyan alkalmazottra,aki ert az informatikahoz!
    A kotelezo gepjarmu felelosseg biztositasomat 4 eve kotottem Naluk!
    Az adatbevivo geniusz elirta a szuletesi datumomat.
    Ezert a kovetkezok derultek ki /4 ev utan!/ :
    NINCS szerzodesem az Alliansszal /szerzodesszamot/kotvenyt bemutattam,szemelyesen az irodajuknal,mivel az Ugyfelszolgalat kepessegeit ez a szamitastechnikai/programozasi bravur meghaladta! A rendszeruk kiirta,hogy ilyen szerzodes NINCS!
    Helyesbitette az egesz iroda,kozos erovel,az informatikussal egyutt az adataimat.
    Ezutan postan megkaptam a 2012-es uj kotvenyemet,amin rajta volt,hogy helyesbitsem a hibas adataimat,mert a jogositvanyom megszezesenek ideje?! nincs az adatbazisukban! /Akkor hogyan szerzodtunk?/
    Felleptem a netre a levelukben ajanlott linken,hogy helyesbitsem a jogsim megszerzesenek idopontjat. A gep kiirta hogy ilyen szerzodes NINCS,tehat nem tud helyesbiteni,annak ellenere,hogy AZT a szerzodesszamot,rendszamot,cimet,nevet beirtam -amit a visszaigazolo levelben az Allianz kuldott meg.
    No...akkor bontsuk fel a szerzodest...ne bohockodjunk!
    Nem tudjuk a fenti szamu Szerzodest felbontani,mivel ilyen szerzodes NINCS
    Negy eve fizetem a biztositast,es erre kiderul,hogy NINCS szerzodesem!
    Ha koccantam volna egy 8 millas autoval,akkor fizetett volna az Allianz?
    Ti mit tennetek ebben a helyzetben a vallrol indithato Stringer kivetelevel?
    Szoljon mar hozza egy ugyved /vagy informatikus!/ :W

    [ Szerkesztve ]

    verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga

  • club1

    veterán

    válasz degu #1 üzenetére

    Én mint informatikus szólnék hozzá.
    Leginkább azt, hogy teljesen el vagy tévedve, a topicodat ui. egy mobil szolgáltatókkal foglalkozó fórumban hoztad létre. Ezen az információtechnológiával és távközléssel foglalkozó fórumon senkit nem érdekel, hogy egy biztosítónál Marika/Sárika kinek és hogyan rontotta el az adatlapját.
    Legegyszerűbb az lenne, ha újfent elfáradnál egy Allianz ügyfélszolgálatra, és tisztáznád a helyzetet.

    [ Szerkesztve ]

  • degu

    senior tag

    válasz club1 #2 üzenetére

    Bocsi!
    Igazad van /az alcimet nem olvastam el/ valoban ez a tema nem ide valo! :R
    Kernem,hogy torolje egy mod !

    De mivel voltal szives magaval a problemaval kapcsolatban tanacsot adni,maganban reagalnek ra...

    [ Szerkesztve ]

    verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga

Aktív témák