Új hozzászólás Aktív témák
-
Squirrel
őstag
válasz bigmasterg #22 üzenetére
De az sokat zabál. Főleg lóerőre lebontva.
-
golyós
addikt
válasz bigmasterg #15 üzenetére
Kezd alakulni, így már tényleg élhető lesz.
Ha 3-400 kilométerenként meg kell állni az még akár kényelmes is, hiszen 15 perc nem nagy ügy, kávé,esetleg cigi, pisi , ennyi pont elmegy rá .
Volt céges Renault kis dobozosunk, egyetlen hátránya a hatótáv volt.
Kezdeti konstrukció volt, 120km hatótávval. Gyári adat 170km, de annyira sosem lehetett tölteni.Honor 200 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
Alaaf Pi
senior tag
válasz bigmasterg #19 üzenetére
Én nemrég ilyet találtam:
-
opr
nagyúr
válasz bigmasterg #19 üzenetére
En abban a hulye helyzetben vagyok, hogy az ido 99%-ban igazabol ~200km hatotav is eleg lenne. A maradek 1%-ban (evente 1-3 alkalom kozott) meg az 500 is rohadt keves, mert eppen europat jarjuk fel-ala.
Jovo heten pl lesz egy Budapest-London, igaz a legutobbi ilyenbol tanulva most beiktatunk egy megallot, nem egyben nyomom le, mert az mar nem volt fun a vegere.
De igazabol nekem elektromos auto valoszinuleg ~10 ev mulva lesz realis, ha nem tobb. Egyreszt mert nem veszek ujat (csorosag+elvek, rossz kombo), masreszt ki akarom varni, hogy meglegyen az elerheto aru (kb kozepkategoria, mint a cikkben is emlitett) kocsiknal az 1000km WLTP hatotav, es oregedjenek 3-5 evet.
Sot, igazabol lehet, hogy kivarom, mit fognak tudni a szilard elektrolitos akkusok hosszu tavon.Amiert ennek ellenere beleugatok az az, hogy az autozas/autok amugy baromira erdekelnek, nameg ha oszintek akarunk lenni, igazi fejlodes az autoiparban az elmult ~15 evben nem igazan tortent (ha a vezetessegito rendszereket nem vesszuk ide), szoval ujabban igazabol csak az elektromos autok fejlodese az, ami szamomra ugy igazan erdekes.
ui/szerk: nameg majd ha ugy alakul, hogy tudom otthon tolteni, mert bar most kerteshazban lakunk, de a hulye foberlo megtiltotta, hogy sajat koltsegen felszereltessunk egy elektromos auto-toltot. Pedig meg hatra is maradna ha lelepunk. Igen, ekkora barom a csavo.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz bigmasterg #15 üzenetére
Ez tényleg elég jó, gyakorlatilag egy cigi+pisi (vagy szendvics+pisi, darab darab) alatt megvan a 20-80. Az már teljesen használható.
Ha azt mondjuk, hogy ennek az új LR-nek mondjuk 550km a reális pályás hatótávja (130 körül, nyáron, klímával) és hasonló időket hoz(?), akkor 330km-enként kell kb 10 percre megállni. Az már bőven a használható kategória még nagyon hosszú utakra is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Alaaf Pi
senior tag
válasz bigmasterg #2 üzenetére
Azt lehet tudni, melyik WLTP ciklus szerint nézik?
-
golyós
addikt
válasz bigmasterg #7 üzenetére
Ez már tényleg kezd elfogadható lenni.
Utolsó utazásunkból kiindulva, (Bp-München) mennyi idő feltölteni az aksit?
Egyszer áltunk meg tankolni visszafelé.
Sokaknak még mindig ez a baja, hogy oké a hatótáv, de a feltöltési idő a sok egy tankoláshoz képest.Honor 200 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
Eclips21
őstag
válasz bigmasterg #7 üzenetére
Uj koraban, majd evente 1%-t degradalodik(igaz ez lassul az evek mulasaval + gyorstoltozes. Igaz meg mindig jobb mint a tobbi gyarto, de csak mert bazi nagy akksipakkot tesz az autoiba.
-
csendes tag
válasz bigmasterg #2 üzenetére
Ennyire sokat számít a felni mérete? 60km? Nagyon soknak tűnik nekem... ez majd 10%...
(Kérdezem, nem kritizálom)