Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz bigmasterg #19 üzenetére

    :R

    En abban a hulye helyzetben vagyok, hogy az ido 99%-ban igazabol ~200km hatotav is eleg lenne. A maradek 1%-ban (evente 1-3 alkalom kozott) meg az 500 is rohadt keves, mert eppen europat jarjuk fel-ala. :DDD

    Jovo heten pl lesz egy Budapest-London, igaz a legutobbi ilyenbol tanulva most beiktatunk egy megallot, nem egyben nyomom le, mert az mar nem volt fun a vegere. :D

    De igazabol nekem elektromos auto valoszinuleg ~10 ev mulva lesz realis, ha nem tobb. Egyreszt mert nem veszek ujat (csorosag+elvek, rossz kombo), masreszt ki akarom varni, hogy meglegyen az elerheto aru (kb kozepkategoria, mint a cikkben is emlitett) kocsiknal az 1000km WLTP hatotav, es oregedjenek 3-5 evet.
    Sot, igazabol lehet, hogy kivarom, mit fognak tudni a szilard elektrolitos akkusok hosszu tavon.

    Amiert ennek ellenere beleugatok az az, hogy az autozas/autok amugy baromira erdekelnek, nameg ha oszintek akarunk lenni, igazi fejlodes az autoiparban az elmult ~15 evben nem igazan tortent (ha a vezetessegito rendszereket nem vesszuk ide), szoval ujabban igazabol csak az elektromos autok fejlodese az, ami szamomra ugy igazan erdekes. :K
    ui/szerk: nameg majd ha ugy alakul, hogy tudom otthon tolteni, mert bar most kerteshazban lakunk, de a hulye foberlo megtiltotta, hogy sajat koltsegen felszereltessunk egy elektromos auto-toltot. Pedig meg hatra is maradna ha lelepunk. Igen, ekkora barom a csavo. :W

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák