Kiterjesztette együttműködését a Meta és az EssilorLuxottica, így egy 10 éves üzlet keretében együtt folytatják az okosszemüvegek fejlesztését.
A munka a kezdeti szakaszban tart, de fontos mérföldkövet jelent a cégek szerint azon az úton, hogy a szemüveg belépő legyen az összekapcsolt világba.
Arról nem esett szó, hogy bevásárolná magát a cégbe a Meta, pedig júliusban már lehetséges befektetésekről beszéltek, a médiában és a cégnél is.
A két fél 2019 óta dolgozik együtt, eddig két generációt alkottak meg a Ray-Ban márkanév alatt. Az első széria nem igazán lett népszerű, a 2023 végén debütált modellből viszont néhány hónap alatt több fogyott, mint az elsőből 2 év alatt.
A Meta-féle okosszemüveg támogatja a mobilhívásokat, zenehallgatást, fotózást, továbbá az USA-ban és Kanadában már AI-funkció is van.
Mark Zuckerberg azt mondja, büszke a közös munkára és izgatott a jövő kapcsán. Hisz benne, hogy lehetőségük van a következő nagy szenzációvá és technológiai platformmá tenni az okosszemüvegeket, amelyek ezzel egyszerre divatosak is lesznek.