Hirdetés

A céges üzenetküldés lehet a Meta egyik legerősebb lába

Jönnek a személyre szabott üzenetek a WhatsApp Businessre, már több mint 200 millió havi szinten aktív felhasználója van a platformnak.

Ha lesz is valami idővel Mark Zuckerberg metaverzumos ötletéből, az biztos, hogy egyelőre nem ad stabil lábakat a Metának – az EU-s csomagokkal és néhány amerikai tervezettel szintén meggyűlik a cég baja, továbbá a recessziós félelmek, a reklámpiac nehézségei szintén nehéz jövőt vetítenek előre.

Logikus, hogy a Meta megpróbál találni valamit, ami sok pénzt és stabil alapokat adhat. Az egyik ilyen a WhatsApp Business lehet, amely immáron több mint 200 millió havi szinten aktív felhasználóval rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy 3 év alatt megnégyszereződött a felhasználók száma.

A Meta egyre jobban koncentrál az üzleti üzenetküldésre, a bizonytalan gazdasági környezetben lassul a hirdetői ágazata ugyanis. Hamarosan elkezdenek olyan funkciókat tesztelni, amelyekkel a kis cégek Facebook-fiók nélkül tehetnek hirdetéseket az üzenetküldőre.

A kis- és középvállalkozások személyre szabott üzenetek küldhetnek majd, emlékeztetőkkel vagy éppen frissítésekkel – persze ezért díjat kér a Meta, elvégre nagy erőkkel igyekszik monetizálni az üzenetküldőit, amelyeket a Meta stabil lábainak lát Zuckerberg.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Meta

Azóta történt

Előzmények