A Vodafone-é a legjobb ügyfélszolgálat

A cég közleményben tudatta, hogy csakúgy, mint tavaly, idén is a Vodafone-é bizonyult a legkiválóbb távközlési telefonos ügyfélszolgálatnak a GfK Hungária Piackutató Intézet versenyén. A megmérettetésen általános ügyfélkiszolgálásban, problémamegoldásban és értékesítéstámogatásban is elnyerte az első helyet a szolgáltató, így ágazati legjobbként a Best of Call Centers-díjat is kivívta magának.

Hirdetés

Idén második alkalommal, bankok, biztosítók, távközlési szolgáltatók, közműszolgáltatók és outsourcing vállalatok részvételével rendezték meg a Call Center Díj 2011 elnevezésű versenyt a GfK Hungária Piackutató Intézet, a Humán Erőforrás Alapítvány, a Magyar Marketing Szövetség, a Direkt Marketing Szövetség és a Magyar Követeléskezelők és Üzleti Információ Szolgáltatók Szövetsége együttműködésének köszönhetően.

A résztvevőket próbavásárlási módszerrel vizsgálták. Ennek során előre kiképzett, inkognitóban megjelenő próbavásárlók kérések és panaszok ezreivel fordultak az ügyfélszolgálatok képviselőihez. A kérdések célzottak voltak, a beszélgetések minden elemét rögzítették, hogy azokat a GfK Hungária szakemberei később feldolgozhassák, és részletes információkkal szolgálhassanak minden résztvevő számára. Az eredményeket több szempont alapján értékelték, és ágazatonként három kategóriában osztottak ki díjakat:

  • Általános ügyfélkiszolgálás – könnyű-e eljutni az ügyintézőig, mennyi a várakozási idő, tudott-e megfelelő információval és tanáccsal szolgálni az ügyfélszolgálatos, fontosnak érezte-e magát az ügyfél?
  • Problémamegoldás – teljes körűen és megnyugtatóan kezelték-e a panaszt, sikerült-e tényleges megoldást találni az ügyfél problémájára és kapott-e megfelelő információt a további lépésekről?
  • Értékesítéstámogatás – képes-e az operátor gyors, pontos és vonzó ajánlatot tenni, amely alapján az ügyfél komolyan megfontolja, hogy igénybe vegye a szolgáltatást?

Előzmények