Virtuális demencia, tökéletes ruhák és oldalnézetes platformjáték

A magyar sikerrel záruló Imagine Cupon nem csak különdíjat, hanem fődíjat is osztottak, méghozzá három kategóriában. A győztesek csapatonként 50 ezer dollárt nyertek. Arról, hogyan zajlott a hazai forduló, részletesen beszámoltunk. Most lássuk a fődíjak nyerteseit!

World Citizenship kategóriában a Virtual Dementia Experience diadalmaskodott. Az ausztrál csapat ötlete az volt, hogy segítség az értelmileg ép embereknek megérteni, hogy mit élnek át a demenciában szenvedők. A projekt célja az, hogy közelebb hozza a mentális hanyatlást átélő embereket és a velük kapcsolatba kerülőket.

Virtuális demencia
Virtuális demencia [+]

Innováció kategóriában a brazil eFitFashion „Ruhák nekem” projektje nyerte el a fődíjat. A csapat egy olyan webáruházat tervezett meg, ahol egyedi és személyre szabott ruhákat vásárolhatnak a látogatók. A szoftver a felhasználó méreteiből legenerálja a ruhák adatait, majd ezeket küldi el a megrendelésben. A módszerrel mindenki tökéletesen passzoló darabokat vásárolhat. Az eFitFashion célja világszerte összekötni a célközönséget és a gyártókat, megbízható és biztonságos kapcsolatot teremtve közöttük.

Oldalnézetes platformjáték
Oldalnézetes platformjáték, OVIVO [+]

Játék kategóriában az orosz IzHard nyert, az OVIVO névre hallgató oldalnézetes platformjátékkal. A fekete-fehér pályák trükkje, hogy míg a fehér részek a földi gravitációval megegyező irányba húzzák a karaktert, a feketék pont ellentétesen működnek. A megoldáshoz ezt a kettősséget kell kihasználni. A csapat büszke arra, hogy szavak és dialógusok nélkül, a szintek vizuális megjelenésével kommunikálnak és mesélik el a történetüket.

Mindhárom kategória győztese egy-egy Microsoft szervezésű táborba is elmehet, ahol fejleszthetik képességeiket és hasonló korú fiatalokkal találkozhatnak, cserélhetnek tapasztalatokat.

Előzmények