Verseny indult a Google kegyeiért

Az e-kereskedelmi megoldásokat kínáló WebShop-Experts Kft. országos keresőoptimalizálási versenyt hirdetett, amellyel ezt a hatékony marketingeszközt kívánják népszerűsíteni a magyar vállalkozások és webfejlesztők körében. Noha a kezdeményezés nem gyökértelen hazánkban sem, hiszen júliusban már indult egy „pillangószíves” versengés, nyeremények most először járnak a győzteseknek.

A nemzetközi tendencia az – áll a cég közleményében –, hogy a marketingköltségvetés egyre nagyobb hányadát fordítják a cégek keresőoptimalizálásra, és ez a tendencia várhatóan folytatódni fog az elkövetkező években is. Magyarországon is egyre többen ismerik fel a keresők nyújtotta lehetőségeket, és ebben a keresőoptimalizáció várhatóan komoly szerephez fog jutni költséghatékonyságának köszönhetően. A hazai kis- és középvállalkozások közül azonban még kevesen ismerik ezt a módszert, kevesen hallottak róla – a verseny ezen a helyzeten is próbál javítani.

A nevezés ingyenes, csupán regisztrálni kell. A versenyt az nyeri, akinek az oldala 2007. március 1-jén a Google-ben a legelőkelőbb helyén szerepel a „linkfelhő” kulcsszó alapján adott találatok között. Az első tíz helyezettet összesen félmillió forint értékű nyereménnyel jutalmazzák: a legjobbaknak wellness-napokat és készpénzt ajánlottak fel.

Azóta történt

Előzmények