Újabb mobil hirdetési platformot akar az AOL

A Verizon 4,4 milliárd dollárért vásárolja fel az AOL-t, ez azonban nem zavarja a vállalatcsoportot abban, hogy tovább bővítsék portfóliójukat. A TechCrunch úgy tudja, a mobilos reklámokkal foglalkozó Millenial Media megszerzésén munkálkodott az AOL, ami nem állt le, csak lassult azáltal, hogy egy még nagyobb hal őket is bekebelezte.

Háromszáz és háromszázötven millió dollár közötti árat súgtak a lapnak, ami ha igaz, elég jó ajánlat a Millenialért, hiszen jelenleg a részvényei 1,45 dollárt érnek, ami összértékben 217 milliót jelent. A megkeresésekre az AOL közölte, hogy nem kívánják kommentálni az értesülést, a Millenial Media pedig nem is válaszolt a kérdésekre.

Ahogy arról mi is beszámoltunk, a Verizon az üzlettel komoly szeletet hasít a digitális tartalmak piacáról, így megszerzi többek közt a Huffington Post, a TechCrunch, illetve az Engadget lapokat is, de hirdetési platformhoz és 2,1 millió betárcsázós előfizetőhöz is jutnak. A legfontosabb mégis a mobilos hirdetési piac, ami az eMarketer szerint 2016-ra 100 millió dolláros üzlet lesz, az összes reklámköltés 51 százalékát is kiteheti majd jövőre.

A Millenial Media 2012-ben 2 milliárdosra értékelt vállalat volt, azonban sosem tudta komoly pénzre váltani a benne rejlő ígéreteket. A hosszú távú előrejelzések alapján várható volt, hogy valamelyik nagyobb versenytárs felvásárolja, az elemzők a Google, az Apple vagy a Facebook lépését várták a tőzsdére lépése óta értékéből 90 százalékot vesztő cég bekebelezése kapcsán.

Azóta történt

Előzmények