A Google néhány órája jelentette be, hogy felvásárolta a FameBit piacteret, ami arra hivatott, hogy összekösse a videókészítőket a hirdetőkkel, akik szívesen szponzorálnak mozgóképes tartalmakat.
Hirdetés
A felhasználók számára eddig is, már kilenc éve adott volt a Partner Program, amihez csatlakozva pénzt kereshettek a videóikkal. A Google tájékoztatása szerint csak tavaly ötven százalékkal növelte költéseit a platform 100 legnagyobb reklámozója, a pénzt pedig termékelhelyezésre, promócióra és különböző egyéb támogatásokra költötték.
A FameBit megszerzésével a vállalat reményei szerint még nagyobb szeletet hasíthatnak a reklámpiacból, illetve azok a feltörekvő YouTube sztárok is támogatóra találhatnak, akik még nem rendelkeznek hatalmas követői létszámmal, illetve jó lehetőség az ügynökségeknek is a partnereik számára megtalálni a megfelelő alkotót.