Hirdetés

Új márkát vezet be itthon a Telenor

Július 6-tól a djuice mellett egy új, külső márkát is bevezet Magyarországon a Pannon elnevezést nemrég lecserélő Telenor – jelentette be ma a cég. A Red Bull Mobile név alatt két tarifacsomag és három okostelefon lesz elérhető. Anders Jensen, a Telenor vezérigazgatója a Metropol-nak adott interjújában elmondta: a harmadik márka elindításával a szolgáltató célja versenyképességének javítása és a hazai mobilpiac élénkítése.

Hirdetés

Az Ausztriában és Svájcban már jelen lévő Red Bull Mobile címke alatt itthon két tarifacsomagot kínál majd a két cég. A simplyAll nevű konstrukció 5490 forintos havi díjért 200 perc beszélgetést, 200 sms/mms-t és 200 MB adatforgalmat foglal magában, míg a drágább, havonta 10 490 forintba kerülő simplyAll+ csomaghoz 400 perc beszélgetés, 400 sms és 400 MB adatforgalom jár. Mindkét előfizetés magában foglalja a Red Bull portálhoz és a Red Bull TV-hez való hozzáférés is, ezeken sport és kulturális témájú tartalmak érhető el. A fenti kondíciók kétéves hűségnyilatkozat vállalása és a Telenor hálózatán bonyolított adatforgalom esetén érvényesek. A csomagokhoz két androidos (RBM2 és Samsung Galaxy Spica) és egy Symbian-alapú (Nokia 5230) készülék választható.

Anders Jensen az interjúban elmondta: bár van átfedés a djuice és a Red Bull Mobile célcsoportjai között, utóbbi nemcsak fiataloknak szól, hanem önálló egzisztenciával rendelkező középkorúaknak és idősebbeknek is. Nagyban számítanak a Red Bull rendezvények szurkolóinak érdeklődésére – tette hozzá.

A Red Bull Mobile ajánlatai július 6-tól országszerte 100 kiemelt Telenor-üzletben válnak elérhetővé – áll a cég közleményében.

Azóta történt

Előzmények