Így működik a Twitter előfizetéses szuperkövetése

Előfizetéses alapon indította el a szuperkövetés funkciót a platformján a Twitter – az újítástól legalább 7,5 milliárd dolláros éves árbevételt remélnek.

A Twitter még a múlt héten kezdte elérhetővé tenni az úgynevezett szuperkövetés funkciót a platformján.

Ezen keresztül lehetővé teszi a tartalomgyártóknak, hogy havi bevételt szerezzenek azzal, hogy kizárólag az előfizetőikkel osztják meg az információikat, gondolataikat, képeiket, a többi követőjükkel nem.

Jó ideje nem titok, hogy az összes közösségi platform ebbe az irányba mozdul majd el, a Twitter ezen felül számos további újításra készül még. A mostanit mindenesetre Amerikában és Kanadában vezették be elsőként, ezekből az országokból az iOS-es készülékek tulajdonosai már szuperkövethetnek bizonyos amerikai embereket. A következő hetekben még több országban válik elérhetővé az újítás, de csak iOS-en.

Februárban a Twitter arról beszélt, hogy borravalókkal és szuperkövetéses előfizetéssel újítana, utóbbiból évi legalább 7,5 milliárd dollárnyi árbevételre számít, 2023 végére pedig 315 millió napi szinten aktív, monetizálható felhasználóra.

Első körben a tartalomgyártók 2,99; 4,99 vagy 9,99 dolláros havi előfizetési díjakat szabhatnak ki a színfalak mögötti érdekességekért.

Előzmények