Hirdetés

Tündérmese: az egyszeri ügyfél esete

Hirdetés


Erről csak nagyon röviden. Egyrészt mert a szavunk elállt, amikor ma megkaptuk a levelet – ilyesmi olyan ritkán történik Magyarországon. Másrészt örülünk nagyon az események alakulásának, s annak is, hogy részt vállalhattunk benne.

Nemrég jártunk utána egy olvasónk panaszának a Tele2 internetes szolgáltatásával kapcsolatban, s mint az esetről írott riportból kiderül, a tények azt mutatták, hogy a fogyasztó kifogásai megalapozottnak tekinthetőek.

És láss csodát: az érintett ma megküldte nekünk a Tele2 bocsánatkérő levelét, amelyben elismerik a jogsértést, helyet adnak panaszának, biztosítják számára a szerződésében szereplő feltételeket, és még kártalanítást is fizetnek neki.

Óh, ha ez mindennapos gyakorlat lenne, akkor szívesen megtöltenénk a lapot a fogyasztók panaszaival…



A nagyításhoz katt! a fenti képre

 

Azóta történt

Előzmények