Játékipari óriásként kötné le az emberek maradék idejét a TikTok

Nagy erőkkel törne be a játékpiacra a TikTok – a teszteket a jelentések szerint Vietnámban már el is kezdték.

A jelentések szerint a TikTok tovább terjeszkedne, és már elindították az első teszteket Vietnámban azért, hogy a felhasználók játszhassanak is a videomegosztó platformon – a cég nagy erőkkel törne be a játékpiacra a jól értesült források szerint.

Hirdetés

A tervek szerint a játékok tovább fokoznák a reklámbevételeket, valamint a felhasználók appban eltöltött idejét is – ami elég fontos szempont a több mint 1 milliárd havi szinten aktív felhasználóval rendelkező platform számára.

Állítólag a játékokat Ázsia délkeleti régiójában még a harmadik negyedévben bevezetik. Hivatalosan csak annyit árultak el, hogy külsős fejlesztőkkel, HTML5-ös minijátékokat tesztelnek. Azt nem lehet tudni, hogy ezek más régiókban mikor válhatnak elérhetővé. Az viszont kiszivárgott, hogy a minijátékok után komolyabb megoldásokkal is előállnak majd, és már a kezdetektől építenek majd a reklámokra.

Szakértők szerint a lépés nem meglepő, hiszen az app kínai verziójában évek óta vannak játékok, de nyitott már ebbe az irányba korábban a Facebook és a Netflix is. A ByteDance pedig tavaly játékstúdiót is vett már. A reklámbevételei idén meghaladhatják a 11 milliárd dollárt.

Azóta történt

Előzmények