Egy ideje jól látható, hogy minden közösségi platform nagy fejlesztéseket hajt végre, és az e-kereskedelem meghatározó részesévé válna.
Hirdetés
A TikTok most a kanadai Shopify segítségével dolgozik azon, hogy az emberek közvetlenül a TikTok appból vásárolhassanak.
A Shopify kereskedőpartnerei a TikTok üzleti fiókjukhoz hamarosan vásárlási fület is hozzáadhatnak. Amerikában és Nagy-Britanniában már zajlanak a tesztek, a következő hónapokban más régiókban is elkezdődnek.
A TikTok mellett bevételnövelési célzattal hatalmas befektetéseket hajtott és hajt végre az online vásárlások kapcsán a Facebook, a YouTube és a Twitter is. Mindegyik szereplő az úgynevezett közösségi kereskedelmi szektorban akar az élre törni. Ebben a felhasználók a közösségi médiás appokon keresztül fedezik fel, majd vásárolják meg a termékeket. Az eMarketer becslései szerint a szektor éves bevétele 2023-ra már 50 milliárd dollár lehet.