A vállalat bejelentette, hogy 2019. szeptember 20-án (pénteken) éjjel 21:30-tól szeptember 22-én (vasárnap) 18:00-ig előre tervezett rendszerkarbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein. A fejlesztés célja az ügyintézés megkönnyítése, kényelmesebbé tétele.
A Telenor üzletei zavartalanul nyitva tartanak, ám az alábbi ügyeket a karbantartás ideje alatt nem lehet intézni sem személyes, sem online ügyintézési csatornán, sem telefonos ügyfélszolgálaton:
- telefonszámla befizetés
- új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím)
- készülékvásárlás
- SIM kártya csere
- tarifacsomag-váltás
- feltöltőkártyás adategyeztetés
- egyenleglekérdezés
- feltöltőkártyás egyenlegfeltöltés
- Expressz kártya regisztráció
- kiegészítő szolgáltatások megrendelése, lemondása
- adatjegy vásárlás
- MyTelenor applikáció
- online vásárlás, ügyintézés
- egyéb szolgáltatás-manipulációs vagy ügyfélnyilvántartást érintő ügyfélszolgálati tevékenységek (ügyféladat módosítás, átírás)
2019. 09. 21. (szombat) 10:00-tól már elérhető lesz az egyenlegfeltöltés az alternatív csatornákon (kivéve az üzletekben és a telenor.hu-n keresztül).
A rendszerkarbantartás ideje alatt továbbra is folyamatosan elérhetőek a hálózati/hírközlési szolgáltatások, belföldön és roaming esetén egyaránt, tehát zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, elérhető a mobil-parkolás, az autópályamatrica-vásárlás és a szerencsejáték-megrendelés is.
A leginkább kritikus ügyfélszolgálati esetek elérhetőek lesznek, így például a panasz vagy hibarögzítés vagy a lopás miatti kártyaletiltás a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül a karbantartás időszaka alatt is mindvégig elérhető.