A Telekom közleményében arról ír, hogy a vállalat Okosdigitális Programjának legújabb színtereként, a Digitális Magyarország program egyik platformjaként létrehozott, a felhasználói tudást megosztó közösségi oldal a vállalat termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos kérdések megválaszolásának hatékony és gyors formáját kínálja.
Hirdetés
A cég úgy látja, hogy a teljes ügyfélkörét kiszolgáló, egyelőre még tesztváltozatban futó Gondolatbörze az ügyfelekkel való közvetlen és nyilvános interakcióhoz, gondolatmegosztáshoz nyújt komplex segítséget: a fórum ötletmegosztó és blogfelület is lesz egyben, ahol lehetőség nyílik a szakértő és a kezdő felhasználók és alkalmazók találkozására.
A Gondolatbörzén a felhasználói keretek között bárki bármit kérdezhet, bármihez hozzászólhat, véleményt formálhat, segítséget nyújthat. Ez utóbbi esetében – a segítségnyújtásra adott sikerességi visszajelzés, a kérdező általi elfogadás alapján – a rendszer rangsorolja a kérdésre adott megoldásokat. Így a hasonló problémával bejelentkező következő felhasználónak már nem kell a válaszok között keresgélnie: a válaszlista első helyére a megoldás kerül.
A rendszer szakértői háttértámogatással folyamatosan moderált, a beérkező kérdésekre a közösség tagjai reagálnak, adott türelmi időn túl pedig a Telekom szakemberei adnak választ.