SAP: mégsem lesz áremelés

Hirdetés

Az SAP AG új támogatási modellt tett elérhetővé ügyfelei számára: a konstrukció tartalmazza az SAP Enterprise Support és az SAP Standard Support szolgáltatást, így az ügyfelek azt a támogatási rendszert vehetik igénybe, mely számukra kedvezőbb – közölte a vállalat sajtóközleményében. Az új támogatási szisztémával párhuzamosan az SAP bejelentette, hogy az Enterprise Support költsége 2010-ben – a korábban jelzettekkel ellentétben – nem emelkedik a 2009-es szinthez képest azon ügyfelek számára, akik 2008. július 5-e előtt már rendelkeztek Enterprise Support szolgáltatással.

A 2008. július 5-e után kötött Enterprise Support szerződéssel rendelkezők továbbra is 22%-ot fizetnek, amennyiben nem térnek át a Standard Support-ra. Akik a szolgáltatásért 2009-ben 18,36%-nál kevesebbet fizettek, 2010-ben 18,36%-ot fizetnek majd egyéb tényezők változatlansága esetén.

Az SAP meglévő és új ügyfelei így választhatnak, hogy melyik globális IT támogatási opciót kívánják igénybe venni, azaz nem kötelező az Enterprise Support mellett dönteni. Az SAP Standard Support tartalmazza a frissítéseket, a probléma-elhárítást, a tudástranszfert, az EarlyWatch Alertet valamint a minőségmenedzsmentet és egyéb szolgáltatásokat is. A Standard Support díja a teljes licendíjra vetítve 18%.

Az SAP Enterprise Support tartalmazza a Standard Support szolgáltatásait, valamint olyan proaktív támogatási rendszert, mely az üzletmenet folytonosságát, és az üzleti folyamatok gyorsítását biztosítja. Az új ügyfelek, akik Enterprise Support szolgáltatást választanak, 22%-os díj ellenében vehetik ezt igénybe.

  • Kapcsolódó cégek:
  • SAP

Azóta történt