Innentől kezdve a vásárlásról szól a Pinterest

A Google egyik korábbi vezetője veszi át az eddigi vezérigazgató helyét, a platform teljes erővel az e-kereskedelemre fókuszál.

Bár a Pinterest már messze nem olyan felkapott, mint egykor, de azért ma is jelentős közösségi platformnak számít. A régóta vezérigazgatói posztot betölthető Ben Silbermann azonban távozik, a helyét a Google korábbi kereskedelmi vezetőjének, Bill Readynek adja át.

A hír jót tett a cég tőzsdei árfolyamának, ami árulkodó: a Pinterest innentől kezdve nyíltan az e-kereskedelemre koncentrál, átváltva a reklámalapú üzleti modellről.

Ready az elmúlt 2 évben a Google kereskedelmi és fizetéssel kapcsolatos tevékenységeiért felelt, de a PayPal cégen belül is töltött már be vezető pozíciót.

Silbermannt 12 év után váltja, vagyis a cég megalapítása óta ő vitte a hátán a vállalatot. A gyors növekedés révén most több mint 430 millió havi szinten aktív felhasználójuk van. Silbermann szerint a Pinterest következő fejezete arról szól, hogy a „Pinnerek” minden ötletet megvásárolhassanak és kipróbálhassanak, amit csak látnak a platformon.

Előzmények